Emperor´s Champion
Emperor´s Champion
Monta Emperor´s Championia Black Templars armeijani saa sisältää sitä ei löytynyt Templars Codexista?
- Yrittäisit Edes
Jos näin, otat viisi herkkusientä ja päädyt mariineihin jotka 1)saavat +1S -1I 2)6+inv. save, ei kovereita, immune pinning 3)5+save psychic powereille, immuuni minoreille, saadaan vapaa D6 pelin alussa jos vastujalla psyker 4) preferred enemy USR pakko ryssiä päälle. Just just.Hän itse kirjoitti:There is no 0-1 in unit entry. Ja eivät vie HQ slottia, joka tarkoittaa että jos erittäin hauskaksi ryhtyy, voipi heittää kuinka paljon haluaa Keisarin Herkkusieniä kentälle.
*Sits back and waits for errata*
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
GW:n nettisivut antaa ymmärtää että yhdessä "Fighting Company":ssa on ainastaan YKSI champion, joka valitaan taistelun edeltävänä yönä. Sen lisäksi GW:n omassa skenussa BT:lle löytyy sellainen "lisäsääntö" että "the Emperor's Champion has fallen, and his armour and weaponry must be retrieved before a new Champion can be chosen. Thus, the Black Templars army may not field an Emperor's Champion during this mission, even if that army is over 750 points." (eli koska toinen makaa maassa, toinen ei saa olla champion ennenkuin haarniskat on tuotu takaisin)
Tietysti jos haluaa olla täys ku**pää ja pilata peliä muille, then be my guest!
EDIT: ja linkki mainitsemani skenun sivuille:
http://uk.games-workshop.com/spacemarin ... hampion/1/
Tietysti jos haluaa olla täys ku**pää ja pilata peliä muille, then be my guest!
EDIT: ja linkki mainitsemani skenun sivuille:
http://uk.games-workshop.com/spacemarin ... hampion/1/
Niin, mutta lysti maksaa 600-700 pistettä viidestä kahden wuodin marinesta. Ammut plasmalla niin saat 100-160 VP. Fair game?Yrittäisit Edes kirjoitti:Jos näin, otat viisi herkkusientä ja päädyt mariineihin jotka 1)saavat +1S -1I 2)6+inv. save, ei kovereita, immune pinning 3)5+save psychic powereille, immuuni minoreille, saadaan vapaa D6 pelin alussa jos vastujalla psyker 4) preferred enemy USR pakko ryssiä päälle. Just just.Hän itse kirjoitti:There is no 0-1 in unit entry. Ja eivät vie HQ slottia, joka tarkoittaa että jos erittäin hauskaksi ryhtyy, voipi heittää kuinka paljon haluaa Keisarin Herkkusieniä kentälle.
*Sits back and waits for errata*
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
-
nakki ukko
-
raiven black
hmm... onkohan noin, sillä ainakin Army Builder -ohjelma kieltää useamman kuin 1:den ES:n ottamisen.... joten on myös syytä epäillä, että codecissä mainitaan asiasta jollain tasolla (siis kielto useamman ES:n ottamisesta )... ilmeisesti kohta on kuitenkin sanottu epäselvästi vai mitä ?Hän itse kirjoitti:There is no 0-1 in unit entry. Ja eivät vie HQ slottia, joka tarkoittaa että jos erittäin hauskaksi ryhtyy, voipi heittää kuinka paljon haluaa Keisarin Herkkusieniä kentälle.
?
Armybuilder taas on varsin huono sääntöjen lähde, eikä sillä KOSKAAN pidä perustella mitään.raiven black kirjoitti:hmm... onkohan noin, sillä ainakin Army Builder -ohjelma kieltää useamman kuin 1:den ES:n ottamisen.... joten on myös syytä epäillä, että codecissä mainitaan asiasta jollain tasolla (siis kielto useamman ES:n ottamisesta )... ilmeisesti kohta on kuitenkin sanottu epäselvästi vai mitä ?Hän itse kirjoitti:There is no 0-1 in unit entry. Ja eivät vie HQ slottia, joka tarkoittaa että jos erittäin hauskaksi ryhtyy, voipi heittää kuinka paljon haluaa Keisarin Herkkusieniä kentälle.
?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"