"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ropecon 2006 WH40K-turnaus

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Der Dexter kirjoitti:
Joillain armeijoilla saattaa alkaa myös harmittamaan 2000 pts optio, mutta kun ei armeijaslotit anna myöten jos joitain rajoittavia tekijöitä on läsnä.
Itse olen ainakin ihan tyytyväinen, että 1600 pisteen armeijallakin saa pelata. Eipä tuota varmaan yhtään enempää kerkeäisi maalaamaankaan. Ja saapahan ainakin muutaman victory pointin joka pelistä... :)
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

A.M€nen kirjoitti: DH ja WH littolaiset sallituksi IG:lle ja SM:lle
Jaa===2
Ei====0
Poissa=0
Tyhjä==0
Samoilla linjoilla, ei kyseisistä lafkoista mitään juustoa irtoa, vaan antavat lähinnä väriä pelikentälle.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Boltteri

Viesti Kirjoittaja Boltteri »

Loistavaltahan tuo sääntönippu vaikuttaa
-Jos nyt aletaan hakemaan jotain ehdotuksia niin voitaisin librarianin ilmainen psy.hood vaatia tekemään psy-testi tai rajoitaa käyttömäärää vuorossa, nykyisellään se on hieman ylikova Thousand soneja vastaan, joilla muutens meinasin osallistua.Thousand sonit ei muutenkaan ole mikään hurja juustoarmeija... :)

[edit] witch/daemonhuntterit muihinkin armeijoihin ilman muuta
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Boltteri kirjoitti:nykyisellään se on hieman ylikova Thousand soneja vastaan, joilla muutens meinasin osallistua.Thousand sonit ei muutenkaan ole mikään hurja juustoarmeija... :)
Yhden armeijanko takia pitäisi rajoittaa hoodia, joka ei muutenkaan ole kyllä kamalan kova?
Onnistuu harvemmin, kaikella kuitenkin LD10 ja hoodittaja on huonommassa asemassa, koska tasapeli failaa.

EDIT: Sitäpaitsi, nykyinen hoodihan on erittäin rankalla kädellä huononnettu laite.. Eikä se hupputädin tässä päässä kamalasti lämmitä, kun psyykkeriä tulee vastaan...
Collar of Khorne <3
Viimeksi muokannut Deetwo, Ma 26.06.2006 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
AndreasH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AndreasH »

Deetwo kirjoitti:
Boltteri kirjoitti:nykyisellään se on hieman ylikova Thousand soneja vastaan, joilla muutens meinasin osallistua.Thousand sonit ei muutenkaan ole mikään hurja juustoarmeija... :)
Yhden armeijanko takia pitäisi rajoittaa hoodia, joka ei muutenkaan ole kyllä kamalan kova?
Onnistuu harvemmin, kaikella kuitenkin LD10 ja hoodittaja on huonommassa asemassa, koska tasapeli failaa.
Samaa mieltä. Kyseessä on kyllä yksinäisen Tuhannen Pojan smör smör.
Mun Oblit on Mossadin agentteja.
Boltteri

Deetwo kirjoitti:

EDIT: Sitäpaitsi, nykyinen hoodihan on erittäin rankalla kädellä huononnettu laite.. Eikä se hupputädin tässä päässä kamalasti lämmitä, kun psyykkeriä tulee vastaan...
Collar of Khorne <3
No jaa,hieman vain häiritsee, että librarianilla on ilmainen väline(no joo onhan se otettu mukaan pistehintaan), joka kumoaa armeijani heavy weaponeita(psy powereita) :), jos sillä olisi jokin rajattu käyttömäärä vuorossa hoodin vaikutus olisi kuitenkin varsin samanlainen, koska ei armeijassa yleensä ole 2+ velhoa.Ymmärrän kyllä, että eipä tuohon turneeseen hirveitä muutoksia saada mutta jos joskus sitten tulevaisuudessa warhammer 90,000ssa.En todellakaan väitä, että se on samanlaisella juustotasolla kuin jo poistetut :)
Se oli vain ehdotus enpä lähde sinne muutenkaan voittoa hakemaan :)
Viimeksi muokannut Boltteri, To 13.07.2006 21:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Boltteri kirjoitti:jos sillä olisi jokin rajattu käyttömäärä vuorossa hoodin vaikutus olisi kuitenkin varsin samanlainen, koska ei armeijassa yleensä ole 2+ velhoa.
Onneksi sillä on sentään rajattu käyttömäärä, kun kuitenkin vain kerran voi yrittää hoodia per voima :)

Eikä niitä libroja joka armeijassa kuitenkaan ole.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Boltteri

Deetwo kirjoitti:
Boltteri kirjoitti:jos sillä olisi jokin rajattu käyttömäärä vuorossa hoodin vaikutus olisi kuitenkin varsin samanlainen, koska ei armeijassa yleensä ole 2+ velhoa.
Onneksi sillä on sentään rajattu käyttömäärä, kun kuitenkin vain kerran voi yrittää hoodia per voima :)

:)
ehkä kokoon vaan itteni ja annan asian olla ja lähen maalaamaan predatoriani :)
jamovoima
Valvoja

Deetwo kirjoitti:

Jep, ainoastaan jokaisessa marine armeijassa :)
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Jamo ei niitä aivan jokaisessa mariini armeijassa ole... välttämättä... Tiedän ainakin yhden!
Ei se hoodi aina onnistu ja sen unohtaa todella usein :D
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

vompovompatti kirjoitti:Ei se hoodi aina onnistu ja sen unohtaa todella usein :D
Siksi kannattaa ottaa neljä. Ei unohdu enää.
it is apparent the intent has been revealed
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

'con sääntösetti kirjoitti:Armeija voi sisältää yhden Imperial Armour -kirjoista löytyvän kulkupelin.
Mikäli kyseessä on Super Heavy -luokan verme, niin sen saa ottaa omaan
Force Organisation -kaavioon. Lentosääntöjä käyttäviä laitteita ei kuitenkaan
sallita.
Eli skimmerit sallitaan, ja vain yksi modeli saa olla, vaikka unit entry sallisikin useamman? Lähinnä tetroja tässä kattelen, 1-4 sellaista menee squadroniin, mutta saan siis ottaa vain yhden? IA vol3, Taros campaignista ainakin löytyypi säännöt tolle(ei tosin mitään ihmeitä).
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
AndreasH
Viesti:

'con sääntösetti kirjoitti:Armeija voi sisältää yhden Imperial Armour -kirjoista löytyvän kulkupelin.
sallita.
Mitä tuo "oma Force Organization -kaavio" tarkoittaa? Itsenäiseen Super Heavy slottiin, vai viekö tilaa Heavy Supportista?
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

AndreasH kirjoitti:
sallita.
Mitä tuo "oma Force Organization -kaavio" tarkoittaa? Itsenäiseen Super Heavy slottiin, vai viekö tilaa Heavy Supportista?
Super Heavyt oikeasti tarvitsisivat alleensa kokonaisen FoC:in. Tässä annetaan niille käyttöön ylimääräinen jotta sinne saisi jotain muutakin armeijaa.

Miten pitkälle muuten nämä jätti-mörssärit ovat köynnöksissä isäntiinsä? Poloiset, pienet russini ottavat isoveikka 'bladen mukaan mutta jääkö isoveikka kömpelöksi, huonommin ampuvaksi veljistään? Toisinsanoen, saako sekin ottaa käyttöönsä AC:n tankeille suunnattuja doktriineja?
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
AndreasH
Viesti:

Jos ymmärsin oikein voit siis tavalliseen IG armeijaan ottaa kolme Russia sekä Banebladen?

/A
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

AndreasH kirjoitti:Jos ymmärsin oikein voit siis tavalliseen IG armeijaan ottaa kolme Russia sekä Banebladen?

/A
Aivan oikein.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Harryboy

Viesti Kirjoittaja Harryboy »

AndreasH kirjoitti:Jos ymmärsin oikein voit siis tavalliseen IG armeijaan ottaa kolme Russia sekä Banebladen?

/A
kolme?? eiks se oo kaks russia ja baneblade?? kun eihän siinä Force organisation chartissa ole kuin kolme Heavy support kohtaa...
jamovoima
Valvoja

Siis se Baneblade vie yksinään yhden organisation chartin ja sitten siihen toiseen saa ottaa sen muun armeijan, eli vaikkapa ne kolme russia sinne hevislotteihin.
BugsOwn

Viesti Kirjoittaja BugsOwn »

Eiks oo hieman outoa että ei ees veloiteta sitä heavy slottia?

Käytännössä jotkut armeijat saa yhen "heavy" slotin lisää....

En tosin tiedä voiko kukaan sielt mitään kovin ylivoimaista tuoda ettei se sinänsä mua haittaa, kuhan mainitsen.
AndreasH
Viesti:

BugsOwn kirjoitti:Eiks oo hieman outoa että ei ees veloiteta sitä heavy slottia?

Käytännössä jotkut armeijat saa yhen "heavy" slotin lisää....

En tosin tiedä voiko kukaan sielt mitään kovin ylivoimaista tuoda ettei se sinänsä mua haittaa, kuhan mainitsen.
Olen samaa mieltä, ja asia askarrutti minuakin juuri tästä syystä. Se on käytännössä ilmainen extra Heavy slotti (joskin kaikille sama). IW:lle viisi HS...elämä on!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”