"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tausta pieni kysymys.

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Erax

Tausta pieni kysymys.

Viesti Kirjoittaja Erax »

Jep, elikkä pieni on kuten sanottiin : Onko minun pakko liimata hammerheadini siihen pieneen baseen joka pitää sitä modelia ilmassa? Katos vähän vaikeuksia liimata sitä.

Kiitos ja kumarrus etukäteen.
Deetwo

Re: Tausta pieni kysymys.

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Erax kirjoitti:Jep, elikkä pieni on kuten sanottiin : Onko minun pakko liimata hammerheadini siihen pieneen baseen joka pitää sitä modelia ilmassa? Katos vähän vaikeuksia liimata sitä.

Ei tietenkään ole pakko, eikä kannatakkaan... Itseasiassa en ole tainnut koskaan nähdä kenelläkään skimmereillä tikkuja kiinniliimattuina..

a) Helpompi kuljettaa
b) Tikku ei katkeile kuljetuksessa
c) Voi ottaa sen alta vehkeen hajoamisen merkiksi
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Deetwo kirjoitti:
Erax kirjoitti:Jep, elikkä pieni on kuten sanottiin : Onko minun pakko liimata hammerheadini siihen pieneen baseen joka pitää sitä modelia ilmassa? Katos vähän vaikeuksia liimata sitä.

Ei tietenkään ole pakko, eikä kannatakkaan... Itseasiassa en ole tainnut koskaan nähdä kenelläkään skimmereillä tikkuja kiinniliimattuina..

a) Helpompi kuljettaa
b) Tikku ei katkeile kuljetuksessa
c) Voi ottaa sen alta vehkeen hajoamisen merkiksi
Ja kyseistä tikkua ei GW:n tietojen mukaan ole pakko edes käyttää, koska kyseessä on vehicle joka ei ole Walkkeri.

Täälläpäin jos tankkia tai ajoneuvo hajoaa, se yleensä vaan käännetään väärin päin.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Ratovaari kirjoitti:
Täälläpäin jos tankkia tai ajoneuvo hajoaa, se yleensä vaan käännetään väärin päin.
Makuasia. Kunhan jollain tavalla on selvää mihin se on hajonnut. Kaikkia ajokkeja ei kestä kääntää, esim Raiderit ja Ravagerit.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Deetwo kirjoitti:Itseasiassa en ole tainnut koskaan nähdä kenelläkään skimmereillä tikkuja kiinniliimattuina..
Minä olen. Näistä useimmat ovat jossain vaiheessa kantapään kautta oppineet, että tikun kiinni liimaaminen on ollut tyhmää.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
SpaceLichen

Viesti Kirjoittaja SpaceLichen »

Ei sitä tikkua tarvi välttämättä edes liimata, itselläni se pysyy liimaamatta eikä tarvi huolehtia tikun katkeamisesta.
VileKing
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VileKing »

Itse en ole koskaa liimannut kiinni mutta kerran se meni poikki ja tikun pää jäi vyperin sisälle. Sain sen kuitenkin pois sieltä kun olin poranut sen kohdalle huomattavasti tikunkärkeä suuremman reiän jonka sitten tukin stuffilla ja nakkaisin uuden tikun siihen stuffiin jotta siinä olisi taas paikka tikulle...
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”