"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Oma sarjishahmo beta

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Terminator Sergeant

Oma sarjishahmo beta

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

Elikkäs, tästä olisi se tulossa ( oma sarjis siis) ja pistän siis tämän betavarsioukkelin tänne. Vaikka tämä on siis niin wanha klisee ( nahkatakki, katana, superûbermacho joka voittaa kaikki blaa blaa) niin pidän siitä silti. Tällainen olisi n. 25 min. tehty luonnos ja sen jälkeen n. 10 min tussaus saksan tunnin aikana.

Kuva

Että siitä vaan, antakaa palaa, haukkukaa vaikka minut terroristipaskaksi, jonka äiti on hamsteri ja isä haisee seljanmarjoille, mutta antakaa edes jotain kommenttia.

Työ siis on tosiaan tehty puoleen tuntiin about.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Ensinnäkään tuo ei ole nahkatakki. Tuo on mokkakangastakki.

Mutta on toki tuo hienosti piirretty tuohon aikahaarukkaan katsottuna, ja jos tuosta meinasit sarjakuvaa alkaa väsätä, ei paljoa tuota parempaa piirrosjälkeä edes välttämättä tarvitse saada aikaan.
Cancerblood

Viesti Kirjoittaja Cancerblood »

Mitä kuvaan tulee, onhan se hiano sarjista varten. Tosin itse lisäisin vähän kulmikkuutta/terävyyttä vaatetukseen, tai hän näyttää liian behmoselta ja bumbulimaiselta. Toivottavasti tiedät mitä tarkoitan.
Death to the corpse-god and his space morons!
Mariini man

Viesti Kirjoittaja Mariini man »

O.o jaloissa ja vartalossa jotain niin siistii et... ei pysty sanoo. tykkää... ja sitten kritiikkiä pää ja hattu eivät minusta sovi oikein yhteen ja se pää ei minusta oikei ole täydellinen, mutta nopeasti tehdykisi hyvä oikeesti.
Rautamaha

Viesti Kirjoittaja Rautamaha »

Joo nätti.Jos tuo takki ois vähän repaleisempi niin olisi hienompi.
Fellows, there's a troll among us.
Terminator Sergeant

repaleinen? humm, mutta jos joskus jaksan, niin pistän tänne lisää. On tosta sellainenkin versio, missä se seisoo ruumiskasan päällä, miekkä veressä, hattu toisessa kädessä, kasvoissa iso vuotava viilto ja vaatteet risaisena ja likaisena. Pistänkö tänne?
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Neukku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neukku »

Varsin makia hahmo 8/10
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.

-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
Cancerblood

Viesti Kirjoittaja Cancerblood »

Terminator Sergeant kirjoitti:Pistänkö tänne?
Mikäs siinä.
Death to the corpse-god and his space morons!
Natunen

Viesti Kirjoittaja Natunen »

Kädet ovat vähän tumpulat, eli lyhyet ja liian tukevat. Ukosta katsoen sen vasen polvi on liian ylhäällä. Siinä pari äkkiseltään silmään pistänyttä anatomista fibaa. Varjot sijoittuvat oudosti: miekkaan valo näyttää tulevan ukon etupuolelta, kun taas itse ukon varjosta päätellen valo tulee takaa. Lisäksi, ukon varjon väritys on vähän raidallisen näköinen, kun olet vedellyt sen niin lyhyillä vedoilla. Yleisilme muutenki aavistuksen suttuinen.

Mainitsemistani risuista huolimatta ihan kelpo piirrustus. Minulta et saa armoa kertomalla kuinka nopeasti olet sen piirtänyt.
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä.
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Suosittelen läpmimästi tekemään jotain noille viivavarjoille, ne on sekavan näköisiä. Tiedän kokemuksesta, että tollainen varjostustyyli nettisarjiksissa on häiritsevä ja lukemisesta muuttuu vähitellen selailemista.
No pain no gain.
chaoz

Viesti Kirjoittaja chaoz »

kiwa töherrys ! :DD Huomasko saksanope mitää...
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Äh, tuollaista tusina-animemangax sälää. Ei millään pahalla mutta noita ei tarvita maailmaan enää yhtään enempää. Noh, jotain sitten piirrustuksesta. Mittasuhteet hanskassa, hanskat hukassa. Niinno toisaalta tuo on jotain niitä japanilaisia häröilyjä joten voiko sellaselta vaatia mitään.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Raajat ovat liian jykevät ja pää liian pieni, vyötärökin ihmeen kapea. Vaatetus kyllä on tyylikkään elävän oloista, pisteet siitä. Minkä kielekkeen vieressä hän seisoo?

Hahmona tuo on kuitenkin valitettavan kliseinen. Leveälierinen hattu, joka peittää kasvot? Check. Pitkät, tuulessa hulmuavat hiukset? Check. Pitkä, tuulessa hulmuava takki? Check. Katanahenkinen miekka? Check. Puhuva kissa? Luojan kiitos, ei sentään.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Yrittäisit Edes

Viesti Kirjoittaja Yrittäisit Edes »

Kuten Attila sanoi kliseitä löytyy(vaikka mitä minä olen sanomaan), mutta jos ohitamme ne, puuttumatta asiaan sen enempää.

Takki ei näytä oikein väljältä vaan kirealtä, mikä siis tarkoittaa hirveän paksuja käsiä ja olematonta lantiota. Sitä paitsi tuollainen vyö sattuu hirveästi varsinkin noin kireänä, hahmo itsessäänkin näyttää jotenkin pyöreähköltä.
Liehuvissa hiuksissa(ponnarilla. check) ei ole oikein muuta vikaa, paitsi, että ne näyttävät ennemmin risukasalta(?), hiukset ovat vaikea osa alue piirtää, mutta suosittelisin piirtämään hiukset massana johon on tehty valot ja varjot, ei yksittäisinä karvoina.
Oikean jalan polvi on liian ylhäällä, vasen jalka on vääntynyt kummallisesti polven kohdalta ja jalkaterä on paisunut tai hahmolla on eri kokoiset kengät.
Varjot ovat myös jotenkin kummasti sijoitetut, mutta niiden tekohan on aina hauskaa ;).
Siinä se, vaikka annoin taas risuja enemmn kuin laki sallii ja lääkäri määrää, niin on tämä silti kelpo työ, jatkat vain piirtämistä niin kehityt.
Pohjalta on vain yksi suunta ja se on ylös(paitsi minulla.)
Ainiin tuo hattu näyttää lievästi knallilta.

@Attila: Ei ole aivan kaikkia kliseitä tuulessa heiluva huivi puuttuu.
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Terminator Sergeant

figunarkki kirjoitti:Niinno toisaalta tuo on jotain niitä japanilaisia häröilyjä joten voiko sellaselta vaatia mitään.
Kerro minulle mikä *ittu tässä mukaa tekee siitä japanilaisen? Minua alkaa h*lvetti ärsyttää tuollaiset ihmiset. Minä kunnioitan japanilaisia, ja kuule ei ole yhtään tämä minun japsi-innostukseni lähtöisin siitä, että joku v**un pissis tykkää sellaisesta, EEEAAARGGGGHH!! Tänne pitää tehdä teille kohta oma topikki siitä, mitä manga tarkoittaa, petskules.

Ja ainoat ihmiset jolta olen saanut oikeasti järkevää kommenttia ovat attila ja Yrittäisit Edes. Figunarkki saa painua v**tuun.
- Carl Sagan
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Terminator Sergeant kirjoitti:...pissis...
Terminator Sergeant kirjoitti:...alkaa h*lvetti ärsyttää...
Terminator Sergeant kirjoitti:...mikä *ittu tässä...
Terminator Sergeant kirjoitti:...että joku v**un...
Terminator Sergeant kirjoitti:...saa painua v**tuun.
:D
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Terminator Sergeant kirjoitti:Kerro minulle mikä *ittu tässä mukaa tekee siitä japanilaisen?
Minä autan... Katana...

Tai ainakin siitä tulee heti japanilais henkinen hahmo japanilainen miekka kädessä.

Saksalainen sankari heiluttaisi kirvestä ja luugeria, ranskalainen valkoista lippua ja suomalainen kännissä rikkinäistä pulloa.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Miguelder

Viesti Kirjoittaja Miguelder »

näihä se menee..
Mutta kuvasta sen verran, että en ole itse mikää kummoinen piirtäjä joten en porottavasti voi valittaa. Enkä valittaisi muutenkaan, sillä hienohan tuo kuva on. Minua eivät tuollaiset pikku jutut kuten "kenkä liian vinossa ollakseen totta"-jutut haittaa.
Oikei hyvin piirretty(paremmin kuin minun piirrokseni), mutta silti en pitänyt tuosta kireästä vyöstä.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Terminator Sergeant kirjoitti:Kerro minulle mikä *ittu tässä mukaa tekee siitä japanilaisen?
Tämä tulikin jo, ja itsekin mainitsit olevasi japani-intoilija.
Minua alkaa h*lvetti ärsyttää tuollaiset ihmiset.
Minkälaiset ihmiset? Mitä olen tehnyt mielestäsi väärin?
Tänne pitää tehdä teille kohta oma topikki siitä, mitä manga tarkoittaa, petskules.
Tee vaan, mutta se luultavasti lukitaan pian. Piirretyille löytyy omiakin foorumeita.
Ja ainoat ihmiset jolta olen saanut oikeasti järkevää kommenttia ovat attila ja Yrittäisit Edes.
Lueppas nuo viestit uudestaan ajatuksen kanssa. Tuolla on moni kirjoittanut asiaa.

Figunarkki saa painua v**tuun.
Voi kiitos mielelläni, siihen tosin en sinulta lupaa tarvitse.
Että siitä vaan, antakaa palaa, haukkukaa vaikka minut terroristipaskaksi, jonka äiti on hamsteri ja isä haisee seljanmarjoille, mutta antakaa edes jotain kommenttia.
Mielenkiintoista että kahden viimeisen lainauksen kirjoittaja on sama. Ota terminaattori rauhallisesti, jos et kestä kritiikkiä niin älä pyydä sitä.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Terminator Sergeant kirjoitti:Tänne pitää tehdä teille kohta oma topikki siitä, mitä manga tarkoittaa, petskules.
Johon itse et todennäköisesti pysty vastaamaan. Elä mene tolle linjalle. Et selviä sieltä mustelmitta.

Sitten siirrytäänkin tähän heikko ego-syndroomaan, johon olen jo tutustunut aiemmin. Kuten figunarkki jo ilmaisikin asian, elä pyytele kritiikkiä ja kommentteja jos et kestä niitä. Onhan ne ihkuttelut sun muut varmasti kivoja mutta jos oikiasti haluat kritiikkiä niin mehän annetaan.

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”