"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cityfightiä suunnitteilla.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Hemmo
Viesti:

Cityfightiä suunnitteilla.

Viesti Kirjoittaja Hemmo »

Olen tekemässä "virallisen" kokoista kenttää ja sinne on tulossa rakennuksia, barricadeja(vai mitä ovatkaan), tank trappeja, patsaita ja piikkilanka-aitaa. Mutta mitä muuta sinne voisi laittaa? Kuvat ovat suureksi avuksi.

Ja sitten alustana ajattelin käyttää mustaa kangasta johon on suihkutettu ihan vähän(kaukaa) harmaata sprayta. Mitä mieltä olette?

Niin ja voiko kaupungissa olla cratereja?
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Mikä helvetin kysymys tuo nyt on!? "Voiko kaupungissa olla kraatereita?". Jos siellä kaupungissa taistellaan niin että se pitää muuttaa taistelukentäksi panssariestein, barrikadein ja piikkilangalla niin voidaan huoletta olettaa että ne tykistökeskitykset myös runnovat sitä paikkaa niin paskaksi että siellä niitä kraatereita syntyy. Ja anteeksi en pyytele.

Alustasta: Pelkka musta täplitys ei riitä. Suosittelen ennemmin useamman sortin harmaata mustan kaveriksi ja niitä sitten sotket sinne satunnaisina kuvioina.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Hemmo
Viesti:

okei okei. Viesti meni perille... Taidan kuitenkin kokeilla aluksi vain sitä harmaata pelkästään ja sitten ostaa eri sävyä jos ei tuu hyvä. Ja anteeksi ei tarvitsisikaan pyydellä. olin itse tyhmä kun en ajatellut asiaa siltä kannalta. Kiitos.
Scythas

Viesti Kirjoittaja Scythas »

Tuossa on linkki meidän tekemäämme kaupunkimaastopelipöytään. Toivottavasti on jotain apua. Ainakin helkutin hauskaa tuolla on pelata.

Linkki.
Jussi Nurro
Kuopion Figupelaajat KuoFi ry
KuoFi.net
I.H.

Viesti Kirjoittaja I.H. »

Scythas kirjoitti:Tuossa on linkki meidän tekemäämme kaupunkimaastopelipöytään. Toivottavasti on jotain apua. Ainakin helkutin hauskaa tuolla on pelata.

Linkki.
Mitä sääntökä käytätte noissa reuinojen kohoumissa? Mistä aineesta alusta on?
Scythas

Kohoumat ovat impassablea, ramppeja pitkin pääsee liikkumaan. Ei ainakaan vielä ole rajoittanut peliä yhtään liikaa, kun sota käydään kuitenkin useasti keskellä kenttää. Materiaalina pohjalle on tietysti solimate/uretaani/finnfoam. Eli siis ihan lämpöeristelevy.
Jussi Nurro
KuoFi.net
I.H.

Viesti Kirjoittaja I.H. »

Mistä noita kyseisiä materiaaleja saa. Itse olen hankkinut vain polystereeniä, kun muuta ei löydy.
Scythas

Wild rider kirjoitti:Mistä noita kyseisiä materiaaleja saa. Itse olen hankkinut vain polystereeniä, kun muuta ei löydy.
Rautakaupasta. Itse ostin paikallisesta Carlsonista. Rakennuspuolelta löytyy kun kysyt solimatea tai uretaania. Joinain 2m kertaa metri levyinä täällä myy noin viiden paketeissa. Eri paksuuksia on myös saatavilla. Yksittäinkin saa jos uskaltaa pyytää. Noita kun laitetaan talojen perustuksiin monia kymmeniä niin hinta on jotain pari euroa per iso levy. kun laskee paketista yksittäishinnan.
Jussi Nurro
KuoFi.net
Hemmo
Viesti:

Scythas kirjoitti:Tuossa on linkki meidän tekemäämme kaupunkimaastopelipöytään. Toivottavasti on jotain apua. Ainakin helkutin hauskaa tuolla on pelata.

Linkki.
No onhan tuosta ehkä vähän. Tosin lähes kaikkea on jo tulossa mitä tuolla on. Mutta mitä muuta kaupungissa yleensä on? Ja miten voisi tehdä tienviitan?

Ja millaiseksi maalaisin piikkilangan?
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Patsaa, muisto merkit, suihkulähteet, monumentit. Kaikkee pikku sälää, vaan taivas on rajana.
Tee vaikka vesi puisto :P.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
aleksik

Viesti Kirjoittaja aleksik »

taikka sinne joku hyvipuisto ja sinne karusellija maailmanpyörä ja laita niihin maailmanpyöränvaunuihin kuolleita ihmisiä.
niin kauan voi tappaa örkkejä kunnes örkki tappaa sinut
Ogre_dude

aleksik kirjoitti:taikka sinne joku hyvipuisto ja sinne karusellija maailmanpyörä ja laita niihin maailmanpyöränvaunuihin kuolleita ihmisiä.
hei se oli mulla mielessä :P, Karusellikin on jo maalausta vailla valmis en vaan tiiä miten tekis sen maailman pyörän, ei kukaan vois auttaa?
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

hmmm.. Joku vanha pyörän renkaan vanne voisi olla hyvä perusta tälle, olettaen että sinulta löytyy työkaluja joilla muokkailla sitä. Minä ainakin tekisin siitä nimittäin melko massiivisen. Niitä korejahan nyt sitten voi tehdä melkein mistä vain, vaikkapa muovilevystä tai pahvista paremman puutteessa.
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Ogre_dude

Ok enää pitää jostain pummii pyörän rengas.
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
Mariini man

puisto

Viesti Kirjoittaja Mariini man »

Tankit tais unohtua mutta eise mitään, myös vanhan näköinen puisto (kuollut) kelpaisi ja kuten Ogre_dude jo sanoi niin suihkulähde tai joku monumentti/patsas ei olisi pahitteksi ja puiston keskellä se näyttäisi aika hienolta. :D
camoflame

Viesti Kirjoittaja camoflame »

Itse sprayasin lastulevyn ensin mustalla kokonaan, sitten ohuelti tumman harmaalla ja sitten sinne tänne tumman ruskeaa. Hyvä tuli eikä ole tasavärinen.

Scythasin pelikentän alusta näyttää jotenkin tasaisen yksiväriseltä, kannattaisi sotkea sitä esim. mustalla ja ruskealla.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”