Cityfightiä suunnitteilla.
Cityfightiä suunnitteilla.
Olen tekemässä "virallisen" kokoista kenttää ja sinne on tulossa rakennuksia, barricadeja(vai mitä ovatkaan), tank trappeja, patsaita ja piikkilanka-aitaa. Mutta mitä muuta sinne voisi laittaa? Kuvat ovat suureksi avuksi.
Ja sitten alustana ajattelin käyttää mustaa kangasta johon on suihkutettu ihan vähän(kaukaa) harmaata sprayta. Mitä mieltä olette?
Niin ja voiko kaupungissa olla cratereja?
Ja sitten alustana ajattelin käyttää mustaa kangasta johon on suihkutettu ihan vähän(kaukaa) harmaata sprayta. Mitä mieltä olette?
Niin ja voiko kaupungissa olla cratereja?
- Rectunator
Mikä helvetin kysymys tuo nyt on!? "Voiko kaupungissa olla kraatereita?". Jos siellä kaupungissa taistellaan niin että se pitää muuttaa taistelukentäksi panssariestein, barrikadein ja piikkilangalla niin voidaan huoletta olettaa että ne tykistökeskitykset myös runnovat sitä paikkaa niin paskaksi että siellä niitä kraatereita syntyy. Ja anteeksi en pyytele.
Alustasta: Pelkka musta täplitys ei riitä. Suosittelen ennemmin useamman sortin harmaata mustan kaveriksi ja niitä sitten sotket sinne satunnaisina kuvioina.
Alustasta: Pelkka musta täplitys ei riitä. Suosittelen ennemmin useamman sortin harmaata mustan kaveriksi ja niitä sitten sotket sinne satunnaisina kuvioina.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Kynä-ääliö
Kynä-ääliö
Mitä sääntökä käytätte noissa reuinojen kohoumissa? Mistä aineesta alusta on?Scythas kirjoitti:Tuossa on linkki meidän tekemäämme kaupunkimaastopelipöytään. Toivottavasti on jotain apua. Ainakin helkutin hauskaa tuolla on pelata.
Linkki.
Rautakaupasta. Itse ostin paikallisesta Carlsonista. Rakennuspuolelta löytyy kun kysyt solimatea tai uretaania. Joinain 2m kertaa metri levyinä täällä myy noin viiden paketeissa. Eri paksuuksia on myös saatavilla. Yksittäinkin saa jos uskaltaa pyytää. Noita kun laitetaan talojen perustuksiin monia kymmeniä niin hinta on jotain pari euroa per iso levy. kun laskee paketista yksittäishinnan.Wild rider kirjoitti:Mistä noita kyseisiä materiaaleja saa. Itse olen hankkinut vain polystereeniä, kun muuta ei löydy.
No onhan tuosta ehkä vähän. Tosin lähes kaikkea on jo tulossa mitä tuolla on. Mutta mitä muuta kaupungissa yleensä on? Ja miten voisi tehdä tienviitan?Scythas kirjoitti:Tuossa on linkki meidän tekemäämme kaupunkimaastopelipöytään. Toivottavasti on jotain apua. Ainakin helkutin hauskaa tuolla on pelata.
Linkki.
Ja millaiseksi maalaisin piikkilangan?
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
Patsaa, muisto merkit, suihkulähteet, monumentit. Kaikkee pikku sälää, vaan taivas on rajana.
Tee vaikka vesi puisto
.
Tee vaikka vesi puisto
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
O_D 40k blogi
seko blogi
- Ogre_dude
hei se oli mulla mielessäaleksik kirjoitti:taikka sinne joku hyvipuisto ja sinne karusellija maailmanpyörä ja laita niihin maailmanpyöränvaunuihin kuolleita ihmisiä.
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
O_D 40k blogi
seko blogi
hmmm.. Joku vanha pyörän renkaan vanne voisi olla hyvä perusta tälle, olettaen että sinulta löytyy työkaluja joilla muokkailla sitä. Minä ainakin tekisin siitä nimittäin melko massiivisen. Niitä korejahan nyt sitten voi tehdä melkein mistä vain, vaikkapa muovilevystä tai pahvista paremman puutteessa.
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
- Ogre_dude
Ok enää pitää jostain pummii pyörän rengas.
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
O_D 40k blogi
seko blogi
- Mariini man
puisto
Tankit tais unohtua mutta eise mitään, myös vanhan näköinen puisto (kuollut) kelpaisi ja kuten Ogre_dude jo sanoi niin suihkulähde tai joku monumentti/patsas ei olisi pahitteksi ja puiston keskellä se näyttäisi aika hienolta. 
Itse sprayasin lastulevyn ensin mustalla kokonaan, sitten ohuelti tumman harmaalla ja sitten sinne tänne tumman ruskeaa. Hyvä tuli eikä ole tasavärinen.
Scythasin pelikentän alusta näyttää jotenkin tasaisen yksiväriseltä, kannattaisi sotkea sitä esim. mustalla ja ruskealla.
Scythasin pelikentän alusta näyttää jotenkin tasaisen yksiväriseltä, kannattaisi sotkea sitä esim. mustalla ja ruskealla.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?