"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

örkkien historia

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
mieoonmursu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mieoonmursu »

on se univormu.

En minä muista vanhoista orkeista tidä mutta ainakin sguigit(?) oli asiaa.
käy kotisivuillani täällä
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

GW:n örkit ovat mielestäni olleet aina komein armeija mitä silla on. Mutta yksi ainoa piirre laski niiden tyylipisteet 95/100:sta 70/100:een. Nimittäin 40k örkkipyörän keulassa oleva naama ja sen kuski! O_O hui hirvitys.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Skrixqueek kirjoitti:Paljon tolkienmaisempia.
Oman muistini mukaan Tolkien kuvasi örkkejä rumiksi ja julmiksi jne. ja minä ainakin kuvittelin ne
semmoisiksi kun ne on elokuvissa. Eikä ne ole YHTÄÄN samanlaisia noiden kanssa...

Omasta mielestäni uudet on parempia. Nuo on liian hilpeitä ja jotenkinkin yksityiskohdattomia. Minäkin kyllä pidän örkkejä hupiarmeijana, mutta en tuonnäköisenä. ;)
Skrixqueek

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

no ei missikisoja noilla voiteta. kuvaus hobitin hiisistä et örkeistä sopi minusta hyvin noihin örkkeihin.

vois kuvitella nuo laulamaan lauluja ja raahaamaan kääpiöitä orjiksi.

laulamaan ei leffan örkkejä vois kuvitella.
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

Itse kuvittelin hobitin hiidet samanlaisksi kuin heroes III:n obsidian gargoylet ilman siipiä ja sen kuninkaan samanlaiseksi kuin grom the paunch... :S ei ne oo ees saman näköisiä keskenään.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
JEA

Viesti Kirjoittaja JEA »

LAINAUS: "GW haluaa epätoivoisesti olla katu-uskottava"

Kuten sanotaan, Doom l näyttää Doom lll paremmalta, koska aika kultaa muistot.

LAINAUS: " Koska olen säälittävä nolife nolla ja minua väsyttää. Lisäksi olen luuseri"

Sittenhän meitä on kaksi.
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

Mer'siles kirjoitti:
Oman muistini mukaan Tolkien kuvasi örkkejä rumiksi ja julmiksi jne. ja minä ainakin kuvittelin ne
semmoisiksi kun ne on elokuvissa. Eikä ne ole YHTÄÄN samanlaisia noiden kanssa...
Siis Lotr Örkit on niin epäonnistuneita ettei oo mitää rajaa... örkit on VIHREITÄ ja naamat on ku laatikot, ei mitää mutaatio boltseja joilla pää ku hiirellä, kerta kaikkiaan surkeita, jopa the Hulk toimis paremmin örkkinä kuin ne Lotr örkit. Nää uudet örkit muistuttaa harvinaisen paljon örkkejä Warcraft2:sta, ja näin sen pitäis myös olla, siis omasta mielestäni, sillä näihin on tottunut
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

Lord_Fudginton kirjoitti:
Mer'siles kirjoitti:
... örkit on VIHREITÄ ja naamat on ku laatikot, ei mitää mutaatio boltseja
mistäs sinä tiedät minkä näköisiä örkit ovat kun niitä ei oikeasti ole edes olemassa??
Skrixqueek

aivan.

omat örkkini olivat TSH-piirroksissa ruskeita, lepakonkorvaisia ukkoja torehampailla ja viirusilmillä ennen kuin tutustuin moderniin örkkikäsitykseen.
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

Skrixqueek kirjoitti:aivan.

omat örkkini olivat TSH-piirroksissa ruskeita, lepakonkorvaisia ukkoja torehampailla ja viirusilmillä ennen kuin tutustuin moderniin örkkikäsitykseen.
ja minun pinkkejä joilla on ruskeita paiseita ja vihreää hilsettä.
Haargroth

Örkkien historiaa...

Viesti Kirjoittaja Haargroth »

Tässä nyt voisin ihan örkkien historiaan liittyen mainita semmosen asian, että miten örkit ylipäätänsä tulivat warhammer maailmaan?

No minulla on käsitys, (vaikken mikään örkki-spesialisti ole) että örkit ovat ulkoavaruudesta tulleita sieniä. Näin sanoi Paul Barnett . (Työskentelee Warhammer onlinen parissa)

Onko tämä totta vai onko jotain muita väitteitä?
http://www.armleg.com/warfin
Ensimmäinen suomalainen Warhammer age of reckoning foorumi.
Purola

Viesti Kirjoittaja Purola »

Kelf kirjoitti:
ja minun pinkkejä joilla on ruskeita paiseita ja vihreää hilsettä.
Menee nyt täysin OT:n puolelle, mutta luettuani tuon sain armottoman naurukohtauksen jonka seurauksena en saanut enää henkeä, nousin liian nopeasti seisomaan, pyörryin ja kopsahdin lattialle. Kiitoksia siitä. :D
Voi luoja, kuinka olenkin niin taiteilija
Karl Van Dieter

Viesti Kirjoittaja Karl Van Dieter »

Ei ole ainakaan virallisista lähteistä selvinnyt, mistä örkit ovat alkuperänsä fabassa saaneet. Jotkut tietävät kertoa, että 40K:n maailma ja faba olivat hyvinkin läheisiä joskus, ja että örkit molempiin maailmoihin olisivat syntyneet sienistä. Mutta nykyinen fluffi ei mainitse tästä mitään, joten näin ei kai asian laita silloin ole enää, vaikka se kenties niin joskus olikin ollut. Toivottavasti uusi örkkikirja tuo asiaan jonkinlaista valaistusta, kun kaikilla muillakin roduilla on edes jonkinlainen tausta alulleen vaikka se olisikin vain tämmöisen kansantarun varassa kuten vaikkapa skaveneilla on. Luulisi örkeillä itselläänkin olevan jonkinlainen käsitys siitä, mistä ovat maailmaan tupsahtaneet, tai jonkinlainen kiinnostus, ellei kyseessä sitten ole samanlainen ymmärrys omasta kuolevaisuudestaan ja olemassaolostaan, kuin useimmilla eläinkunnan edustajilla uskotaan olevan, eli eivät ymmärrä kuolevansa ja olevansa elossa, vaan toimivat vain vaistojensa mukaan. Kuva jonka örkeistä kirjojen ym. pohjalta olen saanut puhuu tätä teoriaa vastaan. Mutta mene ja tiedä...
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Örkit vain ryömivät Maailmanreunavuorten tuolta puolen aikana jolloin Old Onet vielä rukkasivat planeettaa, eivätkä Saurukset saaneet näitä ikinä kokonaan nirhattua.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
leevizer

Viesti Kirjoittaja leevizer »

Lord_Fudginton kirjoitti:
Mer'siles kirjoitti:
Siis Lotr Örkit on niin epäonnistuneita ettei oo mitää rajaa... örkit on VIHREITÄ ja naamat on ku laatikot, ei mitää mutaatio boltseja joilla pää ku hiirellä, kerta kaikkiaan surkeita, jopa the Hulk toimis paremmin örkkinä kuin ne Lotr örkit. Nää uudet örkit muistuttaa harvinaisen paljon örkkejä Warcraft2:sta, ja näin sen pitäis myös olla, siis omasta mielestäni, sillä näihin on tottunut

Krhöm... Tolkien Keksi örkit, joten vihreänaamaiset eivät ole oikeita örkkejä, vaan kopioita, mutta minustakin kopiot ovat hienompia kuin alkuperäiset. :D
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.
Elmo et elvood

Viesti Kirjoittaja Elmo et elvood »

Games workshop näytti ensimmäisenä VIHREITÄ örkkejä. Tolkienin örkit taas olivat karseita ja pahoja... (ei mitään vihrerkansaa kuten nykyään 90% fantasiaharrastajista kuvittelee).
Tämän allekirjoituksen idea on se, että kun ymmärrät ettei se sano mitään oleellista, niin on liian myöhäistä lopettaa lukeminen.
Mayhemia

Re: Örkkien historiaa...

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Haargroth kirjoitti:Tässä nyt voisin ihan örkkien historiaan liittyen mainita semmosen asian, että miten örkit ylipäätänsä tulivat warhammer maailmaan?

No minulla on käsitys, (vaikken mikään örkki-spesialisti ole) että örkit ovat ulkoavaruudesta tulleita sieniä. Näin sanoi Paul Barnett . (Työskentelee Warhammer onlinen parissa)

Onko tämä totta vai onko jotain muita väitteitä?
Tästä on keskustelua ympäri nettiä, jokaisella kuviteltavalla kielellä. Ainoastaan yksi asia on varmasti hyväksytty fakta, "Paul Barnett ei kirjoita fluffia tähän peliin".

On siellä Karak Eight Peakin kääpiökaupunkikin täydessä loistossaan samalla kuin Franz hallitsee, joten aikajanaa on vähän twistattu.
Lihamestari

Re: Örkkien historiaa...

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Nazreg Moonsinger kirjoitti:Tästä on keskustelua ympäri nettiä, jokaisella kuviteltavalla kielellä. Ainoastaan yksi asia on varmasti hyväksytty fakta, "Paul Barnett ei kirjoita fluffia tähän peliin".
Pikemminkin "Paul Barnett ei tajua tämän pelin fluffista hölkäsen pöläystäkään."
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Paul kirjoittaa fluffin FaBaan.

Örkit on nyt virallisesti avaruudesta tulleita itiöitä.
vihainen maili jokaiselle GW:n työntekijälle kahvion juoksupojasta Mr. Kirbyyn asti on kohta eetterissä, kantavana sanomanaan PERRRRRRkl!

Lähteenä uusi rulebookki....

Waaaaaahhhhhh... yhyyyyyy
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Skrixqueek kirjoitti:Paul kirjoittaa fluffin FaBaan.

Örkit on nyt virallisesti avaruudesta tulleita itiöitä.
vihainen maili jokaiselle GW:n työntekijälle kahvion juoksupojasta Mr. Kirbyyn asti on kohta eetterissä, kantavana sanomanaan PERRRRRRkl!

Lähteenä uusi rulebookki....

Waaaaaahhhhhh... yhyyyyyy
Juu, minä ehdinkin jo itkemään warseeriin. Örkit muuttu yht'äkkiä persoonattomiksi. :(
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Historia”