"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Alottelevat Space Marinet

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
RaitzeR

Alottelevat Space Marinet

Viesti Kirjoittaja RaitzeR »

Terve!

Oon ostamassa sitä alotussettiä (Battle for Macragge) (tai siis ostan hetiku puolenkuunpelit saa niitä lisää). Aattelin vaan kysyä että mitä mun kannattais ostaa sitte näille mariineille lisäks ku oon keräämäs ny aluks 500pisteen armeijaa, ei mitään kauheen kallista koska rahaa ei oo liikaa. En oo varma pitäiskö tää laittaa jonnekki muualle mutta olkoon nyt täällä (siirtäkää jos on väärässä paikassa).

Kiitos!

KapuEdit: "Mitä ostaisin seuraavaksi" -tyyppiset aiheet Perusteisiin, EI Taktiikoihin.
The only efficient way to deal with death is to sacrifice your own soul.
AUTS

Viesti Kirjoittaja AUTS »

No aluksi ainakin Codex: Space Marines, siinä tulee säännöt omille jannuillesi.
Sitten voisit ostaa paketin Tactical marineja.
"hahaa, mahtavat kaukonäkijät antavat minulle visioita laskeutumispaikastani enkä siis voi joutua vahingossa warpista päin mäntyä, hahaa"
-sortaja
Zaraki Kenpachi

Viesti Kirjoittaja Zaraki Kenpachi »

juu codex on ihan kätevä. sen lisäksi ainakin kaks viiden marinen ryhmää, tai suurempaa jos haluut, sekä joku HQ. Kun ne on kasasa kannattaa ostaa lisää perus porukoita taikka elitejä tai heavy supportteja, ihan miten itte tykkää.
RaitzeR

Jooh, no tietysti codexi :).. Aattelin et ostaisin ainaskii tollase Space Marine Devastator Squad:in, siin ois vähä Heavy Infantryy. Kattoo ny mihi mul riittää näillä näkymin rahaa.
Zaraki Kenpachi

Viesti Kirjoittaja Zaraki Kenpachi »

... ei ehkä niitä devastoreja aluksi koska sääntöjen mukaan pitäis olla ne 2troop ja 1HQ ennen kuin ostaa yhtään elite, fast attack tai heavy support porukkaa. elikkä tactical squad kannattais aluksi ostaa ja vaikka librarian tai chaplain.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

ja se devastator ryhmä ei ole hyvä, sekalainen aseistus, on parempi että ostaa tyypit erikseen.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
RaitzeR

no sehä tulee maksaa iha homona jos ostaa eriksee :S:S!!!
MacKeke

Viesti Kirjoittaja MacKeke »

Warhammer on.
RaitzeR

No mitä mun kantsis ostaa jos ostan pari tollast heavy infantryy, siis et laitan ne noihi marine squadeihi eriksee.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

RaitzeR kirjoitti:No mitä mun kantsis ostaa jos ostan pari tollast heavy infantryy, siis et laitan ne noihi marine squadeihi eriksee.
Et tarvitse paria pakettia devoja, jos niitä tuohon aiot käytää, yhdestä tulee ihan tarpeeksi heavy aseita ryhmiin.
Codexi tietysti kannattaa heti seuraavaksi ostaa. Sitten devojen lisäksi sinun tosiaan kannattaa ostaa jokin HQ itsellesi, joko Chaplain, Commanderi, tai Librarian. Commanderi on näistä kaikista helpoin käytettävä ja monipuolisin, joten sellaista suosittelen ainakin aluksi. Sitten jos rahaa riittää vielä, niin paketti Tactical marineja.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Cancerblood

Viesti Kirjoittaja Cancerblood »

Ja kun nämä on ostettu voidaan tankiksi hankkia predator. Yksi parhaimmista hinta-laatu koneista.
Death to the corpse-god and his space morons!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”