Mitä olette immeiset mieltä?
Warmaster Screamereja
- Hammerheart
Warmaster Screamereja
Tehty underlightimalla, varsin vikkelästi, koska näitä pitäisi tehdä monta. Olen kuitenkin ihan tyytyväinen lonkeroiden väriliukuun (huomatkaa siis, että nämä ovat merkittävän suuria kuvia). Lopuussa hieman kokovertailua.

Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
-
hyytelöperuna
Kädestä katsottuna näyttivät roimasti hienommilta. Kuvissa rakeisuus näkyy turhankin selkeästi ja figujen ilme kohentuisi, jos saisivat vierelleen muita Warmaster-figuja. Tuollaisinaan näyttävät nimittäin turhan orvoilta 
Turkoosi on hyvä valinta, tykkään noista. Baseihin on panostettu järjettömästi, kun puhutaan tuon mittakaavan napeista.
Mitäs tämä underlightaus oikein merkitsee? Näyttävät ihan drybrushatuilta
Turkoosi on hyvä valinta, tykkään noista. Baseihin on panostettu järjettömästi, kun puhutaan tuon mittakaavan napeista.
Mitäs tämä underlightaus oikein merkitsee? Näyttävät ihan drybrushatuilta
Hyvältä näyttää, vaikka juurikin hieman rakeisilta. Mun mielestä kannattais käyttää noita lonkeroita ja suomuja enemmän hyväkseen, kun on pelifigu kyseessä. Eli korosta roimasti enemmän, niin erottuu kentältä mukavasti. Lonkeroista vois erottua selvästi warlock purple tai tentacle pink vähän kauemmaskin. Nii, mitäs se underlightaus oikeen on
?
"Parhaita motivointikeinoja ovat uhkailu ja katteettomat lupaukset..."
- Hammerheart
hyytelöperuna kirjoitti:Kädestä katsottuna näyttivät roimasti hienommilta. Kuvissa rakeisuus näkyy turhankin selkeästi
Siksi kukaan (paitsi masokistit) ei normaalisti näytä näin isoja kuvia figuistaan
Working on it...ja figujen ilme kohentuisi, jos saisivat vierelleen muita Warmaster-figuja. Tuollaisinaan näyttävät nimittäin turhan orvoilta
Toisaalta sitä basea on paljon, jonka vuoksi vähän ekstravaivannäkö (jalustoihin meni melkein yhtä kauan kuin itse figuihin) on ihan palkitsevaa.Baseihin on panostettu järjettömästi, kun puhutaan tuon mittakaavan napeista.
Itse underlightin näin (ja tein niin kauan ennen kuin kuulin koko termistä): maalaan figun tummalla harmaalla, drybrushin vaalealla harmaalla ja lopuksi valkoisella. Sitten Coat'd'Armsin washeilla ja glazeilla väri pintaan ja homma on siinä. Hampaat toki tehty sillä "tavallisella" tavalla. Huomattavan nopeaa, ja oikein toimiessaan rakeisuuskin on varsin vähäistä, koska glaze/wash tasoittaa pahimmat epämääräisyydet. Minulla on jossain paljon parempiakin esimerkkejä, jos joku haluaa nähdä.Mitäs tämä underlightaus oikein merkitsee? Näyttävät ihan drybrushatuilta
Edit: Underlightimisen muuten voi siis periaatteessa tehdä myös blendimällä. En vain ole koskaan tullut kokeilleeksi.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
- dead flesh penalty
- Rectunator