Wraithlordin aseet
Wraithlordin aseet
Ostin tässä Wraithlordin ja siinä tuli joku suriken katapult ja toista en tiiä koska sitä ei ollut kirjan takana (Eldar codex). Mutta asiaan mistä saa wraithlordille Bright Lancen!! Koska sitä ei tullut mukana!! Miksi ei!!!!
-
Armageddon
tuleeko siinä wraithlordin mukana aina kaksi random asetta.Naukunaama kirjoitti:et ole ainoa tämän ongelman kanssa. b.lancetetut Wraithlordit loppuvat heti ensimmäisinä ja jäljellä jää väin niitä joilla on joku scatterlaser tai m.launcher tai shuri.cannon. erittäin ärsyttävää...
onneks mummuil o kieli
Re: Wraithlordin aseet
Oisko se toinen joku flamer?Malboro kirjoitti:Ostin tässä Wraithlordin ja siinä tuli joku suriken katapult ja toista en tiiä koska sitä ei ollut kirjan takana (Eldar codex).
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Wraithlordilla on oikeassa kädessä flamer, vasemmassa shuriken catapult (muistaakseni näin päin). Lisäksi blisterissä tulee yksi heavy weapon, eli joko shuriken cannon, scatter laser, bright lance, starcannon tai eldar missile launcher. Jotta saisit wraithlordillesi juuri sen aseen kuin haluat, sinun täytyy jo kaupassa katsoa mikä ase mukana on tai sitten käyttää jossain muussa yhteydessä saatua bright lancea (jokaisen war walkkerin mukana tulee bright lance).
OT: Itselläni on nyt kertynyt läjä erinäisiä eldar heavy weaponeita mm platformeista, walkkereista ja wraithlordeista. Yhtään asetta en ole liimannut mihinkään, vaan kehitin systeemin jolla voin vaihtaa asetta halutessa. Toimii sekä platformeissa, walkkereissa, vyperissä sekä pian wraithlordissa.
OT: Itselläni on nyt kertynyt läjä erinäisiä eldar heavy weaponeita mm platformeista, walkkereista ja wraithlordeista. Yhtään asetta en ole liimannut mihinkään, vaan kehitin systeemin jolla voin vaihtaa asetta halutessa. Toimii sekä platformeissa, walkkereissa, vyperissä sekä pian wraithlordissa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Armageddon
Minä omistan 3 wraithia ja jokaisen mukana tuli kylläkin 2 heavy weaponia. Tuskin GW vain meitä lahtelaisia hemmottelee ylimääräisillä bitzeillä...jullevi kirjoitti:Lisäksi blisterissä tulee yksi heavy weapon, eli joko shuriken cannon, scatter laser, bright lance, starcannon tai eldar missile launcher.
Hmm...ei mun omassa tullu ku yks (no, onneks starcannon). Siitä on tosin pari vuotta ku ostin sen.Armageddon kirjoitti:Minä omistan 3 wraithia ja jokaisen mukana tuli kylläkin 2 heavy weaponia. Tuskin GW vain meitä lahtelaisia hemmottelee ylimääräisillä bitzeillä...
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Armageddon
Kyllä se wraitlordi ihan blisterissä oli. Voi tietysti olla että muistan väärin tai että mulle sattui maanantaikappaleArmageddon kirjoitti:Ostitko sen wraithin boxissa? Niisä tais tulla vaan yks ase (ainakin itselläni tuli)...
Uskoisin, että niissä on jokaisessa starcannon ja scatter laser, ainakin minun lordeissa on ollut kummissakin, ja ymmärtääkseni myös naukunaaman lordeissa.
Sama kuin war walkkereissa tulee aina scatter laser ja bright lance.
Niin ja ne käsien aseet on tosiaan shuriken catapult ja flamer.
Ja ne ovatkin ihan hyvät valinnat, harvemmin tulee ammuttua kahdella flamerilla, ja joskus sen shuriken catapultin lisä kantamasta on suurta hyötyä.
Ja ne ovatkin ihan hyvät valinnat, harvemmin tulee ammuttua kahdella flamerilla, ja joskus sen shuriken catapultin lisä kantamasta on suurta hyötyä.
joo nii tais ollajamopower kirjoitti:Uskoisin, että niissä on jokaisessa starcannon ja scatter laser, ainakin minun lordeissa on ollut kummissakin, ja ymmärtääkseni myös naukunaaman lordeissa.
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
Mulla taisi tulla 2 heavy asetta, tosin ostin sen vuonna nakki ja se tuli loodassa, ei blisterissä. Siinä tuli mun mielestä d-cannon (?!) ja scatter laser. Sillon mulla ei tosin ollut hajuakaan säännöistä saatikka mistään muustakaan, ostin vaan mikä näytti hienolta.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
Starcannon ampuu...marineita mäiskyttää.
Armageddon puhuu asiaa...siis herrasmies ampuu aina päähän ja mieluiten starcannonilla...jolle ei ole vertaista..
Voi tuo suloinen marinen tappaja..olet ihanaiseni, jota pitäisin tyynyni alla.
oi starcannon...
Voi tuo suloinen marinen tappaja..olet ihanaiseni, jota pitäisin tyynyni alla.
oi starcannon...