Warmachine/Hordes Army Builder

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Maatsi

Warmachine/Hordes Army Builder

Viesti Kirjoittaja Maatsi »

Mitä army buildereita käytätte? Itselläni on käytössä nämä, tosin vaatiin excelin, excel viewerillä en ole kokeillut toimiiko.

Warmachine Army Builder

Hordes Army Builder
hotsauceteddy

Viesti Kirjoittaja hotsauceteddy »

itse käytän myös dacarnixin excel spreadsheettejä (open officella käytän), mutta armies of immoren olisi kuulemma erittäin hyvä tähän tarkoitukseen.

Linkki

javalla pyörii
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

itse olen käyttänyt Armybuilder 3.0 -demoversiota, jolla voi ihan hyvin kasata kaikki armeijat. Pitäisi joskus ostaa se virallinen versio siitä.
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Lehtiö & Kynä on ollut kovassa suosiossa. Ajoittain myös sellainen hienostunut The Muistio tai Vastaa viestiin. Nuo on olleet ehdottomasti suosituimmat army builderit täällä päin.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Itselläni kyllä on monesti ollut tuo Kynä & Lehtiö tai oikeastaan se kopioija Kynä & Tyhjä A4 Arkki Taitettuna, mutta kun en kaikkia lisäosia omaa, tulee monesti mentyä Armybuilderin kimppuun...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Täällä suunnalla on ollut jopa hiukka kehittyneempi versio tuosta wanhasta periteisestä kovassa käytössä, nimittäin kynä, paperi & laskin... Se kun vain jotenkin tuntuu huijaukselta kasata listat vain hiiren neppeja naksuttelemalla.

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Notepad ja calc ovat se tavallisin menetelmä kasata listoja.

Armybuilderit ovat huijausta. Ne opettavat säännöt väärin, rohkaisevat turhien listojen tekoon ja ovat muutenkin lähtöisin IRCin kanssa samasta hyperaktiivisesta hornasta...

Toisaalta, kun ostan ensin kivat figut, ja katson sitten millainen lista niistä tuli, niin en minä oikeasti paljoa laskinta kummepaa koskaan tarvitse. Notepadiin sitten vain kirjaan ylös, kun muuten kaoottinen muistini pettää minut, enkä muista mitkä olin jo mukaan laskenut.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Itse olen käyttänyt *kröhkröh* army builderin kokoversiota, vissiin 3.0:a. Siihen on saatavilla sekä hordes, että warmachine. Lähinnä olen laskeskellut, mitä figuja pitää ostaa kun pelin aloitan, jotta pääsen heti hommaan mukaan.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Mitä ihminen ei saa Excelillä laskettua, se on turhaa.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Minä taas olen jäänyt niin primitiiviselle tasolle, että lasken päässä. Ei ole kädellinen eläin vielä kehittynyt käyttämään apuvälineitä...

Tosin tähän asti olen laskenut lähinnä 350 ja 500 pisteen listoja, joten humanistin matikkapääkään ei jää liian pieneksi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Osku »

Army Builder v. 2.xx ainakin omaa niin WM kuin Hordes -valmiuden. Sitä on tullut käytettyä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”