Alottelevat Space Marinet
Alottelevat Space Marinet
Terve!
Oon ostamassa sitä alotussettiä (Battle for Macragge) (tai siis ostan hetiku puolenkuunpelit saa niitä lisää). Aattelin vaan kysyä että mitä mun kannattais ostaa sitte näille mariineille lisäks ku oon keräämäs ny aluks 500pisteen armeijaa, ei mitään kauheen kallista koska rahaa ei oo liikaa. En oo varma pitäiskö tää laittaa jonnekki muualle mutta olkoon nyt täällä (siirtäkää jos on väärässä paikassa).
Kiitos!
KapuEdit: "Mitä ostaisin seuraavaksi" -tyyppiset aiheet Perusteisiin, EI Taktiikoihin.
Oon ostamassa sitä alotussettiä (Battle for Macragge) (tai siis ostan hetiku puolenkuunpelit saa niitä lisää). Aattelin vaan kysyä että mitä mun kannattais ostaa sitte näille mariineille lisäks ku oon keräämäs ny aluks 500pisteen armeijaa, ei mitään kauheen kallista koska rahaa ei oo liikaa. En oo varma pitäiskö tää laittaa jonnekki muualle mutta olkoon nyt täällä (siirtäkää jos on väärässä paikassa).
Kiitos!
KapuEdit: "Mitä ostaisin seuraavaksi" -tyyppiset aiheet Perusteisiin, EI Taktiikoihin.
The only efficient way to deal with death is to sacrifice your own soul.
- Zaraki Kenpachi
- Zaraki Kenpachi
- Half-breed
Et tarvitse paria pakettia devoja, jos niitä tuohon aiot käytää, yhdestä tulee ihan tarpeeksi heavy aseita ryhmiin.RaitzeR kirjoitti:No mitä mun kantsis ostaa jos ostan pari tollast heavy infantryy, siis et laitan ne noihi marine squadeihi eriksee.
Codexi tietysti kannattaa heti seuraavaksi ostaa. Sitten devojen lisäksi sinun tosiaan kannattaa ostaa jokin HQ itsellesi, joko Chaplain, Commanderi, tai Librarian. Commanderi on näistä kaikista helpoin käytettävä ja monipuolisin, joten sellaista suosittelen ainakin aluksi. Sitten jos rahaa riittää vielä, niin paketti Tactical marineja.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Cancerblood