Öhm, minä olen myös örkkikomentaja jolla on onkelmia rottien kanssa.
Olen kuullut jo monesti nuo "kuinka tappaa rottamies- ohjeet". Mutta, minusta tuntuu etten koskaan pääse sinne flankkiin hyökkäämään. Aina jokin menee pieleen, jos taktiikat pelaavat niin ongelma on nopissa. Kehtaavatkin näyttää minulle vain ykkösiä! >:-(
Minulla tällä hetkellä on noin 2000 pistettä, joihin kuuluu mm. Black Orc Warboss on wyvern, kaksi goblin shamaania, Orc Big Boss on boar (korotetaan kohta lipunkantajaksi *työn alla*), 38 örkin joukko kahdella lähitaisteluaseella, 16 jousimies örkkiä, 20 Night goblinia, Boar chariot, Spear chukka (hankinnassa myös toinen), Rock Lobber lobba lobbanen, jättiläinen. Tämä on aika rosoinen lista, mutta suurinpiirtein tuonlainen. Älkääkä välittäkö pistevirheistä, joukkoja on luultavasti varastossa lisääkin. Hankinnassa on ratsujoukkoa kyllä, mutta muuten ei armeijassani mitään nopeaa ole JA listaan on myös tulossa muitakin rajuja muutoksia.
Yleensä taisteluissamme käy siten, että Skavenit flankkaavat minun joukkoni enkä minä niiden, joten.. *Köh-köh* Aina tulee selkään jotain ihmeen skirmishereitä ja muita ilkeyksiä!
Jos ei muuten tule ketään flankkaamaan, niin silloin vihernahkojeni moraali ei riitä ja kaikki lähtevät karkuun! Jokin menee aina pieleen..
Joten, olisin todella kiitollinen jos tänne saisi "Orc tactics against Skaven for dummies", niin olisin todella kiitollinen!
PS: Saa nauraa!