Warmachine/Hordes Army Builder
Warmachine/Hordes Army Builder
Mitä army buildereita käytätte? Itselläni on käytössä nämä, tosin vaatiin excelin, excel viewerillä en ole kokeillut toimiiko.
Warmachine Army Builder
Hordes Army Builder
Warmachine Army Builder
Hordes Army Builder
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
itse olen käyttänyt Armybuilder 3.0 -demoversiota, jolla voi ihan hyvin kasata kaikki armeijat. Pitäisi joskus ostaa se virallinen versio siitä.
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Itselläni kyllä on monesti ollut tuo Kynä & Lehtiö tai oikeastaan se kopioija Kynä & Tyhjä A4 Arkki Taitettuna, mutta kun en kaikkia lisäosia omaa, tulee monesti mentyä Armybuilderin kimppuun...
Warbands of Wastelands
Täällä suunnalla on ollut jopa hiukka kehittyneempi versio tuosta wanhasta periteisestä kovassa käytössä, nimittäin kynä, paperi & laskin... Se kun vain jotenkin tuntuu huijaukselta kasata listat vain hiiren neppeja naksuttelemalla.
Yrska
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Notepad ja calc ovat se tavallisin menetelmä kasata listoja.
Armybuilderit ovat huijausta. Ne opettavat säännöt väärin, rohkaisevat turhien listojen tekoon ja ovat muutenkin lähtöisin IRCin kanssa samasta hyperaktiivisesta hornasta...
Toisaalta, kun ostan ensin kivat figut, ja katson sitten millainen lista niistä tuli, niin en minä oikeasti paljoa laskinta kummepaa koskaan tarvitse. Notepadiin sitten vain kirjaan ylös, kun muuten kaoottinen muistini pettää minut, enkä muista mitkä olin jo mukaan laskenut.
Armybuilderit ovat huijausta. Ne opettavat säännöt väärin, rohkaisevat turhien listojen tekoon ja ovat muutenkin lähtöisin IRCin kanssa samasta hyperaktiivisesta hornasta...
Toisaalta, kun ostan ensin kivat figut, ja katson sitten millainen lista niistä tuli, niin en minä oikeasti paljoa laskinta kummepaa koskaan tarvitse. Notepadiin sitten vain kirjaan ylös, kun muuten kaoottinen muistini pettää minut, enkä muista mitkä olin jo mukaan laskenut.
- The Captain
- Valvoja
Minä taas olen jäänyt niin primitiiviselle tasolle, että lasken päässä. Ei ole kädellinen eläin vielä kehittynyt käyttämään apuvälineitä...
Tosin tähän asti olen laskenut lähinnä 350 ja 500 pisteen listoja, joten humanistin matikkapääkään ei jää liian pieneksi.
Tosin tähän asti olen laskenut lähinnä 350 ja 500 pisteen listoja, joten humanistin matikkapääkään ei jää liian pieneksi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.