"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Emperor´s Champion

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Azog

Emperor´s Champion

Viesti Kirjoittaja Azog »

Monta Emperor´s Championia Black Templars armeijani saa sisältää sitä ei löytynyt Templars Codexista?
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Niin monta kuin tahtoo jos haluaa sääntöjä nylkyttää, mutta yhden niitä pitää ja voi ottaa.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Azog

Viesti Kirjoittaja Azog »

Siis voin saada monta vowia käyttöön?
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Keisarin esitaistelijoita pitää ja saa olla vain 1 (per force chart).
Hän itse

There is no 0-1 in unit entry. Ja eivät vie HQ slottia, joka tarkoittaa että jos erittäin hauskaksi ryhtyy, voipi heittää kuinka paljon haluaa Keisarin Herkkusieniä kentälle.
Yrittäisit Edes

Viesti Kirjoittaja Yrittäisit Edes »

Hän itse kirjoitti:There is no 0-1 in unit entry. Ja eivät vie HQ slottia, joka tarkoittaa että jos erittäin hauskaksi ryhtyy, voipi heittää kuinka paljon haluaa Keisarin Herkkusieniä kentälle.
Jos näin, otat viisi herkkusientä ja päädyt mariineihin jotka 1)saavat +1S -1I 2)6+inv. save, ei kovereita, immune pinning 3)5+save psychic powereille, immuuni minoreille, saadaan vapaa D6 pelin alussa jos vastujalla psyker 4) preferred enemy USR pakko ryssiä päälle. Just just.

*Sits back and waits for errata*
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

GW:n nettisivut antaa ymmärtää että yhdessä "Fighting Company":ssa on ainastaan YKSI champion, joka valitaan taistelun edeltävänä yönä. Sen lisäksi GW:n omassa skenussa BT:lle löytyy sellainen "lisäsääntö" että "the Emperor's Champion has fallen, and his armour and weaponry must be retrieved before a new Champion can be chosen. Thus, the Black Templars army may not field an Emperor's Champion during this mission, even if that army is over 750 points." (eli koska toinen makaa maassa, toinen ei saa olla champion ennenkuin haarniskat on tuotu takaisin)
Tietysti jos haluaa olla täys ku**pää ja pilata peliä muille, then be my guest!

EDIT: ja linkki mainitsemani skenun sivuille:
http://uk.games-workshop.com/spacemarin ... hampion/1/
Hän itse

Yrittäisit Edes kirjoitti:
Hän itse kirjoitti:There is no 0-1 in unit entry. Ja eivät vie HQ slottia, joka tarkoittaa että jos erittäin hauskaksi ryhtyy, voipi heittää kuinka paljon haluaa Keisarin Herkkusieniä kentälle.
Jos näin, otat viisi herkkusientä ja päädyt mariineihin jotka 1)saavat +1S -1I 2)6+inv. save, ei kovereita, immune pinning 3)5+save psychic powereille, immuuni minoreille, saadaan vapaa D6 pelin alussa jos vastujalla psyker 4) preferred enemy USR pakko ryssiä päälle. Just just.

*Sits back and waits for errata*
Niin, mutta lysti maksaa 600-700 pistettä viidestä kahden wuodin marinesta. Ammut plasmalla niin saat 100-160 VP. Fair game?
nakki ukko

Viesti Kirjoittaja nakki ukko »

Tuo lysti maksaisi 475. Jossain 2000 turnauksessa turnauksessa tuota voisi joku käyttää.
Every Nakki ukko has a story.
raiven black

Viesti Kirjoittaja raiven black »

hmm... onkohan noin, sillä ainakin Army Builder -ohjelma kieltää useamman kuin 1:den ES:n ottamisen.... joten on myös syytä epäillä, että codecissä mainitaan asiasta jollain tasolla (siis kielto useamman ES:n ottamisesta )... ilmeisesti kohta on kuitenkin sanottu epäselvästi vai mitä ?

?
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

raiven black kirjoitti:
hmm... onkohan noin, sillä ainakin Army Builder -ohjelma kieltää useamman kuin 1:den ES:n ottamisen.... joten on myös syytä epäillä, että codecissä mainitaan asiasta jollain tasolla (siis kielto useamman ES:n ottamisesta )... ilmeisesti kohta on kuitenkin sanottu epäselvästi vai mitä ?

?
Armybuilder taas on varsin huono sääntöjen lähde, eikä sillä KOSKAAN pidä perustella mitään.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”