"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

LotR entti treemanina?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Hakkapeto

LotR entti treemanina?

Viesti Kirjoittaja Hakkapeto »

Tuo woodyjen uusi treeman tuntuu jakavan pelaajat kahtia, toiset pitävät sen ulkonäöstä ja toisten mielestä se on aivan kamala, sopisi paremmin tyranidseille. Itse kuulun viimeiseen ryhmään. Sitten näin kuvan tuollaisesta lord of the rings entistä, taitaa olla melko uusi.
http://fantasiapelit.com/index.php?main ... 11773&nws=
Sehän jopa näyttää puumieheltä! Mietityttä vain sen koko, onko se lähelläkään tuota FB:n treemania? Joku LotRin voisi ehkä alustan koosta päätellä jotain? Mitä mieltä muuten olette tuon käytöstä wood elffien puumiehenä?
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Itseäni lähinnä uudessa Puumiehessä häritsee jalat. Neljä lonkerojalkaa ei oikein iske. Muuten ihan jees.

Lotr-entti taas on lähinnä tree kin kopio, mikä tosin on hyvä juttu. Tuo koko saattaa tosin olla ongelma, jos mittasuhteet ei oikeaa(tm) puumiestä vastaa.

Tai sitten tee niin kuin minä ja käytä Orionia count as puumiehenä. Maalaa vielä oikein forest spirit-tyylin niin näyttääkin ihan hyvältä myös.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Wanha puumies all the way! Tuo LoTR puumies näyttää aivan yhtä ruikelolta kuin GW:n FB puumies.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Wompatti kirjoitti:Wanha puumies all the way! Tuo LoTR puumies näyttää aivan yhtä ruikelolta kuin GW:n FB puumies.
Durthun figu vielä menettelee, mutta vanha puumies on aivan hirveä pökkelö. Kädetkin kasvaa korvista.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Hakkapeto

Viesti Kirjoittaja Hakkapeto »

Laskin kuvan perusteella että, mikäli entillä on perinteinen n. 4mm paksu alusta, oikean puoleisen (lyhyemmän) puun korkeus olisi noin 80mm, eli 8cm. Mikäli muistan näkemäni oikein, ei FB:n uusi treeman ole kuin korkeintaan pari senttiä tuota korkeampi. Tarkistan vielä tuon koon jostain, mutta luulempa, että tuon ostan uudeksi treemaniksi.
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

Uusi Treemen näyttää liikaa neliömäiseltä, vanha on hienompi. Mutta kaikkien hienoin GW:n tekemä Treemani on Thickroot Strongbranch.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Ishmael
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ishmael »

Jos minä tekisin WE puumiestä, figun pohjana olisi kyllä Puuparta.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Puuparrasta pitää vain repiä ne urpot kyydistä pois. Vai ovatko ne irrallisia?

Kuitenkin, imo trööböördi on turhan inhimillisen näköinen, itse käyttäisin ennemmin tuollaista perusenttiä. Tai sitten puuta.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Onhan ne irrallisia, sellaisia istuvia höpöttejä, jotka voi laittaa vaikka (pienelle!) puistonpenkille istumaan. Siinä dioraaman aihe, vaikkakin wanha. ;)
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Ishmael kirjoitti:Jos minä tekisin WE puumiestä, figun pohjana olisi kyllä Puuparta.
Kuin myös. Durthun jälkeen Puuparta on ainoa edes jollain lailla entin näköinen GW:n figu (ja itse asiassa jopa ihan hieno). Nykyiset treemanit ja LotRin entit ovat ihan kamalia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

The Captain kirjoitti:
Ishmael kirjoitti:Jos minä tekisin WE puumiestä, figun pohjana olisi kyllä Puuparta.
Kuin myös. Durthun jälkeen Puuparta on ainoa edes jollain lailla entin näköinen GW:n figu (ja itse asiassa jopa ihan hieno). Nykyiset treemanit ja LotRin entit ovat ihan kamalia.
Aluksi kuin näin ne, ajattelin että aika kiintoisia Huorneja, sitten luin että ne on Enttejä.
Why GW, why?
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
joppu

Viesti Kirjoittaja joppu »

Slugger kirjoitti:
Wompatti kirjoitti:Wanha puumies all the way! Tuo LoTR puumies näyttää aivan yhtä ruikelolta kuin GW:n FB puumies.
Durthun figu vielä menettelee, mutta vanha puumies on aivan hirveä pökkelö. Kädetkin kasvaa korvista.
Durthu figu on paras faban treeman ikinä. Aivan mahtava figu vielä nykyäänkin.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan

Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”