Zombie giant
Zombie giant
Päivää taas. Hiljaista vauhtia etenee oma VC armeija projekti, mutta jotain uuttakin on sentään saanut aikaan.
Tuntui tuollainen jättiläis buumi olevan päällä uuden jätin tullessa markkinoille. Itse jo meinasin sellaisenkin ostaa, mutta kun VC armeijani eroaa jo muutenkin normaalista niin pakkohan jättiinkin oli saada jotain säväystä.
Tässäpä itse figu: http://www.galtsu.net/kuva/1277/
Tämän figun epäonni alkoi jo pohjamaalauksessa. Onnistuin virheellisen maston purkin löytämään ja sen seurauksena pohjamaali oli rakeista. Tämä näkyy livenä ainakin noissa metalleissa ja basessa. Meinasin jos hylätä koko idean, mutta kun konffaukseen kuluin lähemmäs 4 tuntia niin pakkohan sitä oli yrittää.
Tulos oli hiukan suttuisa ja se oli hiukan tarkoituskin. Lopulta sain pohjamaalin rakeuden peitettyä hiukan reilumalla maali määrällä muualta.
Kommenteja saa antaa niin konffauksesta kuin maalauksestakin. Galtsussa kun noita tulee aina hiukan laiskasti...
Tuntui tuollainen jättiläis buumi olevan päällä uuden jätin tullessa markkinoille. Itse jo meinasin sellaisenkin ostaa, mutta kun VC armeijani eroaa jo muutenkin normaalista niin pakkohan jättiinkin oli saada jotain säväystä.
Tässäpä itse figu: http://www.galtsu.net/kuva/1277/
Tämän figun epäonni alkoi jo pohjamaalauksessa. Onnistuin virheellisen maston purkin löytämään ja sen seurauksena pohjamaali oli rakeista. Tämä näkyy livenä ainakin noissa metalleissa ja basessa. Meinasin jos hylätä koko idean, mutta kun konffaukseen kuluin lähemmäs 4 tuntia niin pakkohan sitä oli yrittää.
Tulos oli hiukan suttuisa ja se oli hiukan tarkoituskin. Lopulta sain pohjamaalin rakeuden peitettyä hiukan reilumalla maali määrällä muualta.
Kommenteja saa antaa niin konffauksesta kuin maalauksestakin. Galtsussa kun noita tulee aina hiukan laiskasti...
-
Hmmm... Skeleton Giant olisi parempi nimi, mutta ihan siedettävä ukko; kokoeroa tavalliseen ukkoon olisi ollut myöskin hyvä saada
Mutta kyllä tuolla kelpaa ihan pelailla.
Mutta kyllä tuolla kelpaa ihan pelailla.
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
-
Reiklander
- Teonanacatl
- coiled one
<laitonta>coiled one kirjoitti:aika koviksen näköinenhiano
hommaa se oikeankokoinen alusta ja revi tuo skavenien pyhä triangeli sen selästä
Piikkipallo("The Aamutähti")iski erityisesti yhdessä ylikasvaneen ja tuetun käden kanssa
ANEdit:Onko täälä joku filtteri?
- Grimgor Jr