"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Alkuun Warhammereissa..

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Ahrima8

Alkuun Warhammereissa..

Viesti Kirjoittaja Ahrima8 »

Olen pelannut Warhammer 40k:lla jo jonkin aikaa ja olen kyllästynyt niihin, joten ajattelin vaihtaa fantasyyn.. Ainoa ongelma on että en osaa päättää mitä joukkuetta alan keräämään..

Voitte kirjottaa muutamien joukkueiden hyvät ja huonot puolet.. kiitos ^^
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Shadow Warrior

Viesti Kirjoittaja Shadow Warrior »

Minkälaisella armeijalla haluat pelata? On hiukan hankalaa neuvoa mitään jos et yhtään tiedä mitä haluat armeijaltasi. Haluatko armeijan joka jyrää massalla? Lähitaistelupainoitteisen? Vai jotain muuta.
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

http://www.kolumbus.fi/teemu.pesonen/fbopas.htm

Lueppas tuo. Se jopa päivittyy kun pitää.

EDIT: Muistuttaisin vielä jos et tiedä, ettäs uusi edikka tulee tuossa n. 30 päivän kuluttua, että kannattaa odottaa kärsivällisesti. Myös kannattaa pitää silmällä mitkä armeijat päivittyvät kohta joten kannattaa odottaa siihen asti.
No pain no gain.
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

Drago^ kirjoitti:EDIT: Muistuttaisin vielä jos et tiedä, ettäs uusi edikka tulee tuossa n. 30 päivän kuluttua, että kannattaa odottaa kärsivällisesti. Myös kannattaa pitää silmällä mitkä armeijat päivittyvät kohta joten kannattaa odottaa siihen asti.
Edikan vaihtuminen ei kuitenkaan vaikuta figujen ostoon, eivätkä ne uudistetut napitkaan aina edeltäjiänsä hienompia ole. Vaihtelusta siinä vain on kyse, mutta vasta faban aloittajaa asia tuskin häiritsee.
Possu
The Delffipelaaja

Viesti Kirjoittaja The Delffipelaaja »

DJ_Silverpig kirjoitti:
Drago^ kirjoitti:EDIT: Muistuttaisin vielä jos et tiedä, ettäs uusi edikka tulee tuossa n. 30 päivän kuluttua, että kannattaa odottaa kärsivällisesti. Myös kannattaa pitää silmällä mitkä armeijat päivittyvät kohta joten kannattaa odottaa siihen asti.
Edikan vaihtuminen ei kuitenkaan vaikuta figujen ostoon, eivätkä ne uudistetut napitkaan aina edeltäjiänsä hienompia ole. Vaihtelusta siinä vain on kyse, mutta vasta faban aloittajaa asia tuskin häiritsee.
Niin, ja nyt voi saada halvalla vanhan sääntökirjan sen sijaan, että käyttää 50e uuteen sääntökirjaan nyt heti, ja ostaa sen joskus vähän myöhemmin.
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

The Delffipelaaja kirjoitti:
Niin, ja nyt voi saada halvalla vanhan sääntökirjan sen sijaan, että käyttää 50e uuteen sääntökirjaan nyt heti, ja ostaa sen joskus vähän myöhemmin.
Mutta kannattaako opetella ensin vanhat säännöt kun joutuu joskus kuitenkin opettelemaan uudet säännöt? Ennemmin kannattaa ostaa suoraan se uusi kirja jo nyt, koska ei sen hinta siitä laske mihinkään ja pääsee sitäpaitsi helpommalla. :)
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

Jos ostaa 10 eurolla 6.edikan sääntiksen, lukee sen ja sitten opettelee ne 15 seiskaedikan muutosta niin pääsee huomattavasti halvemmalla ja ei pitäisi edes olla hankalaa.
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

Kelf kirjoitti:Jos ostaa 10 eurolla 6.edikan sääntiksen, lukee sen ja sitten opettelee ne 15 seiskaedikan muutosta niin pääsee huomattavasti halvemmalla ja ei pitäisi edes olla hankalaa.
Jos harrastusta on vasta aloittelemassa, voi olla, ettei ennen uuden edikan ensi-iltaa kovin montaa peliä vanhoilla säännöillä ehdi kuitenkaan pelata. Pelaamiseen tarvitaan edes pieni armeija, joka usein maalataan. Tähän voi kulua henkilöstä riippuen aikaa päivästä aina elinikään. Valitettavasti kuulun itse hitaimpaan ääripäähän. En suosittele vanhan kirjan ostamista tässä vaiheessa. Se todennäköisesti vain sotkee aloittelevan pelaajan mietteet uuden laitoksen ilmestyessä, kun säännöt heti ensimmäisen peliin uudistuvatkin. Mutta mikäs minä tässä olen estelemään.
Possu
örkkipoka

Viesti Kirjoittaja örkkipoka »

DJ_Silverpig kirjoitti:
Kelf kirjoitti:Jos ostaa 10 eurolla 6.edikan sääntiksen, lukee sen ja sitten opettelee ne 15 seiskaedikan muutosta niin pääsee huomattavasti halvemmalla ja ei pitäisi edes olla hankalaa.
Jos harrastusta on vasta aloittelemassa, voi olla, ettei ennen uuden edikan ensi-iltaa kovin montaa peliä vanhoilla säännöillä ehdi kuitenkaan pelata. Pelaamiseen tarvitaan edes pieni armeija, joka usein maalataan. Tähän voi kulua henkilöstä riippuen aikaa päivästä aina elinikään. Valitettavasti kuulun itse hitaimpaan ääripäähän. En suosittele vanhan kirjan ostamista tässä vaiheessa. Se todennäköisesti vain sotkee aloittelevan pelaajan mietteet uuden laitoksen ilmestyessä, kun säännöt heti ensimmäisen peliin uudistuvatkin. Mutta mikäs minä tässä olen estelemään.
Olen samaa mieltä ja jos gobot tai käävät kiinnostavat niin suosittelisin tuota Battle of the skull passia. On tietääkseni aika edullinenkun saa aika rutosti ukkoja armeijaan (500p ?) ja sitten sen sääntö kirjan josta on fluffia poistettu. Se olisi mielestäni ehkä paras vaihtoehto. Jos noita kääpiä tai gobboja haluaisit kerätä.
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

örkkipoka kirjoitti: Olen samaa mieltä ja jos gobot tai käävät kiinnostavat niin suosittelisin tuota Battle of the skull passia. On tietääkseni aika edullinenkun saa aika rutosti ukkoja armeijaan (500p ?) ja sitten sen sääntö kirjan josta on fluffia poistettu. Se olisi mielestäni ehkä paras vaihtoehto. Jos noita kääpiä tai gobboja haluaisit kerätä.
Ja ellet halua niin voit myydä ne figut ja ostaa niillä rahoilla sen armeijan figuja mitä haluat kerätä.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
örkkipoka

Viesti Kirjoittaja örkkipoka »

SMusta kirjoitti:
örkkipoka kirjoitti: Olen samaa mieltä ja jos gobot tai käävät kiinnostavat niin suosittelisin tuota Battle of the skull passia. On tietääkseni aika edullinenkun saa aika rutosti ukkoja armeijaan (500p ?) ja sitten sen sääntö kirjan josta on fluffia poistettu. Se olisi mielestäni ehkä paras vaihtoehto. Jos noita kääpiä tai gobboja haluaisit kerätä.
Ja ellet halua niin voit myydä ne figut ja ostaa niillä rahoilla sen armeijan figuja mitä haluat kerätä.
Niin, pelkkä sääntö kirja on se 50€ (muistaakseni) ja tuo paketti on 50€ joten siitä päättelemään kumman ostat ;)
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

örkkipoka kirjoitti:
SMusta kirjoitti:
Niin, pelkkä sääntö kirja on se 50€ (muistaakseni) ja tuo paketti on 50€ joten siitä päättelemään kumman ostat ;)
Niin, varsinkin kun kukaan ei varmasti saa myytyä noita figuja hirveän isolla summalla, kun niitä saa kuitenkin niin jumalattoman määrän 50e:llä. Tai toisaalta, jos myy niitä pieninä satseina, eikä kerro mitä ukkoja ne on... :D

PS:
Sääntö kirja on yhdys sana.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”