No itse suosisin mielummin tlazcotlin spawninkia, vähän halvempi ja ei tule testiä terrorista taikka paniikistakaan.daider kirjoitti:c) mahdoton saada autobrakea ( Totem of Prophecy )
slann
En niin mutta 9 on parempi lähtökohta kuin 8.jullevi kirjoitti:Et sinä breikkitestiä koskaan ysillä pääse heittämään.daider kirjoitti:d) turha odottaa pakoon juoksua ( Ld 9 Cold-blooded heitto )
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Itse taas olen huomannut että jos 2 vastustajan kymmenestä beastikärrystä pääsee kiinni niin se on menoa. Fear-autobreak on toki asia erikseen, ja kyllä Saurukset joten kuten Zombeille pärjää.daider kirjoitti:Jaa, itse olen huomannut että vastustajalla on
a) Vaikeuksia tappaa sauruksia ( Rhinox cavalry, Black knighdit, Vampyyri lordit yms ovat yrittäneet)
b) Vaikeuksia saada tarpeeksi resoa ( saurusmassa, standardi... )
c) mahdoton saada autobrakea ( Totem of Prophecy )
d) turha odottaa pakoon juoksua ( Ld 9 Cold-blooded heitto )
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Mietin vain miksi vampyyrilordilla olisi vaikeuksia tappaa sauruksia. Osuu 3+ woundaa 2+ ei saveja. Vähän niin kuin mikä tahansa great weapon hero takoisi mitä tahansa rank and filea.
Saurusyksikössä oleva slanni on yleensä vain ilmaisia pisteitä, koska saurukset antavat vastustajalle ihan kivasti lisäresoa. Ei niitä millään slaveilla tietenkään nujerreta, mutta kaikki pelin oikea tappokalusto ajaa niistä yli, ja tulee vielä takasinkin.
Saurusyksikössä oleva slanni on yleensä vain ilmaisia pisteitä, koska saurukset antavat vastustajalle ihan kivasti lisäresoa. Ei niitä millään slaveilla tietenkään nujerreta, mutta kaikki pelin oikea tappokalusto ajaa niistä yli, ja tulee vielä takasinkin.
- The Captain
- Valvoja
Pärjäähän se, useimmiten jopa paremmin kuin saurusten kanssa.Tristan kirjoitti:mutta pärjääkö slanni yksin, ilman mitään saukkeja? (skinkkihorde)
Joissain tilanteissa kuitenkin ne sauruksetkin on ihan hyödyllinen tukikohta, hyvin harvoin tosin.
Yleensä esimerkiksi stegadonilla screenaamalla tai pitämällä saurusheron tai swarmin lähistöllä selviää lähes kaikista huolista.
Omalla slannilla on lisäksi warbanner, jotta pikkusälppeet (wolf riderit, harpyt yms.) voi hoitaa yksinkertaisesti voittamalla ne lähitaistelussa.
- coiled one
- The Captain
- Valvoja
Eikös tomppelikaartilla ole yhä vain Ld8, vai tekeekö unitti myös slannin stubborniksi?kasvi kirjoitti:niin juuri..tätä stubbornia minäkin tässä mietin, että eikös se olisi melko nappi.. rerollattava 9ld cold-blooded..
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
ld8 noilla on yhä. Minun mielestäni slannista ei tule stubbornia, joten tulos olisi ld8 stubborn, coldblood+re-roll(breakeissä siis). Ei sekään kyllä huono ole.The Captain kirjoitti:Eikös tomppelikaartilla ole yhä vain Ld8, vai tekeekö unitti myös slannin stubborniksi?kasvi kirjoitti:niin juuri..tätä stubbornia minäkin tässä mietin, että eikös se olisi melko nappi.. rerollattava 9ld cold-blooded..
tällaista
Tomppelikaarti on sellainen yksikkö että jos sitä ottaa pitää olla myös slanni. Ja nämä pitää laittaa aina samaan yksikköön. Silloin niistä tulee stubborn ja kykenee hyödyntämään slannin parempaa liidua.
Hyvä juttu on kuitenkin se että slanni on iso, leveä ja ihrainen maalitaulu kaikelle mahdolliselle tykistölle.
Oma mielipide sauruksista on että ne juuttaat ovat liian lujassa kuolemaan. Ellei käytössä ole jotain todella kovaan iskuun kykenevää yksikköä (chosen Khorne-ritart, kaaoslordi kärryssä tai liskolla, vampyyrilordi ja iso joukko Black Knightejä) ei niistä mennä läpi.
Hyvä juttu on kuitenkin se että slanni on iso, leveä ja ihrainen maalitaulu kaikelle mahdolliselle tykistölle.
Oma mielipide sauruksista on että ne juuttaat ovat liian lujassa kuolemaan. Ellei käytössä ole jotain todella kovaan iskuun kykenevää yksikköä (chosen Khorne-ritart, kaaoslordi kärryssä tai liskolla, vampyyrilordi ja iso joukko Black Knightejä) ei niistä mennä läpi.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
Re: tällaista
Pystyvät hyödyntämään slannin leadershippiä, mutta eivät break testeihin. Slann ei ole stubborn.Jurpo kirjoitti:Tomppelikaarti on sellainen yksikkö että jos sitä ottaa pitää olla myös slanni. Ja nämä pitää laittaa aina samaan yksikköön. Silloin niistä tulee stubborn ja kykenee hyödyntämään slannin parempaa liidua.
Temple guard tunnetaan toisinaan myös termillä 'death trap'. Yksikkö, josta ei voi poistua ei välttämättä ole se turvallisin sijoituspaikka slammakolle.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ainoa kerta kun itse olen tuntenut vähääkään tarvetta poistua jalkaväkiblokin suojista oli se kerta kun Jurpo heitti irresistable forcella Curse of Agesin saurus blokkiin, slanni evakuoitui ihan vain ettei joutuisi juoksemaan porukan mukana. Tempel Guardin huonoin puoli on niiden hinta verrattuna Quetzilin merkattuun saurus blokkiin. Saavat saman saven, mutta maksavat vähän liikaa slannin jumituksesta, stubornista ja halberdista.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"