Eldrad
- Kardinaali
- Viesti:
Re: Eldrad
Löytyy Eldar codexista josta ne säännöt ja esineiden vaikutukset kuuluukin katsoa.Ukko kirjoitti:Minulla on aavistukset mut en ole varma niin voisiko joku kertoa mitä näistä hyötyty: runes of warding,runes of witnessing,staff of ulthamar,divation, ghoshelm?
minulla on aika heikko en enlantiKardinaali kirjoitti:Löytyy Eldar codexista josta ne säännöt ja esineiden vaikutukset kuuluukin katsoa.Ukko kirjoitti:Minulla on aavistukset mut en ole varma niin voisiko joku kertoa mitä näistä hyötyty: runes of warding,runes of witnessing,staff of ulthamar,divation, ghoshelm?
Ja yhtenä viimeisestä vaihtoehdosta voisi vaikkapa olla Sanakirja...Ukko kirjoitti:minulla on aika heikko en enlantiKardinaali kirjoitti:Löytyy Eldar codexista josta ne säännöt ja esineiden vaikutukset kuuluukin katsoa.Ukko kirjoitti:Minulla on aavistukset mut en ole varma niin voisiko joku kertoa mitä näistä hyötyty: runes of warding,runes of witnessing,staff of ulthamar,divation, ghoshelm?
"hahaa, mahtavat kaukonäkijät antavat minulle visioita laskeutumispaikastani enkä siis voi joutua vahingossa warpista päin mäntyä, hahaa"
-sortaja
-sortaja
- Farseer of Biel-tan