Alkuun Warhammereissa..
Alkuun Warhammereissa..
Olen pelannut Warhammer 40k:lla jo jonkin aikaa ja olen kyllästynyt niihin, joten ajattelin vaihtaa fantasyyn.. Ainoa ongelma on että en osaa päättää mitä joukkuetta alan keräämään..
Voitte kirjottaa muutamien joukkueiden hyvät ja huonot puolet.. kiitos ^^
Voitte kirjottaa muutamien joukkueiden hyvät ja huonot puolet.. kiitos ^^
- Shadow Warrior
http://www.kolumbus.fi/teemu.pesonen/fbopas.htm
Lueppas tuo. Se jopa päivittyy kun pitää.
EDIT: Muistuttaisin vielä jos et tiedä, ettäs uusi edikka tulee tuossa n. 30 päivän kuluttua, että kannattaa odottaa kärsivällisesti. Myös kannattaa pitää silmällä mitkä armeijat päivittyvät kohta joten kannattaa odottaa siihen asti.
Lueppas tuo. Se jopa päivittyy kun pitää.
EDIT: Muistuttaisin vielä jos et tiedä, ettäs uusi edikka tulee tuossa n. 30 päivän kuluttua, että kannattaa odottaa kärsivällisesti. Myös kannattaa pitää silmällä mitkä armeijat päivittyvät kohta joten kannattaa odottaa siihen asti.
No pain no gain.
- DJ_Silverpig
Edikan vaihtuminen ei kuitenkaan vaikuta figujen ostoon, eivätkä ne uudistetut napitkaan aina edeltäjiänsä hienompia ole. Vaihtelusta siinä vain on kyse, mutta vasta faban aloittajaa asia tuskin häiritsee.Drago^ kirjoitti:EDIT: Muistuttaisin vielä jos et tiedä, ettäs uusi edikka tulee tuossa n. 30 päivän kuluttua, että kannattaa odottaa kärsivällisesti. Myös kannattaa pitää silmällä mitkä armeijat päivittyvät kohta joten kannattaa odottaa siihen asti.
Possu
-
The Delffipelaaja
Niin, ja nyt voi saada halvalla vanhan sääntökirjan sen sijaan, että käyttää 50e uuteen sääntökirjaan nyt heti, ja ostaa sen joskus vähän myöhemmin.DJ_Silverpig kirjoitti:Edikan vaihtuminen ei kuitenkaan vaikuta figujen ostoon, eivätkä ne uudistetut napitkaan aina edeltäjiänsä hienompia ole. Vaihtelusta siinä vain on kyse, mutta vasta faban aloittajaa asia tuskin häiritsee.Drago^ kirjoitti:EDIT: Muistuttaisin vielä jos et tiedä, ettäs uusi edikka tulee tuossa n. 30 päivän kuluttua, että kannattaa odottaa kärsivällisesti. Myös kannattaa pitää silmällä mitkä armeijat päivittyvät kohta joten kannattaa odottaa siihen asti.
Mutta kannattaako opetella ensin vanhat säännöt kun joutuu joskus kuitenkin opettelemaan uudet säännöt? Ennemmin kannattaa ostaa suoraan se uusi kirja jo nyt, koska ei sen hinta siitä laske mihinkään ja pääsee sitäpaitsi helpommalla.The Delffipelaaja kirjoitti:
Niin, ja nyt voi saada halvalla vanhan sääntökirjan sen sijaan, että käyttää 50e uuteen sääntökirjaan nyt heti, ja ostaa sen joskus vähän myöhemmin.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
- DJ_Silverpig
Jos harrastusta on vasta aloittelemassa, voi olla, ettei ennen uuden edikan ensi-iltaa kovin montaa peliä vanhoilla säännöillä ehdi kuitenkaan pelata. Pelaamiseen tarvitaan edes pieni armeija, joka usein maalataan. Tähän voi kulua henkilöstä riippuen aikaa päivästä aina elinikään. Valitettavasti kuulun itse hitaimpaan ääripäähän. En suosittele vanhan kirjan ostamista tässä vaiheessa. Se todennäköisesti vain sotkee aloittelevan pelaajan mietteet uuden laitoksen ilmestyessä, kun säännöt heti ensimmäisen peliin uudistuvatkin. Mutta mikäs minä tässä olen estelemään.Kelf kirjoitti:Jos ostaa 10 eurolla 6.edikan sääntiksen, lukee sen ja sitten opettelee ne 15 seiskaedikan muutosta niin pääsee huomattavasti halvemmalla ja ei pitäisi edes olla hankalaa.
Possu
Olen samaa mieltä ja jos gobot tai käävät kiinnostavat niin suosittelisin tuota Battle of the skull passia. On tietääkseni aika edullinenkun saa aika rutosti ukkoja armeijaan (500p ?) ja sitten sen sääntö kirjan josta on fluffia poistettu. Se olisi mielestäni ehkä paras vaihtoehto. Jos noita kääpiä tai gobboja haluaisit kerätä.DJ_Silverpig kirjoitti:Jos harrastusta on vasta aloittelemassa, voi olla, ettei ennen uuden edikan ensi-iltaa kovin montaa peliä vanhoilla säännöillä ehdi kuitenkaan pelata. Pelaamiseen tarvitaan edes pieni armeija, joka usein maalataan. Tähän voi kulua henkilöstä riippuen aikaa päivästä aina elinikään. Valitettavasti kuulun itse hitaimpaan ääripäähän. En suosittele vanhan kirjan ostamista tässä vaiheessa. Se todennäköisesti vain sotkee aloittelevan pelaajan mietteet uuden laitoksen ilmestyessä, kun säännöt heti ensimmäisen peliin uudistuvatkin. Mutta mikäs minä tässä olen estelemään.Kelf kirjoitti:Jos ostaa 10 eurolla 6.edikan sääntiksen, lukee sen ja sitten opettelee ne 15 seiskaedikan muutosta niin pääsee huomattavasti halvemmalla ja ei pitäisi edes olla hankalaa.
Ja ellet halua niin voit myydä ne figut ja ostaa niillä rahoilla sen armeijan figuja mitä haluat kerätä.örkkipoka kirjoitti: Olen samaa mieltä ja jos gobot tai käävät kiinnostavat niin suosittelisin tuota Battle of the skull passia. On tietääkseni aika edullinenkun saa aika rutosti ukkoja armeijaan (500p ?) ja sitten sen sääntö kirjan josta on fluffia poistettu. Se olisi mielestäni ehkä paras vaihtoehto. Jos noita kääpiä tai gobboja haluaisit kerätä.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
Niin, pelkkä sääntö kirja on se 50€ (muistaakseni) ja tuo paketti on 50€ joten siitä päättelemään kumman ostatSMusta kirjoitti:Ja ellet halua niin voit myydä ne figut ja ostaa niillä rahoilla sen armeijan figuja mitä haluat kerätä.örkkipoka kirjoitti: Olen samaa mieltä ja jos gobot tai käävät kiinnostavat niin suosittelisin tuota Battle of the skull passia. On tietääkseni aika edullinenkun saa aika rutosti ukkoja armeijaan (500p ?) ja sitten sen sääntö kirjan josta on fluffia poistettu. Se olisi mielestäni ehkä paras vaihtoehto. Jos noita kääpiä tai gobboja haluaisit kerätä.
Niin, varsinkin kun kukaan ei varmasti saa myytyä noita figuja hirveän isolla summalla, kun niitä saa kuitenkin niin jumalattoman määrän 50e:llä. Tai toisaalta, jos myy niitä pieninä satseina, eikä kerro mitä ukkoja ne on...örkkipoka kirjoitti:Niin, pelkkä sääntö kirja on se 50€ (muistaakseni) ja tuo paketti on 50€ joten siitä päättelemään kumman ostatSMusta kirjoitti:Ja ellet halua niin voit myydä ne figut ja ostaa niillä rahoilla sen armeijan figuja mitä haluat kerätä.örkkipoka kirjoitti: Olen samaa mieltä ja jos gobot tai käävät kiinnostavat niin suosittelisin tuota Battle of the skull passia. On tietääkseni aika edullinenkun saa aika rutosti ukkoja armeijaan (500p ?) ja sitten sen sääntö kirjan josta on fluffia poistettu. Se olisi mielestäni ehkä paras vaihtoehto. Jos noita kääpiä tai gobboja haluaisit kerätä.
PS:
Sääntö kirja on yhdys sana.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.