Koko Squad..

Vähän muokatumpi yksilö.

Yksityiskohtia.

Naamavärkki.
Tosiaan.Nämä olivat ekat maalaamani figuurit,kommentia saa tulla aika reippaastikkin.

Oletko kannalla, että valujälkiin ei kannata koskea vaikka figu tulisikin vain pelipöydälle? Itse poistan valut rivimiehistäkin, joten kasausvaihe kestää melko pitkään suhteutettuna maalaukseen. Jos aloittaa tekemään jotain, niin tekee sen sitten kunnolla. Oli kyseessä figujen valmistelu ennen maalausta tai polkupyöränrenkaan paikkaus.valaskala kirjoitti: Lisäksi myöhemmin itse kullakin harrastajalla tulee vastaan vaihe(tai ainakin suurimmalla osalla), jossa tulee halu testata niin sanotusti mistä kana kusee, eli testata mihin kaikkeen omat taidot riittävät yksittäisen figuurin kanssa. Silloin figuuria valmistellaan pohjamaalausta varten melkein silmä kiinni figussa, poistaen kaikki virheet, niin valamisesta, kuin muistakin satunnaisista syistä tulleet.
Jos figuureita on taas tarkoitus saada nopeaan pelikäyttöön, niin silmä kiinni figuurissa - taktiikalla ei ole niinkään suurta väliä. Silloin itse figujen maalausnopeus ratkaisee.