Jep, elikkä pieni on kuten sanottiin : Onko minun pakko liimata hammerheadini siihen pieneen baseen joka pitää sitä modelia ilmassa? Katos vähän vaikeuksia liimata sitä.
Kiitos ja kumarrus etukäteen.
Tausta pieni kysymys.
Re: Tausta pieni kysymys.
Ei tietenkään ole pakko, eikä kannatakkaan... Itseasiassa en ole tainnut koskaan nähdä kenelläkään skimmereillä tikkuja kiinniliimattuina..Erax kirjoitti:Jep, elikkä pieni on kuten sanottiin : Onko minun pakko liimata hammerheadini siihen pieneen baseen joka pitää sitä modelia ilmassa? Katos vähän vaikeuksia liimata sitä.
a) Helpompi kuljettaa
b) Tikku ei katkeile kuljetuksessa
c) Voi ottaa sen alta vehkeen hajoamisen merkiksi
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Ja kyseistä tikkua ei GW:n tietojen mukaan ole pakko edes käyttää, koska kyseessä on vehicle joka ei ole Walkkeri.Deetwo kirjoitti:Ei tietenkään ole pakko, eikä kannatakkaan... Itseasiassa en ole tainnut koskaan nähdä kenelläkään skimmereillä tikkuja kiinniliimattuina..Erax kirjoitti:Jep, elikkä pieni on kuten sanottiin : Onko minun pakko liimata hammerheadini siihen pieneen baseen joka pitää sitä modelia ilmassa? Katos vähän vaikeuksia liimata sitä.
a) Helpompi kuljettaa
b) Tikku ei katkeile kuljetuksessa
c) Voi ottaa sen alta vehkeen hajoamisen merkiksi
Täälläpäin jos tankkia tai ajoneuvo hajoaa, se yleensä vaan käännetään väärin päin.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Makuasia. Kunhan jollain tavalla on selvää mihin se on hajonnut. Kaikkia ajokkeja ei kestä kääntää, esim Raiderit ja Ravagerit.Ratovaari kirjoitti:
Täälläpäin jos tankkia tai ajoneuvo hajoaa, se yleensä vaan käännetään väärin päin.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- The Captain
- Valvoja
Minä olen. Näistä useimmat ovat jossain vaiheessa kantapään kautta oppineet, että tikun kiinni liimaaminen on ollut tyhmää.Deetwo kirjoitti:Itseasiassa en ole tainnut koskaan nähdä kenelläkään skimmereillä tikkuja kiinniliimattuina..
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
SpaceLichen
Itse en ole koskaa liimannut kiinni mutta kerran se meni poikki ja tikun pää jäi vyperin sisälle. Sain sen kuitenkin pois sieltä kun olin poranut sen kohdalle huomattavasti tikunkärkeä suuremman reiän jonka sitten tukin stuffilla ja nakkaisin uuden tikun siihen stuffiin jotta siinä olisi taas paikka tikulle...
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave