"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

onko trebuchet parempi kuin kngith of the realm

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
samba

onko trebuchet parempi kuin kngith of the realm

Viesti Kirjoittaja samba »

eli onk trebuchet (eli brettien sota kone ) vai knights of the realm

Kiitos vastanneille
"Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen"
-Homer Simpson
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Joo. Bretonnia-armeijassa tulee olla vähintään se yksi yksikkö knights of the realmia, itse käytän kolmea-neljää, välillä myös errantteja.

Trebuchetillakin on tehtävänsä, onhan se tehokas sotakone. Deployaamisessa kannattaa pitää mielessä, että sitä ei voi liikuttaa parempiin asemiin myöhemmin.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Karu kirjoitti:Joo. Bretonnia-armeijassa tulee olla vähintään se yksi yksikkö knights of the realmia, itse käytän kolmea-neljää, välillä myös errantteja.

Trebuchetillakin on tehtävänsä, onhan se tehokas sotakone. Deployaamisessa kannattaa pitää mielessä, että sitä ei voi liikuttaa parempiin asemiin myöhemmin.
Aika harvoin näkee sotakoneita liikuteltavan muutenkaan.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Slugger kirjoitti:
Karu kirjoitti:Joo. Bretonnia-armeijassa tulee olla vähintään se yksi yksikkö knights of the realmia, itse käytän kolmea-neljää, välillä myös errantteja.

Joissain tilanteissa (varsinkin turnausympäristössä) voi olla hyvinkin vaikea löytää sotakoneille oikeasti hyvää paikkaa, josta olisi näköyhteyttä kaikkialle. Lisäksi mm. chargejen tieltä voi paeta, jos näkee loppupelin ampumisen yhden vuoron ampumista parempana.
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Karu kirjoitti:
Slugger kirjoitti:

Joissain tilanteissa (varsinkin turnausympäristössä) voi olla hyvinkin vaikea löytää sotakoneille oikeasti hyvää paikkaa, josta olisi näköyhteyttä kaikkialle. Lisäksi mm. chargejen tieltä voi paeta, jos näkee loppupelin ampumisen yhden vuoron ampumista parempana.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
samba

ehem

Viesti Kirjoittaja samba »

kiitos vastauksista mutta minulla on jo realmeja 1 paketti ja mietin seuraavaa pakettia[/list]
"Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen"
-Homer Simpson
The Captain
Valvoja

Re: ehem

Viesti Kirjoittaja The Captain »

samba kirjoitti:kiitos vastauksista mutta minulla on jo realmeja 1 paketti ja mietin seuraavaa pakettia[/list]
Kannattaa lähteä liikkeelle siitä, että saa aikaiseksi laillisen ja pelikelpoisen armeijan. Tähän tarvitset kaksi core unittia, kenraalin ja BSB paladiinin. Trebuchet ei ole mikään näistä, joten en lähtisi ostamaan sitä näin alkuvaiheessa, jos ylipäätään lainkaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”