"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Gun Drones&Deep Strike

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Truupperi

Gun Drones&Deep Strike

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Näin, eli kunhan varmistelen, kun tein tässä sellaisen huomion että 8 gun dronea ei mahdu yhdelle lätylle, eli tämähän estää deep striken? Vai olenko vain tulkinnut väärin tuon deep striken säännöissä kerrotun asettelun?
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Kardinaali
Viesti:

Re: Gun Drones&Deep Strike

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Truupperi kirjoitti:Näin, eli kunhan varmistelen, kun tein tässä sellaisen huomion että 8 gun dronea ei mahdu yhdelle lätylle, eli tämähän estää deep striken? Vai olenko vain tulkinnut väärin tuon deep striken säännöissä kerrotun asettelun?
Nykyään 4.edikassa ei enää käytetä deep strikessä lättyä vaan otat yhden figun ja länttäset sen keskelle ja muut sen ympärille.
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Riippuu siitä, mitä editiota pelaat? Kolmannessa edikassa deep strike suoritettiin asettamalla yksikkö isolle blast-templatelle. Tämän hetkisillä säännöillä asetat yhden figuurin ja alat asettelemaan muita yksikön jäseniä ringiksi sen ympärille. Eli kahdeksan dronea pystyvät hyvin suorittamaan deep striken.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Truupperi

Re: Gun Drones&Deep Strike

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Kardinaali kirjoitti:
Truupperi kirjoitti:Näin, eli kunhan varmistelen, kun tein tässä sellaisen huomion että 8 gun dronea ei mahdu yhdelle lätylle, eli tämähän estää deep striken? Vai olenko vain tulkinnut väärin tuon deep striken säännöissä kerrotun asettelun?
Nykyään 4.edikassa ei enää käytetä deep strikessä lättyä vaan otat yhden figun ja länttäset sen keskelle ja muut sen ympärille.
Juu, katos, ehkä ei pitäisi lukea sääntökirjaa n.6h putkeen, wanhasta edikastahan tuon lätyn sain päähäni ja yhdistin sen tuohon rinkiinlaittosysteemiin 4.edikasta. Elikkäs kiitos.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”