"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eldrad

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Ukko

Eldrad

Viesti Kirjoittaja Ukko »

Minulla on aavistukset mut en ole varma niin voisiko joku kertoa mitä näistä hyötyty: runes of warding,runes of witnessing,staff of ulthamar,divation, ghoshelm?
Kardinaali
Viesti:

Re: Eldrad

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Ukko kirjoitti:Minulla on aavistukset mut en ole varma niin voisiko joku kertoa mitä näistä hyötyty: runes of warding,runes of witnessing,staff of ulthamar,divation, ghoshelm?
Löytyy Eldar codexista josta ne säännöt ja esineiden vaikutukset kuuluukin katsoa.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Tarkalleen ottaen vielä sivulta 34 "Eldar Wargear" ja sivulta 38 "Eldrad Ulthran".
Ukko

Viesti Kirjoittaja Ukko »

Kardinaali kirjoitti:
Ukko kirjoitti:Minulla on aavistukset mut en ole varma niin voisiko joku kertoa mitä näistä hyötyty: runes of warding,runes of witnessing,staff of ulthamar,divation, ghoshelm?
Löytyy Eldar codexista josta ne säännöt ja esineiden vaikutukset kuuluukin katsoa.
minulla on aika heikko en enlanti
Scythe

Viesti Kirjoittaja Scythe »

No jollakin lähipiiristäsi varmaankin taitoa kys. kielessä löytyy?
-When the hand of Fate points you, it has chosen your Destiny
AUTS

Viesti Kirjoittaja AUTS »

Ukko kirjoitti:
Kardinaali kirjoitti:
minulla on aika heikko en enlanti
Ja yhtenä viimeisestä vaihtoehdosta voisi vaikkapa olla Sanakirja...
"hahaa, mahtavat kaukonäkijät antavat minulle visioita laskeutumispaikastani enkä siis voi joutua vahingossa warpista päin mäntyä, hahaa"
-sortaja
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Sotavasara ei ole sääntökirjan tai codexin korvike. Mikäli sinulla on jo toinen tai molemmat kirjat, muttet ole varma ymmärsitkö lukemasi oikein, niin kerro mitä kohtaa et ymmärrä tai olet epäilevä onko ymmärryksesi oikein. Tämän jälkeen muut voivat vahvistaa tai korjata ymmärrystäsi.
Farseer of Biel-tan

Viesti Kirjoittaja Farseer of Biel-tan »

Kysy apua suurelta oraakkelilta The Sanakirjalta.
ÄÄÄ... Ei tuu mitää mielee
Nacht

Viesti Kirjoittaja Nacht »

Farseer of Biel-tan kirjoitti:Kysy apua suurelta oraakkelilta The Sanakirjalta.
Minä taisin olla Ukolle oraakkeli, kun selitin sille "suurpiirteisesti" mitä mistäkin tapahtuu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”