World eaters Legion
-
Morglun voittamaton
World eaters Legion
Onko world eatereista mihinkään?lähiksessä nehän kyllä pärjäävät,mutta pääsevätkö nämä lähitaisteluun raskaasti ampuvaa armeijaa vastaan?Kallis pistehinta on berserkeilläkin mutta pärjääkö world eaters legioonalla?
Re: World eaters Legion
Kyllä sillä pärjää jos osaa pelata.. Käsittääkseni Eino on saanut ihan hyviä sijotuksia omalla khornekultillaan...Morglun voittamaton kirjoitti:Onko world eatereista mihinkään?lähiksessä nehän kyllä pärjäävät,mutta pääsevätkö nämä lähitaisteluun raskaasti ampuvaa armeijaa vastaan?Kallis pistehinta on berserkeilläkin mutta pärjääkö world eaters legioonalla?
Ei se mikään turnausvoittoarmeija ole, mutta leluja kyllä löytyy ampumisen voittamiseen.. esim demonit, nopeat characterit, defilerit, mopot...
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Ja Slaanesh vielä parempi..togottaja kirjoitti:Jos kulttiarmeijan haluat niin nurgle on parempi
En kyllä tosin sanoisi että Nurgle olisi jotenkin parempi kuin khorne.. aika samaa tehotasoa ehkäpä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
Niimpä, oli vaan pakko tommonen kommentti latasta tohon väliinDeetwo kirjoitti:Ja Slaanesh vielä parempi..togottaja kirjoitti:Jos kulttiarmeijan haluat niin nurgle on parempi
En kyllä tosin sanoisi että Nurgle olisi jotenkin parempi kuin khorne.. aika samaa tehotasoa ehkäpä.
Kaverilla on WE ja miulla Death Guard ja aika tasasta vääntöä on ollut(voi "#¤%&/ ne chainaxet on ärsyttäviä!!!)
WE on parhaimpii mättäjii heti nidien jälkeen terminaattoritkin rupee huutaan leipää kun vähän chainaxe sinne päin osottaa. Ja ovat vielä nopeitakin juoksevat vuorossa korkeintaan 12".
Ja tämä viestin kirjoitti WE pelaaja, joka sanoo et KHORNE rulettaa!
######################LOPPU###########################
Ja tämä viestin kirjoitti WE pelaaja, joka sanoo et KHORNE rulettaa!
######################LOPPU###########################
Chicken and corn!
Niin, kannattaa orientoitua siihen, berzerkerit eivät tee _mitään_, paitsi laumassa jossa ne voivat saada vähän aikaiseksi. Tämän takia ei kannata yli kahta ryhmää berzerkerejä ottaa, tai jos ottaa niin ainakin ilman talismania ja vaikka plasmapistoolit käteen ja äijät objektivelle istumaan.
Myöskin minmax prinssi on aika kova juttu. Alle 160p saa 4 woundisen prinssin joka ei juurikaan lyö, mutta kestää todella kovaa shootingia. Daemon weaponin voi unohtaa ja 2*ccw äijälle ja iconi. Itseasiassa suora setitys on: essence, resiliance, feel no pain, stature, speed, aura ja 2*ccw.
Prinssi nopeasti eteen ja 2*8 tai 3*6 Blood Letteriä kaverista ulos.
1 tai 2*3 bikeriä kannattaa myös olla ja antaa istua vaikka piilossa suurimman osan ajasta ja vuoroilla 5-6 turboboostata objektille.
2 HB+LC predatoria aina ja mutaatio on ihan hyvä juttu, koska armeijan ainoat shoottayksiköt on hyvä yrittää pitää hengissä. Vastustajan nopeasti liikkuvat yksiköt kannattaa teloa niillä asap, koska objektien valtaamiseella homma voitetaan.
Tossa oli nyt jotain sekavia juttuja millä on pärjätty ilmeisesti suht legendaarisen hyvin tänä vuonna turnauksissa. Turku-fanatic viides sija, Royal Rumble kymmenes-sija ja HKI-Fanatic taisi olla joku ~13.
Myöskin minmax prinssi on aika kova juttu. Alle 160p saa 4 woundisen prinssin joka ei juurikaan lyö, mutta kestää todella kovaa shootingia. Daemon weaponin voi unohtaa ja 2*ccw äijälle ja iconi. Itseasiassa suora setitys on: essence, resiliance, feel no pain, stature, speed, aura ja 2*ccw.
Prinssi nopeasti eteen ja 2*8 tai 3*6 Blood Letteriä kaverista ulos.
1 tai 2*3 bikeriä kannattaa myös olla ja antaa istua vaikka piilossa suurimman osan ajasta ja vuoroilla 5-6 turboboostata objektille.
2 HB+LC predatoria aina ja mutaatio on ihan hyvä juttu, koska armeijan ainoat shoottayksiköt on hyvä yrittää pitää hengissä. Vastustajan nopeasti liikkuvat yksiköt kannattaa teloa niillä asap, koska objektien valtaamiseella homma voitetaan.
Tossa oli nyt jotain sekavia juttuja millä on pärjätty ilmeisesti suht legendaarisen hyvin tänä vuonna turnauksissa. Turku-fanatic viides sija, Royal Rumble kymmenes-sija ja HKI-Fanatic taisi olla joku ~13.
"Eikö nämä eteläsuomalaiset ole jo aika vanha juttu?" -Damagelaardi
Et käsitä mitä huonoa niissä on? Oliskohan tuo vaikka se, että jos vastustaja osaa pelata niin ne eivät ikinä pääse close combattiin pelin aikana? Ne eivät pahemmin halua objekteja raivoissaan hakea, tai vaikka se, että ne ovat kykyihinsa nähden kalliita.
"Eikö nämä eteläsuomalaiset ole jo aika vanha juttu?" -Damagelaardi
- Kardinaali
- Viesti: