"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

William King

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Imperial_Noob

William King

Viesti Kirjoittaja Imperial_Noob »

Moips!

Eli sattuisiko kenelläkään olemaan tietoa ko. kirjailijasta tai osoitteita mistä löytäisi...
Kun pitää tehdä esitelmä koulussa(omygodimonfire) nii tietoa pitäis saaha olen netistä löytänytkin jo jonkun verran mutta lisätieto olisi tarpeen. Kiitos jo etukateen.

*Kiitän ja kumarran*
Älä huoli Veli Cainus kyllä lihamuuri (lue Kaarti) meitä urheita Space Marineita suojaa jos tulee hätä.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Siirretty parempaan turvaan... ;)
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Kai sie tämän löysit?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Imperial_Noob

Viesti Kirjoittaja Imperial_Noob »

The Captain kirjoitti:Kai sie tämän löysit?
Joo kyllähän mie sen löysin... Ihan hyvin tietoa löytyy. Miksi sanoit sie, ei kai Kouvolassa niin puhuta? Täällä Rowaniemell' kylläkin. Ei niin että mulla ois jotakin sitä vastaan! Kotoisampi olo :)
Älä huoli Veli Cainus kyllä lihamuuri (lue Kaarti) meitä urheita Space Marineita suojaa jos tulee hätä.
Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Imperial_Noob kirjoitti:
The Captain kirjoitti:sie
mie
Karajalaaset haastelloo kyl' "työ" ja "myö", mut kylhää Kapteeni sen tiennää kerta o' kiäl'miähii.
Lapin murrehirmujen puheista en sen kummemmin tiedä. Enkä Vili-kunkustakaan, sori vaan OT.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Imperial_Noob kirjoitti: Joo kyllähän mie sen löysin... Ihan hyvin tietoa löytyy. Miksi sanoit sie, ei kai Kouvolassa niin puhuta?
No siis minähän olen syntyjäni riihimäkeläinen eli umpihämäläinen, mutta kosmopoliittinen ja monikulttuurinen Kouvola sijaitsee itä- ja länsimurteiden rajalla, joten täällä kuulee käytettävän sekä mie- että -muotoja. Omassa puheessa käytän sekaisin molempia, mikä saa minut kuulostamaan hyvin oudolta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mr_Fineday

Viesti Kirjoittaja Mr_Fineday »

The Captain kirjoitti: joten täällä kuulee käytettävän sekä mie- että -muotoja. Omassa puheessa käytän sekaisin molempia, mikä saa minut kuulostamaan hyvin oudolta.
Siis lähes kaikki kouvolalaiset, ainakin kaikki tuntemani kouvolalaiset (Ja sen ympärillä) käyttää noit ihan iloisesti sekaisin. =) Todennäköisesti huomaamattaan.
Olen ennenkin törmännyt netissä tähän ilmiöön, joten olen alkanut viljellä teitittelymuotoa ihan vain yleisen hämmennyksen vuoksi.
Olen siis Kouvolasta itsekin ja asun täällä vieläkin. (<-- Rimmas muuten, räp jou matafaka.)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”