"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WIP slaneesh knight

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
chimp

WIP slaneesh knight

Viesti Kirjoittaja chimp »

tossois nyt viimeinkin shottii slaneeshin knightista
bäshätkää pois...

tuon viitan pitäisi oikeasti olla vaaleansininen pohjalta ja drybrushattu valkoisella jostakin johtuu että se hämää figun näyttämään tzeenchin knightilta :oops:
hevosen panssari ja kilpi on mun eka feidaus yritys.
oon yrittänyt käyttää slaneeshin värejä eli purplea ja sinistä(kodekissa sanottiin että sinistä!)

parannusehdotuksia otetaan vastaan.
Kainuh

Viesti Kirjoittaja Kainuh »

en löytäny linkkiä... onko se salaperäisesti hävinny vai pitääkö mun hommata lasit??
Se pitää vaan hallita.
chimp

ohoh anteeks... :oops:

se oit sitte tässä http://www.pbase.com/morkar/chaos
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Mielelläni bashaisin mutta noista kuvista on todella vaikea sanoa oikeastaan mitään. :?

Parempia kuvia niin Ninnu kyllä tarttuu aiheeseen, etenkin kun kyseessä on minun nykyinen lempilapsi Slaaneshi... :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
chimp

juu. itse en omaa minkään laista kameraa tuo kyseinen kuva oli otettu kaverin Sony digi-videokameralla(en muista nyt minkä mallinen) ja valaistukset olivat hieman huonot
valistuksena oli 60W pöytälamppu ja kattovalo(paras valaistus olis varmaankin tuo luonnon valo?) :roll: .pitänee koittaa ottaa noita kuvia uudelleen. minkä laista/merkkistä kameraa itse käytätte?
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

mitä mä tosta sain selvää, niin olihan se upee figu.
Kalakukko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kalakukko »

Ihan hienon oloinen tuo näyttää olevan, ainakin näin kaukaa. Punainen näyttäisi olevan tyylikkäästi highlightattu. Mitään muuta näin kaukaa ei oikein osaa sanoa. Jos tuo näyttää yhtähyvältä läheltä kuin kaukaa, niin kyllä sitten tuolla kelpaa varmasti pelata.
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
chimp

onhan tuo yleensäkin pelifiguks tarkoitettu
mutta vaa huolestuttaa ku tossa figussani ei oo tietääkseni maalattu mitään punaseks,koska väreinä on käytetty sinistä ja lichepurplea :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”