1. peli vaikutti hyvältä. Joona Krögerin n.100 skinkin armeija vyöryi päälle kuin eläin, mutta onneksi myrskyn ansiosta hänen ampumisensa ei juuri tehny mitään (kuten myöskään terradonini. :\). Kenraalimme kohtasivat hänen julistaessaan rynnäkön omaan suurempaan saursblokkiini, haasteessa hänen championin puututtua riistin haavan ykkösen panssarin läpi, joka riitti kenraalin kaatumiseen tuplamiekka aseen ansiosta. magian eliminoin vuorossa ja vuorolla 5. stegadon chargesi nike old bloodiani ja hävisi combatin yhdellä. 17-3 minulle, 5 pts vaille massacre.
2. peli Matias Mikkolan Tomb Kingejä vastaan. Peli alkoi aika mukavissa merkeissä. Jätti kaatui onnekkaasti toisen vuoron ampumiseen, vastustajan mokatessa kaikki armor savensa. kuninkaan kärry ryhmä rynnäköi old bloodin blokin kimppuun kun eläin, mutta jälleen kiitos tuplahaava miekan, saan yksikön championista 8 combat resolutionia ja voitan combatin jollain neljällä? Seuraavalla kierroksella kuningas onkin kebabia. Lichet kuolivat terradonien hit-and-run hyökkäyksiin. Loppujen lopuksi kentän ainut epäkuollut ryhmä oli hautaprinssin komentama paketti lurkkeja. tuntui olevan jokseenkin kuolematon. 17-3 voitto, 25 pts vaille massacre.
3. peli Mikko Kiekaran a.K.a Väkipyörän goblin sirkusta vastaan. Peli oli ihan mukava, mutta tosiaan käytin vellikelin, mutta unohdin pelin aikana pyytää vastustajaa heittämään sen efektit. Kärryt teurastivat minulta kaiken, ja olb blood häneltä kaiken. Peli näytti minun häviöltäni, mutta onnekkaasti sain siitä revittyä tasurin. Moraalinen voitto taisi silti mennä Mikolle. Silti 10-10.
4. peli Kapteenia vastaan. Demonit ovat iana pelottavia, kuten myös nyt. Slaneshin magiakin tuntuu olevan liiankin kovaa, niimpä teurastin CoSilta viisi haavaa myrkyillä toisella vorolla, ja kolmannella lisää myrkkyä pesään. Old Blood tappoi roskakorien kanssa demoni ryhmän, mikä oli jo aikaisemmin teurastanut minun saurukseni, jotka olivat teurastaneen old bloodin kanssa chariotin. Demoni ryhmän jälkeen Old Blood kävi syömässä demni heraldin välipalaksi ja sitten siirtyi pääruokaan Roskakorien jäädessä seisomaan objektivelle. Old blood teurasti Pleasure seekerit kolmessa vuorossa yksin alusta loppuun. Pelin ollessa hyvin tasainen Demoni fastcavalryn jyrätessä toista laitaa, sain objektivella alunperin tasan päättyneen pelin nousemaan solid voittoon. Kapteenille: Skinkit olisivat siirtyneet objektivelle jos roskakorit olisivat päässeet ahdistelemaan demoneja. Jälleen 17-3
5. Peli jonkun
Loppujen lopuksi minulle irtosi 2. sija lähinnä pelipisteillä, mutta silti kaksi ensimmäistä peliä olivat niin lähellä voittoja, että jäi melkein harmittamaan. Lauantaina sain vietettyä syntymääiväni kaikessa hiljaisuudessa ja ehkä niiden johdosta onnekkaasti pääsin kärkisijoille. Ainoana pahana sanottavana oli ehkä pesumahdollisuuksien puuttuminen ja kauppojen aukiolo ajat, kummallekkaan ei tosiaan järjestäjä voinut mitään niin ei siitä sen enempää. Lisää turnauksia.
-Osku
P.S. ei siinä Mikon aremijassa mitään epäreilua ole, fluffikas kuin mikä. Pitää vain osata pelata sitä vastaan.
OEdit: Juuh, kiitos muistutuksesta.