"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Wraithlordin aseet

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Malboro

Wraithlordin aseet

Viesti Kirjoittaja Malboro »

Ostin tässä Wraithlordin ja siinä tuli joku suriken katapult ja toista en tiiä koska sitä ei ollut kirjan takana (Eldar codex). Mutta asiaan mistä saa wraithlordille Bright Lancen!! Koska sitä ei tullut mukana!! Miksi ei!!!!
Nauku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nauku »

et ole ainoa tämän ongelman kanssa. b.lancetetut Wraithlordit loppuvat heti ensimmäisinä ja jäljellä jää väin niitä joilla on joku scatterlaser tai m.launcher tai shuri.cannon. erittäin ärsyttävää...
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Täällä Lahdessa myydään ainakin wraithlordeja joiden mukana tulee starcannon ja scatter laser. Ota se ase joltain muulta figulta tai tilaa GW:ltä. :wink:
finalman

Viesti Kirjoittaja finalman »

Naukunaama kirjoitti:et ole ainoa tämän ongelman kanssa. b.lancetetut Wraithlordit loppuvat heti ensimmäisinä ja jäljellä jää väin niitä joilla on joku scatterlaser tai m.launcher tai shuri.cannon. erittäin ärsyttävää...
tuleeko siinä wraithlordin mukana aina kaksi random asetta.
onneks mummuil o kieli
Lord Azog

Re: Wraithlordin aseet

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Malboro kirjoitti:Ostin tässä Wraithlordin ja siinä tuli joku suriken katapult ja toista en tiiä koska sitä ei ollut kirjan takana (Eldar codex).
Oisko se toinen joku flamer?
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Wraithlordilla on oikeassa kädessä flamer, vasemmassa shuriken catapult (muistaakseni näin päin). Lisäksi blisterissä tulee yksi heavy weapon, eli joko shuriken cannon, scatter laser, bright lance, starcannon tai eldar missile launcher. Jotta saisit wraithlordillesi juuri sen aseen kuin haluat, sinun täytyy jo kaupassa katsoa mikä ase mukana on tai sitten käyttää jossain muussa yhteydessä saatua bright lancea (jokaisen war walkkerin mukana tulee bright lance).

OT: Itselläni on nyt kertynyt läjä erinäisiä eldar heavy weaponeita mm platformeista, walkkereista ja wraithlordeista. Yhtään asetta en ole liimannut mihinkään, vaan kehitin systeemin jolla voin vaihtaa asetta halutessa. Toimii sekä platformeissa, walkkereissa, vyperissä sekä pian wraithlordissa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Armageddon

jullevi kirjoitti:Lisäksi blisterissä tulee yksi heavy weapon, eli joko shuriken cannon, scatter laser, bright lance, starcannon tai eldar missile launcher.
Minä omistan 3 wraithia ja jokaisen mukana tuli kylläkin 2 heavy weaponia. Tuskin GW vain meitä lahtelaisia hemmottelee ylimääräisillä bitzeillä... :wink:
jullevi
Valvoja

Armageddon kirjoitti:Minä omistan 3 wraithia ja jokaisen mukana tuli kylläkin 2 heavy weaponia. Tuskin GW vain meitä lahtelaisia hemmottelee ylimääräisillä bitzeillä... :wink:
Hmm...ei mun omassa tullu ku yks (no, onneks starcannon). Siitä on tosin pari vuotta ku ostin sen.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Armageddon

Ostitko sen wraithin boxissa? Niisä tais tulla vaan yks ase (ainakin itselläni tuli)... :roll:
jullevi
Valvoja

Armageddon kirjoitti:Ostitko sen wraithin boxissa? Niisä tais tulla vaan yks ase (ainakin itselläni tuli)... :roll:
Kyllä se wraitlordi ihan blisterissä oli. Voi tietysti olla että muistan väärin tai että mulle sattui maanantaikappale :roll: . No, aivan sama. Kyllä noita heavy weaponeita ihan tarpeeksi on :D
[Luoja]

Viesti Kirjoittaja [Luoja] »

Tosimies konvaa aseensa itse.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Uskoisin, että niissä on jokaisessa starcannon ja scatter laser, ainakin minun lordeissa on ollut kummissakin, ja ymmärtääkseni myös naukunaaman lordeissa.
Sama kuin war walkkereissa tulee aina scatter laser ja bright lance.

Niin ja ne käsien aseet on tosiaan shuriken catapult ja flamer.
Ja ne ovatkin ihan hyvät valinnat, harvemmin tulee ammuttua kahdella flamerilla, ja joskus sen shuriken catapultin lisä kantamasta on suurta hyötyä.
Nauku
Viesti:

jamopower kirjoitti:Uskoisin, että niissä on jokaisessa starcannon ja scatter laser, ainakin minun lordeissa on ollut kummissakin, ja ymmärtääkseni myös naukunaaman lordeissa.
Sama kuin war walkkereissa tulee aina scatter laser ja bright lance.

Niin ja ne käsien aseet on tosiaan shuriken catapult ja flamer.
Ja ne ovatkin ihan hyvät valinnat, harvemmin tulee ammuttua kahdella flamerilla, ja joskus sen shuriken catapultin lisä kantamasta on suurta hyötyä.
joo nii tais olla
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
Zerath

Viesti Kirjoittaja Zerath »

Mulla taisi tulla 2 heavy asetta, tosin ostin sen vuonna nakki ja se tuli loodassa, ei blisterissä. Siinä tuli mun mielestä d-cannon (?!) ja scatter laser. Sillon mulla ei tosin ollut hajuakaan säännöistä saatikka mistään muustakaan, ostin vaan mikä näytti hienolta.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
Nauku
Viesti:

vanha starcannon on melkolailla d-cannonin näköinen.
shogun1

Starcannon ampuu...marineita mäiskyttää.

Viesti Kirjoittaja shogun1 »

Armageddon puhuu asiaa...siis herrasmies ampuu aina päähän ja mieluiten starcannonilla...jolle ei ole vertaista..

Voi tuo suloinen marinen tappaja..olet ihanaiseni, jota pitäisin tyynyni alla.
oi starcannon...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”