Fanaatikkojen kavalan kapeat kahleet
- Kemurenttu
Fanaatikkojen kavalan kapeat kahleet
Tuossa hankin juuri ensimmäiset metalliset figuni, kolmisen kappaletta yögobbojen fanaatikkoja. Unitiahan noille ei vielä ole, odottelen Skull Passia.
Ongelmia alkoi kehittyä jo liimausvaiheessa; yhdeltä katkesi kettinki, ja olen depressiivisesti pyrkinyt saamaan sitä pysymään kasassa. Onko kellään minkäännäköistä ideaa, kuinka möykyn saisi takaisin kiinni, vai heitänkö tuon juoppohullufigun roskiin?
Ongelmia alkoi kehittyä jo liimausvaiheessa; yhdeltä katkesi kettinki, ja olen depressiivisesti pyrkinyt saamaan sitä pysymään kasassa. Onko kellään minkäännäköistä ideaa, kuinka möykyn saisi takaisin kiinni, vai heitänkö tuon juoppohullufigun roskiin?
- Hands_of_blue
Figulijan sääntö nro 1: Älä koskaan heitä mitään pois! Varsinkaan mitään figujen osia saati sitten kokonaisia vähän viallisia figuja ei kannata koskaan heittää pois, kaikelle löytyy varmasti myöhemmin käyttöä.
En nyt tarkalleen muista minkä näköinen tuo figu on eli en osaa varmasti sanoa miten fiksata tuo ketju mutta yleisesti pinnaus, green stuff ja pikaliima ovat ystäviäsi.
En nyt tarkalleen muista minkä näköinen tuo figu on eli en osaa varmasti sanoa miten fiksata tuo ketju mutta yleisesti pinnaus, green stuff ja pikaliima ovat ystäviäsi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Voithan tehdä sitten eräänlaisen hullun tempun: otat kettingin pois ja pinnaat kiinni ison gw:n, jos löydät. Yksi tuttuni teki saman, mutta kuvaa en siitä nyt löydä mistään...
Mutta ei se ole maailman loppu, jos ei olekkaan kettingillä jatkoa, itsellänikin katkesi pallot parin pelin jälkeen ja olen nyt pelannut sellaisilla fanoilla noin 2 vuotta
Mutta ei se ole maailman loppu, jos ei olekkaan kettingillä jatkoa, itsellänikin katkesi pallot parin pelin jälkeen ja olen nyt pelannut sellaisilla fanoilla noin 2 vuotta
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
-
Goblinisti
- Viesti:
Voithan aina liimata pallon ketjuntynkineen alustaan ja koittaa sovitella gobbon kädessä olevan tyngän siihen kiinni, liimata ja stuffailla vaikka jokin gobbomaisen tökerö "korjauspala" oikeastikin hajonneeseen ketjuun. Tai sitten jättää ne hieman erilleen, jolloin gobbon ketju näyttää koomisesti katkeavan kesken reuhtaisun.
- Kemurenttu
- Dead Maniac
- Viesti:
Nyt kun ollaan lähellä ketjua missä keskustellaan ketjuista, niin millä konstilla saa parhaiten jähmetettyä ketjun, siten että ketjun silmät tukkeutuvat mahdollisimman vähän?
Ketju-counter: 5
Time waits for no slave.
Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
- The Captain
- Valvoja
Nestemäistä pikaliimaa minä olen käyttänyt. Vikana tuossa on tietysti se, että liima valuu minne sattuu, jolloin se tuottaa röpelöä koko ketjuun. Lisäksi ketjua on äärettömän vaikea käsitellä, kun sen on valellut liimalla, joten se on sataprosenttisen varmasti kiinni joko sormissa tai siinä alustassa, jolle sen sormistaan laskee.Dead Maniac kirjoitti:Nyt kun ollaan lähellä ketjua missä keskustellaan ketjuista, niin millä konstilla saa parhaiten jähmetettyä ketjun, siten että ketjun silmät tukkeutuvat mahdollisimman vähän?
Onko joku keksinyt jotain fiksumpaa?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Dead Maniac
- Viesti:
Itse mietin vesitettyä PVA:ta, mutta en ole kokeillut. Jopa maalaamalla ainakin tuo minun ohut ketjuni jähmeni vähäsen.
Time waits for no slave.
Nestepikaliimalla kannattaa homma hoitaa seuraavasti:The Captain kirjoitti: Nestemäistä pikaliimaa minä olen käyttänyt. Vikana tuossa on tietysti se, että liima valuu minne sattuu, jolloin se tuottaa röpelöä koko ketjuun. Lisäksi ketjua on äärettömän vaikea käsitellä, kun sen on valellut liimalla, joten se on sataprosenttisen varmasti kiinni joko sormissa tai siinä alustassa, jolle sen sormistaan laskee.
Onko joku keksinyt jotain fiksumpaa?
1. Hommaa jostain nipistin. Pyykkipoikakin käy ehkä hätätilassa.
2. Keksi keino miten saada nipistin roikkumaan jostain. Tässä voi käyttää mielikuvitusta.
3. Valele ketju nestemäisellä pikaliimalla varoen tärväämästä sormiasi
4. Ripusta se kuivumaan em. rakennelmaan.
Mikä ei tapa, se mutatoituu ja yrittää uudelleen.