Khel Thusaadi kirjoitti:
Menee vähän offtopiciksi mutta minua ei ainakaan haittaa että bretonnian juustoritareita heikennettiin edes vähän. Viime turnauksessa (1k) oli joku peelo bretonnialla vastassa, joka ei tiennyt mitään säännöistä ja silti pieksi minut koska koko lista muodostui kolmesta täyspumpatusta ritarijyrästä, ja tyyppi ei tosiaankaan taktikoinut ollenkaan, vaan meni vain jokaisella unitilla lähimpään vihollisyksiköön kiinni ja heitti noppaa.
Tähän ei ole kyllä kuin yksi vastaus, sinä olet huono pelaamaan.
Questingit ottivat vähän osumaa toki, mutta sehän vain vaatii uusien käyttötapojen etsimistä. Kyllä minä näen vieläkin Questingit mahdollisena valintana, jollei ala pumppaamaan kahdeksaa lancea samaan listaan.
Mark of Chaos undivided 26 pisteen ritareilla ei ole ollenkaan heikko esitys minusta, kestoa ampumista vastaan löytyy kuitenkin aivan yhtä paljon kuin normiritareilta. Bonuksena muiden rotujen ritareita kohtaan on vielä ward save (!).
Lähiksessäkin voi valita S5 ja 2+ armour saven välillä, jos vaikka joutuisi ottamaan chargen vastaan. Oletan myös että näillä ei tarvitse chargeta suin päin mihinkään joka kestää liikaa jolloin AS 3+ haittapuolet eivät tule esille ollenkaan.
Minä en ymmärrä miksi tuommoiset ritarit olisivat huonoja. Ainakaan ne eivät paperilla ole huonoja, paitsi verrattuna tämän edikan questingeihin.
Questing vow nyt menettää vähän arvoaan, mutta eipä se paljoa haittaa sillä aika maukkaan mättösankarin saa kuitenkin duunattua kun ottaa sen.