Gun Drones&Deep Strike
Gun Drones&Deep Strike
Näin, eli kunhan varmistelen, kun tein tässä sellaisen huomion että 8 gun dronea ei mahdu yhdelle lätylle, eli tämähän estää deep striken? Vai olenko vain tulkinnut väärin tuon deep striken säännöissä kerrotun asettelun?
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
- Kardinaali
- Viesti:
Re: Gun Drones&Deep Strike
Nykyään 4.edikassa ei enää käytetä deep strikessä lättyä vaan otat yhden figun ja länttäset sen keskelle ja muut sen ympärille.Truupperi kirjoitti:Näin, eli kunhan varmistelen, kun tein tässä sellaisen huomion että 8 gun dronea ei mahdu yhdelle lätylle, eli tämähän estää deep striken? Vai olenko vain tulkinnut väärin tuon deep striken säännöissä kerrotun asettelun?
Riippuu siitä, mitä editiota pelaat? Kolmannessa edikassa deep strike suoritettiin asettamalla yksikkö isolle blast-templatelle. Tämän hetkisillä säännöillä asetat yhden figuurin ja alat asettelemaan muita yksikön jäseniä ringiksi sen ympärille. Eli kahdeksan dronea pystyvät hyvin suorittamaan deep striken.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Re: Gun Drones&Deep Strike
Juu, katos, ehkä ei pitäisi lukea sääntökirjaa n.6h putkeen, wanhasta edikastahan tuon lätyn sain päähäni ja yhdistin sen tuohon rinkiinlaittosysteemiin 4.edikasta. Elikkäs kiitos.Kardinaali kirjoitti:Nykyään 4.edikassa ei enää käytetä deep strikessä lättyä vaan otat yhden figun ja länttäset sen keskelle ja muut sen ympärille.Truupperi kirjoitti:Näin, eli kunhan varmistelen, kun tein tässä sellaisen huomion että 8 gun dronea ei mahdu yhdelle lätylle, eli tämähän estää deep striken? Vai olenko vain tulkinnut väärin tuon deep striken säännöissä kerrotun asettelun?
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa