"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kaaoksella pulma Lohikäärmettä vastaan

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Höpöttiuhka

Kaaoksella pulma Lohikäärmettä vastaan

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

Olen menossa RopeConiin listallani, jota olen pelittänyt jo jonkin aikaa. Eilen huomasin, että se on täyttä kuraa, jos vastassa on lohikäärme. Helffeiltä tuli turpiin Satanolla, vaikka ei vastustajalla ollut edes magiapuolustusta. Tarvitsisin apua listaani, kun en keksi itse ratkaisua pulmaan

listani Löytyy täältä: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=57519
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Deetwo

Re: Kaaoksella pulma Lohikäärmettä vastaan

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Höpöttiuhka kirjoitti:Olen menossa RopeConiin listallani, jota olen pelittänyt jo jonkin aikaa. Eilen huomasin, että se on täyttä kuraa, jos vastassa on lohikäärme. Helffeiltä tuli turpiin Satanolla, vaikka ei vastustajalla ollut edes magiapuolustusta. Tarvitsisin apua listaani, kun en keksi itse ratkaisua pulmaan

listani Löytyy täältä: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=57519
Conin turnaushan on tänä vuonna tosiaan 40k.. :)
Luulis kyllä että tuo lista sais yhden madon pommitettua alas.. :o
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Pannukakku

Viesti Kirjoittaja Pannukakku »

Ota oma lohikäärme mukaan. Kaaoksen lordi GW + Helm of many eyes combolla hakkaa haltioiden kukkakepit 6-0 koska tahansa. :)
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Ei tarvitse edes helmiä, vaan ihan Gaze of the godsin ja ehkä armour of damnationion vaikka se onkin jo hieman overkillia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”