Että siitä vaan, antakaa palaa, haukkukaa vaikka minut terroristipaskaksi, jonka äiti on hamsteri ja isä haisee seljanmarjoille, mutta antakaa edes jotain kommenttia.
Työ siis on tosiaan tehty puoleen tuntiin about.

Kerro minulle mikä *ittu tässä mukaa tekee siitä japanilaisen? Minua alkaa h*lvetti ärsyttää tuollaiset ihmiset. Minä kunnioitan japanilaisia, ja kuule ei ole yhtään tämä minun japsi-innostukseni lähtöisin siitä, että joku v**un pissis tykkää sellaisesta, EEEAAARGGGGHH!! Tänne pitää tehdä teille kohta oma topikki siitä, mitä manga tarkoittaa, petskules.figunarkki kirjoitti:Niinno toisaalta tuo on jotain niitä japanilaisia häröilyjä joten voiko sellaselta vaatia mitään.
Terminator Sergeant kirjoitti:...pissis...
Terminator Sergeant kirjoitti:...alkaa h*lvetti ärsyttää...
Terminator Sergeant kirjoitti:...mikä *ittu tässä...
Terminator Sergeant kirjoitti:...että joku v**un...
Terminator Sergeant kirjoitti:...saa painua v**tuun.
Minä autan... Katana...Terminator Sergeant kirjoitti:Kerro minulle mikä *ittu tässä mukaa tekee siitä japanilaisen?
Tämä tulikin jo, ja itsekin mainitsit olevasi japani-intoilija.Terminator Sergeant kirjoitti:Kerro minulle mikä *ittu tässä mukaa tekee siitä japanilaisen?
Minkälaiset ihmiset? Mitä olen tehnyt mielestäsi väärin?Minua alkaa h*lvetti ärsyttää tuollaiset ihmiset.
Tee vaan, mutta se luultavasti lukitaan pian. Piirretyille löytyy omiakin foorumeita.Tänne pitää tehdä teille kohta oma topikki siitä, mitä manga tarkoittaa, petskules.
Lueppas nuo viestit uudestaan ajatuksen kanssa. Tuolla on moni kirjoittanut asiaa.Ja ainoat ihmiset jolta olen saanut oikeasti järkevää kommenttia ovat attila ja Yrittäisit Edes.
Voi kiitos mielelläni, siihen tosin en sinulta lupaa tarvitse.Figunarkki saa painua v**tuun.
Mielenkiintoista että kahden viimeisen lainauksen kirjoittaja on sama. Ota terminaattori rauhallisesti, jos et kestä kritiikkiä niin älä pyydä sitä.Että siitä vaan, antakaa palaa, haukkukaa vaikka minut terroristipaskaksi, jonka äiti on hamsteri ja isä haisee seljanmarjoille, mutta antakaa edes jotain kommenttia.
Johon itse et todennäköisesti pysty vastaamaan. Elä mene tolle linjalle. Et selviä sieltä mustelmitta.Terminator Sergeant kirjoitti:Tänne pitää tehdä teille kohta oma topikki siitä, mitä manga tarkoittaa, petskules.