"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos Dwarffeista 7-edikkaan

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
riimumestari

Chaos Dwarffeista 7-edikkaan

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Elikkä rakkaat sotulaiset taas yksi tyhmä kysymys muitten joukossa, Haluaisin tietää onko kellään hajua onko tulossa chaos dwarffeja tuohon 7-edikkaan ja jos on ystävällisesti kirjoittelisitte tänne ja mahdollisesti linkittäisitte myös. Itse kun tuota hakua käyttäessäni en löytänyt kuin kolmenvuoden takaisia johtopäätöksiä.
-Atte,Kuittaa!
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

haulla kyllä tälläinen löyty, en tiedä auttaako mut ..jotain siinä kyykistä puhutaan...

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... E4%E4pi%F6
big or small,we loot it all.hmph..
riimumestari

eipä kyllä paljoa auttanut... toiveikkaana edelleen ;)
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

2008 on huhuttu kaaoskääpiöiden olevan tulossa. Ja Ravening hordes-listahan toimii yhä.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Kaaoskääpiöt -> faba -> FB: Yleiset keskustelut (ei Yleiset miniatyyrikeskustelut).

Pitäisiköhän kirjoittaa joku tiedote ettei kaikkien tarvitse erikseen kysyä "koska mun armeijalle tulee uusi armeejakirja?".
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
riimumestari

toivottavasti hatut eivät häviä sitten kun palaavat taas maanpinnalle... Ja onko kellään tietoa tulevista uniiteista taikka mistään..??
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

riimumestari kirjoitti:toivottavasti hatut eivät häviä sitten kun palaavat taas maanpinnalle... Ja onko kellään tietoa tulevista uniiteista taikka mistään..??
Kerta varmaa tietoa kaaoskääpiöiden ilmestymisestäkään ei ole, niin...
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
riimumestari

niin... Joudumme varmasti tekemään likaisia johtopäätöksiä... Eli tod.näk hatut lähtevät.. kun katsotaan noita uusia chaos dwarffeja katsotaan hell cannonissa
Archibald

Viesti Kirjoittaja Archibald »

Karu kirjoitti:2008 on huhuttu kaaoskääpiöiden olevan tulossa.
Hmm... tuo aika vaihtelee aika paljon. Kaikkea kuulee, mutta ei voi sanoa mitään tarkkaa ennenkuin alkaa ilmestymään tavaraa.

Jos hatuista puhutaan niin on kyllä niin krundeklande mitä saadaan. Uusimmat Chaos Dwarffit eli Hellcannonin crewit ovat ilman hattuja mikä saattaa antaa pienen vinkin tulevasta ulkonäöstä. Mutta veikkaan että hatut ovat kohtalon kädessä; jos skulppaaja pitää niistä niin sitten ne saadaan.

Jos ne ilmestyy, en toivo Tenderizerin paluuta.

-a
riimumestari

joo,sovitaan näin... jos hatut lähtevät lähtee sculptaajilta päälaki johon asetetaan iso hattu! ja sculptataan sen naama!

xD

-Rakkain terveisin psykoottinen Atte eli kaaoskääpiö fani!
Mighty Muffin

Viesti Kirjoittaja Mighty Muffin »

Itse en ole ikinä kaaoskäävistä välittänyt(älkää lyökö), mutta en osaa kuvitella heitä ilman Hattujaan. Ne minikaaoswarru-kääpiöt olivat huvittavia ja uusimmat...jotain.

Ainoa oikea kaaoskääpiö on pieni, pippurinen, torahampainen ja isohattuinen.
jos hatut lähtevät lähtee sculptaajilta päälaki johon asetetaan iso hattu! ja sculptataan sen naama!
Count me in jos tapahtuu
Onneks mun kosmonautin ura katkes tähä lattiaa
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Rajuja muutoksia olivat suunnitelleet ko. rodulle, hattujen lähteminen on pienin pelko.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Sääli sinänsä; nykyisellään kaaoskääpiöt ovat omaperäinen, mutta toimiva rotu. Itse ainakin aloitan hurjan vastarintaliikkeen, jos kaaoskääpiöt muutetaan pieniksi chaos warrioreiksi.
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Toisaalta 7th. edikan sääntökirjassa on kuva kaaoskääpiöstä, jonka hatun on korvannut kallopino, mutta muuten melko perinteisen näköinen.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
riimumestari

karu elikkä teemme sen yhteissä tuumin...! btw olen chaosdwarfin foorumeilla kaoz dwaffen!
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Mighty Muffin kirjoitti:
jos hatut lähtevät lähtee sculptaajilta päälaki johon asetetaan iso hattu! ja sculptataan sen naama!
Count me in jos tapahtuu
Voi kuule hankkikaa se lentolippu Nottinghamiin (tai missä kiinassa ne figunsa tätä nykyä tuottavat). Helvetin tykistä päätellen hatut ovat jäämässä siihen editioniin mistä tulivatkaan.

Meillä on vielä ne babylonia parrat mihin takertua. ;)
Mighty Muffin

Viesti Kirjoittaja Mighty Muffin »

Voi kuule hankkikaa se lentolippu Nottinghamiin...
Olenkin säästänyt rahaa johonkin. "wink wink"
Onneks mun kosmonautin ura katkes tähä lattiaa
riimumestari

lennetään games dayhin.. siellä on ainakin hemmetin halvalla noita klassikko figuja.. kaveri sai chaos dwarf sorcerer lrod on lammasu 7£
Fimir

Viesti Kirjoittaja Fimir »

Luulenpa että otollisinta kohderyhmää kaaoskääpiöille olisi kaltaiseni nostalgiannälkäiset vanhat parrat. Tästä syystä GW tekee kyllä virheen jos yrittää muuttaa tyyliä liian "realistiseen" tai "pelottavaan" suuntaan. Toisin sanoen hatuttomaan.
Itse olen odottanut kaaoskäpsiä kuin kuuta nousevaa, mutta jos edellä mainittu uhkakuva toteutuu niin jätän väliin...
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Fimir kirjoitti:Luulenpa että otollisinta kohderyhmää kaaoskääpiöille olisi kaltaiseni nostalgiannälkäiset vanhat parrat. Tästä syystä GW tekee kyllä virheen jos yrittää muuttaa tyyliä liian "realistiseen" tai "pelottavaan" suuntaan. Toisin sanoen hatuttomaan.
Itse olen odottanut kaaoskäpsiä kuin kuuta nousevaa, mutta jos edellä mainittu uhkakuva toteutuu niin jätän väliin...
Nääh, ainoat oikeat kaaoskäpsät ovat näitä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”