"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

World eaters Legion

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Morglun voittamaton

World eaters Legion

Viesti Kirjoittaja Morglun voittamaton »

Onko world eatereista mihinkään?lähiksessä nehän kyllä pärjäävät,mutta pääsevätkö nämä lähitaisteluun raskaasti ampuvaa armeijaa vastaan?Kallis pistehinta on berserkeilläkin mutta pärjääkö world eaters legioonalla?
Deetwo

Re: World eaters Legion

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Morglun voittamaton kirjoitti:Onko world eatereista mihinkään?lähiksessä nehän kyllä pärjäävät,mutta pääsevätkö nämä lähitaisteluun raskaasti ampuvaa armeijaa vastaan?Kallis pistehinta on berserkeilläkin mutta pärjääkö world eaters legioonalla?
Kyllä sillä pärjää jos osaa pelata.. Käsittääkseni Eino on saanut ihan hyviä sijotuksia omalla khornekultillaan...

Ei se mikään turnausvoittoarmeija ole, mutta leluja kyllä löytyy ampumisen voittamiseen.. esim demonit, nopeat characterit, defilerit, mopot...
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
togottaja

Viesti Kirjoittaja togottaja »

Jos kulttiarmeijan haluat niin nurgle on parempi ;)
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

togottaja kirjoitti:Jos kulttiarmeijan haluat niin nurgle on parempi ;)
Ja Slaanesh vielä parempi..
En kyllä tosin sanoisi että Nurgle olisi jotenkin parempi kuin khorne.. aika samaa tehotasoa ehkäpä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
togottaja

Viesti Kirjoittaja togottaja »

Deetwo kirjoitti:
togottaja kirjoitti:Jos kulttiarmeijan haluat niin nurgle on parempi ;)
Ja Slaanesh vielä parempi..
En kyllä tosin sanoisi että Nurgle olisi jotenkin parempi kuin khorne.. aika samaa tehotasoa ehkäpä.
Niimpä, oli vaan pakko tommonen kommentti latasta tohon väliin :)
Kaverilla on WE ja miulla Death Guard ja aika tasasta vääntöä on ollut(voi "#¤%&/ ne chainaxet on ärsyttäviä!!!)
Monolith

Viesti Kirjoittaja Monolith »

WE on parhaimpii mättäjii heti nidien jälkeen terminaattoritkin rupee huutaan leipää kun vähän chainaxe sinne päin osottaa. Ja ovat vielä nopeitakin juoksevat vuorossa korkeintaan 12".
Ja tämä viestin kirjoitti WE pelaaja, joka sanoo et KHORNE rulettaa!

######################LOPPU###########################
Chicken and corn!
AUTS

Viesti Kirjoittaja AUTS »

"hahaa, mahtavat kaukonäkijät antavat minulle visioita laskeutumispaikastani enkä siis voi joutua vahingossa warpista päin mäntyä, hahaa"
-sortaja
Eino
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eino »

Niin, kannattaa orientoitua siihen, berzerkerit eivät tee _mitään_, paitsi laumassa jossa ne voivat saada vähän aikaiseksi. Tämän takia ei kannata yli kahta ryhmää berzerkerejä ottaa, tai jos ottaa niin ainakin ilman talismania ja vaikka plasmapistoolit käteen ja äijät objektivelle istumaan.

Myöskin minmax prinssi on aika kova juttu. Alle 160p saa 4 woundisen prinssin joka ei juurikaan lyö, mutta kestää todella kovaa shootingia. Daemon weaponin voi unohtaa ja 2*ccw äijälle ja iconi. Itseasiassa suora setitys on: essence, resiliance, feel no pain, stature, speed, aura ja 2*ccw.

Prinssi nopeasti eteen ja 2*8 tai 3*6 Blood Letteriä kaverista ulos.
1 tai 2*3 bikeriä kannattaa myös olla ja antaa istua vaikka piilossa suurimman osan ajasta ja vuoroilla 5-6 turboboostata objektille.

2 HB+LC predatoria aina ja mutaatio on ihan hyvä juttu, koska armeijan ainoat shoottayksiköt on hyvä yrittää pitää hengissä. Vastustajan nopeasti liikkuvat yksiköt kannattaa teloa niillä asap, koska objektien valtaamiseella homma voitetaan.

Tossa oli nyt jotain sekavia juttuja millä on pärjätty ilmeisesti suht legendaarisen hyvin tänä vuonna turnauksissa. Turku-fanatic viides sija, Royal Rumble kymmenes-sija ja HKI-Fanatic taisi olla joku ~13.
"Eikö nämä eteläsuomalaiset ole jo aika vanha juttu?" -Damagelaardi
Monolith

Eino kirjoitti: ne voivat saada vähän aikaiseksi.
Just joo. Berzekeerithän ovat khornen selkä-ranka en käsitä mitä huonoa niissä on?!
Eivät ne sen huonompiakaan kuin plague marinet,Emperor`s children tai thousand sons.

Bersuja joko on paljon tai sitten ei yhtään.
Chicken and corn!
Eino
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eino »

Et käsitä mitä huonoa niissä on? Oliskohan tuo vaikka se, että jos vastustaja osaa pelata niin ne eivät ikinä pääse close combattiin pelin aikana? Ne eivät pahemmin halua objekteja raivoissaan hakea, tai vaikka se, että ne ovat kykyihinsa nähden kalliita.
"Eikö nämä eteläsuomalaiset ole jo aika vanha juttu?" -Damagelaardi
Monolith

Jos joka suunasta juoksee berzekeerejä niin on niiltä aika vaikea paeta. Itse olen AINA päässyt lähikseen niitten kanssa, huono pelaaja ei pääsisi.
Chicken and corn!
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Monolith kirjoitti:Jos joka suunasta juoksee berzekeerejä niin on niiltä aika vaikea paeta. Itse olen AINA päässyt lähikseen niitten kanssa, huono pelaaja ei pääsisi.
Oletkos monolith kokeillut pelata Eatereillä turnausympäristössä? Sitten saattaa mieli muuttua oletko hyvä vai huono pelaaja.
Monolith

En ole. Kokonaisuudessa bersut ovat kelpo tavaraa, mutta turnauksissa asia voi olla eri ja ottaisin mielummin mopoja.
Ehkä eino on oikeassa, mutta kyllä niitä olla pitää ikonien kanssa.
Chicken and corn!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”