NMM Gold, mitä maaleja?
NMM Gold, mitä maaleja?
Joo eli nmm goldia olisi kiva maalailla ja olisi ihan mukava tietää värit, joilla sitä maalata. Ei riitä että "ruskeita ja sitten vähän keltaista lopuksi" Jos voisitte kertoa ihan maalien nimet niin olisi kivaa.
No snakebite leatheria, Scorched brownia ja skull whitea GW:ltä, Vallejolta Lemon lightia & shadea.
Tietty näissä voi improvisoida ties kuinka paljon, kunhan maalit ovat suurinpiirtein ruskeaa, keltaista ja valkoista, kukin tyylillään.
Tietty näissä voi improvisoida ties kuinka paljon, kunhan maalit ovat suurinpiirtein ruskeaa, keltaista ja valkoista, kukin tyylillään.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Jeps, lainataampas menneestä:
-NilarakhCuchulainn kirjoitti:Kulta on aikalailla sama kuin mitä tein Priestess of Steel -figuun, eli pohjalle Graveyard Earth, tummennettu Graveyard Earthin ja mustan sekoituksella, sen jälkeen highlightit Graveyard Earthin ja Miniature Paintsin Hiekan sekoituksella ja sitten puhtaalla Hiekalla. Sitten olen glazennut (kuulostaa omituiselta suomenkielellä) erittäin ohuella kerroksella kellertävää ruskeata - tarkkaa väriä en osaa sanoa, mutta se on aika lähellä Vomit Brownia, johon on ehkä hieman Golden Yellow:ta sekoitettu - ja sitten tummat osat ohennetulla Brown Inkillä ja koko alue taas ohennetulla Purple Inkillä. Ja vielä lopuksi puhtaalla valkoisella kirkkaimmat pisteet, ensin enemmän ohennettuna, ja sitten vähemmän ohennettuna.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
oma reseptini: VGC Dark Flesh, GW Snakebite Leather, GW Vomit Brown, VGC Golden Yellow, GW Skull White
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Corgimaster
Tuo kuulostaa yksinkertaiselta ja suht koht toimivalta.Silveri kirjoitti:oma reseptini: VGC Dark Flesh, GW Snakebite Leather, GW Vomit Brown, VGC Golden Yellow, GW Skull White
Hiekkaa?!?Cuchulainn kirjoitti:
Kulta on aikalailla sama kuin mitä tein Priestess of Steel -figuun, eli pohjalle Graveyard Earth, tummennettu Graveyard Earthin ja mustan sekoituksella, sen jälkeen highlightit Graveyard Earthin ja Miniature Paintsin Hiekan sekoituksella ja sitten puhtaalla Hiekalla. Sitten olen glazennut (kuulostaa omituiselta suomenkielellä) erittäin ohuella kerroksella kellertävää ruskeata - tarkkaa väriä en osaa sanoa, mutta se on aika lähellä Vomit Brownia, johon on ehkä hieman Golden Yellow:ta sekoitettu - ja sitten tummat osat ohennetulla Brown Inkillä ja koko alue taas ohennetulla Purple Inkillä. Ja vielä lopuksi puhtaalla valkoisella kirkkaimmat pisteet, ensin enemmän ohennettuna, ja sitten vähemmän ohennettuna.
Kiitos kaikille vinkeistä! Eikun yrittämään...
Oletan tämän tarkoittaneen "edesmenneen" (maahantuonti loppunut) miniature paintsi "hiekka"-sävyä.Xenon kirjoitti: Hiekkaa?!?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
- hullukoira
Scorched brown pohjaksi. sitten layeriä snakebitella, sitten bubonic brownilla ja sitten bleached+bubonic, bubonic, valkoinen. pintoihin kannattaa vedellä heijasteviivoja maalaussuuntaa vasten, eli ////// tyyliiin erittäin ohuella bleached+bubo sekoituksella. Tässä on sitten eri tyylejä että joku tykkää maalata pinnat erittäin vaaleiksi, jotkut tekee osan alueesta erittäin tummaksi jne...
jos tulos näyttää liian keltaiselta, kannattaa edellisiin sekoituksiin lisätä aina ihan hiukkanen punaista. Paitsi tietty viimeisimpiin vaaleisiin sävyihin joilla tulee kirkkaimmat highlightit.
jos tulos näyttää liian keltaiselta, kannattaa edellisiin sekoituksiin lisätä aina ihan hiukkanen punaista. Paitsi tietty viimeisimpiin vaaleisiin sävyihin joilla tulee kirkkaimmat highlightit.
Ukkomiehet ovat sukupuolten välisen sodan sotavankeja!
Siinä eka figu johon kokeilin tuota nmm goldia. Miltäs näyttää? Miten vois parantaa?
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 229#671229
Ilme on kyllä pricelessXenon kirjoitti:Siinä eka figu johon kokeilin tuota nmm goldia. Miltäs näyttää? Miten vois parantaa?