LotR entti treemanina?
LotR entti treemanina?
Tuo woodyjen uusi treeman tuntuu jakavan pelaajat kahtia, toiset pitävät sen ulkonäöstä ja toisten mielestä se on aivan kamala, sopisi paremmin tyranidseille. Itse kuulun viimeiseen ryhmään. Sitten näin kuvan tuollaisesta lord of the rings entistä, taitaa olla melko uusi.
http://fantasiapelit.com/index.php?main ... 11773&nws=
Sehän jopa näyttää puumieheltä! Mietityttä vain sen koko, onko se lähelläkään tuota FB:n treemania? Joku LotRin voisi ehkä alustan koosta päätellä jotain? Mitä mieltä muuten olette tuon käytöstä wood elffien puumiehenä?
http://fantasiapelit.com/index.php?main ... 11773&nws=
Sehän jopa näyttää puumieheltä! Mietityttä vain sen koko, onko se lähelläkään tuota FB:n treemania? Joku LotRin voisi ehkä alustan koosta päätellä jotain? Mitä mieltä muuten olette tuon käytöstä wood elffien puumiehenä?
- Teonanacatl
Itseäni lähinnä uudessa Puumiehessä häritsee jalat. Neljä lonkerojalkaa ei oikein iske. Muuten ihan jees.
Lotr-entti taas on lähinnä tree kin kopio, mikä tosin on hyvä juttu. Tuo koko saattaa tosin olla ongelma, jos mittasuhteet ei oikeaa(tm) puumiestä vastaa.
Tai sitten tee niin kuin minä ja käytä Orionia count as puumiehenä. Maalaa vielä oikein forest spirit-tyylin niin näyttääkin ihan hyvältä myös.
Lotr-entti taas on lähinnä tree kin kopio, mikä tosin on hyvä juttu. Tuo koko saattaa tosin olla ongelma, jos mittasuhteet ei oikeaa(tm) puumiestä vastaa.
Tai sitten tee niin kuin minä ja käytä Orionia count as puumiehenä. Maalaa vielä oikein forest spirit-tyylin niin näyttääkin ihan hyvältä myös.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Teonanacatl
Durthun figu vielä menettelee, mutta vanha puumies on aivan hirveä pökkelö. Kädetkin kasvaa korvista.Wompatti kirjoitti:Wanha puumies all the way! Tuo LoTR puumies näyttää aivan yhtä ruikelolta kuin GW:n FB puumies.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
Laskin kuvan perusteella että, mikäli entillä on perinteinen n. 4mm paksu alusta, oikean puoleisen (lyhyemmän) puun korkeus olisi noin 80mm, eli 8cm. Mikäli muistan näkemäni oikein, ei FB:n uusi treeman ole kuin korkeintaan pari senttiä tuota korkeampi. Tarkistan vielä tuon koon jostain, mutta luulempa, että tuon ostan uudeksi treemaniksi.
Uusi Treemen näyttää liikaa neliömäiseltä, vanha on hienompi. Mutta kaikkien hienoin GW:n tekemä Treemani on Thickroot Strongbranch.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
- The Captain
- Valvoja
Kuin myös. Durthun jälkeen Puuparta on ainoa edes jollain lailla entin näköinen GW:n figu (ja itse asiassa jopa ihan hieno). Nykyiset treemanit ja LotRin entit ovat ihan kamalia.Ishmael kirjoitti:Jos minä tekisin WE puumiestä, figun pohjana olisi kyllä Puuparta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Aluksi kuin näin ne, ajattelin että aika kiintoisia Huorneja, sitten luin että ne on Enttejä.The Captain kirjoitti:Kuin myös. Durthun jälkeen Puuparta on ainoa edes jollain lailla entin näköinen GW:n figu (ja itse asiassa jopa ihan hieno). Nykyiset treemanit ja LotRin entit ovat ihan kamalia.Ishmael kirjoitti:Jos minä tekisin WE puumiestä, figun pohjana olisi kyllä Puuparta.
Why GW, why?
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Durthu figu on paras faban treeman ikinä. Aivan mahtava figu vielä nykyäänkin.Slugger kirjoitti:Durthun figu vielä menettelee, mutta vanha puumies on aivan hirveä pökkelö. Kädetkin kasvaa korvista.Wompatti kirjoitti:Wanha puumies all the way! Tuo LoTR puumies näyttää aivan yhtä ruikelolta kuin GW:n FB puumies.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.