"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Zombie giant

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Hemuli

Zombie giant

Viesti Kirjoittaja Hemuli »

Päivää taas. Hiljaista vauhtia etenee oma VC armeija projekti, mutta jotain uuttakin on sentään saanut aikaan.

Tuntui tuollainen jättiläis buumi olevan päällä uuden jätin tullessa markkinoille. Itse jo meinasin sellaisenkin ostaa, mutta kun VC armeijani eroaa jo muutenkin normaalista niin pakkohan jättiinkin oli saada jotain säväystä.

Tässäpä itse figu: http://www.galtsu.net/kuva/1277/

Tämän figun epäonni alkoi jo pohjamaalauksessa. Onnistuin virheellisen maston purkin löytämään ja sen seurauksena pohjamaali oli rakeista. Tämä näkyy livenä ainakin noissa metalleissa ja basessa. Meinasin jos hylätä koko idean, mutta kun konffaukseen kuluin lähemmäs 4 tuntia niin pakkohan sitä oli yrittää.

Tulos oli hiukan suttuisa ja se oli hiukan tarkoituskin. Lopulta sain pohjamaalin rakeuden peitettyä hiukan reilumalla maali määrällä muualta.

Kommenteja saa antaa niin konffauksesta kuin maalauksestakin. Galtsussa kun noita tulee aina hiukan laiskasti...
Goblinoid

-

Viesti Kirjoittaja Goblinoid »

Hmmm... Skeleton Giant olisi parempi nimi, mutta ihan siedettävä ukko; kokoeroa tavalliseen ukkoon olisi ollut myöskin hyvä saada

Mutta kyllä tuolla kelpaa ihan pelailla.
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Hemuli

Ainiin unohtui mainita figu on konffattu bonegiantin päälle, eli noin vanhan jätin koko luokkaa...
Reiklander

Viesti Kirjoittaja Reiklander »

kyllähän tuo jätti nyt ihan hyvä on, vaikka itse olisin kylläkin käyttänyt uutta jättiä...
VonLexuza

Viesti Kirjoittaja VonLexuza »

Äijämäinen teos. ;)
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Ihan jees, mutta jos aiot tätä DoW-gianttina käyttää, luultavasti olisi kannattavampaa iskeä tuo uudelle gianttibaselle.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Hemuli

Jep pitänee jostain hommata se oikeankokoinen alusta. Häviiähän tämä toki koossa uudelle jätille, mutta nykyisestä jätistä konffaus olisi vaatinut enemmän hommia...
coiled one

Viesti Kirjoittaja coiled one »

aika koviksen näköinen :) hiano
mitä tähänki kirjottas...
no vaikka: hell bent for leather
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

coiled one kirjoitti:aika koviksen näköinen :) hiano
<laitonta>

hommaa se oikeankokoinen alusta ja revi tuo skavenien pyhä triangeli sen selästä :) mutta maalaustyöstä en sano mitään,veikkailin että halusit tietoja luomuksestasi,et sen maaleista.

Piikkipallo("The Aamutähti")iski erityisesti yhdessä ylikasvaneen ja tuetun käden kanssa :)

ANEdit:Onko täälä joku filtteri? :D Kirjoitin tuonne ylös"tekisi melkein mieli alkaa leikkiä moderaattoria mutta jätin väliin",mutta se ei näy :D wtf?
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Sotkuinen ja pölyinen luomus ja piikkipallo joka näyttää kävyltä, ei kiva. Jotenkin tulee mieleen joku hieman halvemman luokan figukaupan luomus. Kyllähän vaivaa olit nähnyt ja paljon, itse en pysty samallaiseen konffiin, mutta minä en pitänyt tuosta kamalasti.
No pain no gain.
Grimgor Jr

Viesti Kirjoittaja Grimgor Jr »

Vau! Todella hieno giant!Siinä on just sitä raakuutta mitä giantissa pitää olla.pidin eritoten piikkipallosta.
You ain´t leaving but two things right now... Jack and shit, and Jack left town.
guarts92

Viesti Kirjoittaja guarts92 »

on kyllä aika omaperänen idea :D mut hieno on :P
Hemuli

ööö tän on sitten joku nostanut kuolleista :D. Joo itse figua olen kyllä tässä joku aika sitten maalannu uudelleen ja osa konffeista on muutunut. Pitänee laittaa uusia kuvia piakkoin, mutta kiitos silti kommenteista.
EskoMorko

Viesti Kirjoittaja EskoMorko »

Mastonia pohjamaalina käytettäessä tulee purkki aina ravistaa huolellisesti ennen käyttöä.

Muutoin räkii aikalailla ja maalipinnasta tulee rakeinen ja erittäin ikävä maalata..
Woodo

Viesti Kirjoittaja Woodo »

öööö..... skellu Giant :) minusta aika hauska idea ainakin
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

No sanonpahan vaan että hienon zombi giantin olet saanut aikaiseksi. Itse en ainekaan huomaa sitä "pahaa" rakeisuutta.
Ja jos sitä on havaittavissa niin se on giantin ihon epämuodostumaa. ;)
Hieno on. Ja toivon mukaan näemme useampiakin zombi armeijasi tuotoksia. :D
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
Hemuli

Kyllä kyllä... tämä on tosiaan figun vanhempi versio, joten tätä topikkia ei tarvitse enää kommentoi... uudet kuvat tulevat samalla kun laitan uusia kuvia koko VC armeijasta...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”