WIP slaneesh knight
WIP slaneesh knight
tossois nyt viimeinkin shottii slaneeshin knightista
bäshätkää pois...
tuon viitan pitäisi oikeasti olla vaaleansininen pohjalta ja drybrushattu valkoisella jostakin johtuu että se hämää figun näyttämään tzeenchin knightilta :oops:
hevosen panssari ja kilpi on mun eka feidaus yritys.
oon yrittänyt käyttää slaneeshin värejä eli purplea ja sinistä(kodekissa sanottiin että sinistä!)
parannusehdotuksia otetaan vastaan.
bäshätkää pois...
tuon viitan pitäisi oikeasti olla vaaleansininen pohjalta ja drybrushattu valkoisella jostakin johtuu että se hämää figun näyttämään tzeenchin knightilta :oops:
hevosen panssari ja kilpi on mun eka feidaus yritys.
oon yrittänyt käyttää slaneeshin värejä eli purplea ja sinistä(kodekissa sanottiin että sinistä!)
parannusehdotuksia otetaan vastaan.
Mielelläni bashaisin mutta noista kuvista on todella vaikea sanoa oikeastaan mitään. :?
Parempia kuvia niin Ninnu kyllä tarttuu aiheeseen, etenkin kun kyseessä on minun nykyinen lempilapsi Slaaneshi... :-)
Parempia kuvia niin Ninnu kyllä tarttuu aiheeseen, etenkin kun kyseessä on minun nykyinen lempilapsi Slaaneshi... :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
juu. itse en omaa minkään laista kameraa tuo kyseinen kuva oli otettu kaverin Sony digi-videokameralla(en muista nyt minkä mallinen) ja valaistukset olivat hieman huonot
valistuksena oli 60W pöytälamppu ja kattovalo(paras valaistus olis varmaankin tuo luonnon valo?)
.pitänee koittaa ottaa noita kuvia uudelleen. minkä laista/merkkistä kameraa itse käytätte?
valistuksena oli 60W pöytälamppu ja kattovalo(paras valaistus olis varmaankin tuo luonnon valo?)
Ihan hienon oloinen tuo näyttää olevan, ainakin näin kaukaa. Punainen näyttäisi olevan tyylikkäästi highlightattu. Mitään muuta näin kaukaa ei oikein osaa sanoa. Jos tuo näyttää yhtähyvältä läheltä kuin kaukaa, niin kyllä sitten tuolla kelpaa varmasti pelata.
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::