William King
-
Imperial_Noob
William King
Moips!
Eli sattuisiko kenelläkään olemaan tietoa ko. kirjailijasta tai osoitteita mistä löytäisi...
Kun pitää tehdä esitelmä koulussa(omygodimonfire) nii tietoa pitäis saaha olen netistä löytänytkin jo jonkun verran mutta lisätieto olisi tarpeen. Kiitos jo etukateen.
*Kiitän ja kumarran*
Eli sattuisiko kenelläkään olemaan tietoa ko. kirjailijasta tai osoitteita mistä löytäisi...
Kun pitää tehdä esitelmä koulussa(omygodimonfire) nii tietoa pitäis saaha olen netistä löytänytkin jo jonkun verran mutta lisätieto olisi tarpeen. Kiitos jo etukateen.
*Kiitän ja kumarran*
Älä huoli Veli Cainus kyllä lihamuuri (lue Kaarti) meitä urheita Space Marineita suojaa jos tulee hätä.
- The Captain
- Valvoja
Kai sie tämän löysit?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Imperial_Noob
Joo kyllähän mie sen löysin... Ihan hyvin tietoa löytyy. Miksi sanoit sie, ei kai Kouvolassa niin puhuta? Täällä Rowaniemell' kylläkin. Ei niin että mulla ois jotakin sitä vastaan! Kotoisampi oloThe Captain kirjoitti:Kai sie tämän löysit?
Älä huoli Veli Cainus kyllä lihamuuri (lue Kaarti) meitä urheita Space Marineita suojaa jos tulee hätä.
Karajalaaset haastelloo kyl' "työ" ja "myö", mut kylhää Kapteeni sen tiennää kerta o' kiäl'miähii.Imperial_Noob kirjoitti:mieThe Captain kirjoitti:sie
Lapin murrehirmujen puheista en sen kummemmin tiedä. Enkä Vili-kunkustakaan, sori vaan OT.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
- The Captain
- Valvoja
No siis minähän olen syntyjäni riihimäkeläinen eli umpihämäläinen, mutta kosmopoliittinen ja monikulttuurinen Kouvola sijaitsee itä- ja länsimurteiden rajalla, joten täällä kuulee käytettävän sekä mie- että mä-muotoja. Omassa puheessa käytän sekaisin molempia, mikä saa minut kuulostamaan hyvin oudolta.Imperial_Noob kirjoitti: Joo kyllähän mie sen löysin... Ihan hyvin tietoa löytyy. Miksi sanoit sie, ei kai Kouvolassa niin puhuta?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
- Mr_Fineday
Siis lähes kaikki kouvolalaiset, ainakin kaikki tuntemani kouvolalaiset (Ja sen ympärillä) käyttää noit ihan iloisesti sekaisin. =) Todennäköisesti huomaamattaan.The Captain kirjoitti: joten täällä kuulee käytettävän sekä mie- että mä-muotoja. Omassa puheessa käytän sekaisin molempia, mikä saa minut kuulostamaan hyvin oudolta.
Olen ennenkin törmännyt netissä tähän ilmiöön, joten olen alkanut viljellä teitittelymuotoa ihan vain yleisen hämmennyksen vuoksi.
Olen siis Kouvolasta itsekin ja asun täällä vieläkin. (<-- Rimmas muuten, räp jou matafaka.)