Chaos Dwarffeista 7-edikkaan
- riimumestari
Chaos Dwarffeista 7-edikkaan
Elikkä rakkaat sotulaiset taas yksi tyhmä kysymys muitten joukossa, Haluaisin tietää onko kellään hajua onko tulossa chaos dwarffeja tuohon 7-edikkaan ja jos on ystävällisesti kirjoittelisitte tänne ja mahdollisesti linkittäisitte myös. Itse kun tuota hakua käyttäessäni en löytänyt kuin kolmenvuoden takaisia johtopäätöksiä.
-Atte,Kuittaa!
-Atte,Kuittaa!
haulla kyllä tälläinen löyty, en tiedä auttaako mut ..jotain siinä kyykistä puhutaan...
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... E4%E4pi%F6
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... E4%E4pi%F6
big or small,we loot it all.hmph..
- riimumestari
Kaaoskääpiöt -> faba -> FB: Yleiset keskustelut (ei Yleiset miniatyyrikeskustelut).
Pitäisiköhän kirjoittaa joku tiedote ettei kaikkien tarvitse erikseen kysyä "koska mun armeijalle tulee uusi armeejakirja?".
Pitäisiköhän kirjoittaa joku tiedote ettei kaikkien tarvitse erikseen kysyä "koska mun armeijalle tulee uusi armeejakirja?".
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- riimumestari
- Teonanacatl
Kerta varmaa tietoa kaaoskääpiöiden ilmestymisestäkään ei ole, niin...riimumestari kirjoitti:toivottavasti hatut eivät häviä sitten kun palaavat taas maanpinnalle... Ja onko kellään tietoa tulevista uniiteista taikka mistään..??
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- riimumestari
Hmm... tuo aika vaihtelee aika paljon. Kaikkea kuulee, mutta ei voi sanoa mitään tarkkaa ennenkuin alkaa ilmestymään tavaraa.Karu kirjoitti:2008 on huhuttu kaaoskääpiöiden olevan tulossa.
Jos hatuista puhutaan niin on kyllä niin krundeklande mitä saadaan. Uusimmat Chaos Dwarffit eli Hellcannonin crewit ovat ilman hattuja mikä saattaa antaa pienen vinkin tulevasta ulkonäöstä. Mutta veikkaan että hatut ovat kohtalon kädessä; jos skulppaaja pitää niistä niin sitten ne saadaan.
Jos ne ilmestyy, en toivo Tenderizerin paluuta.
-a
- riimumestari
-
Mighty Muffin
Itse en ole ikinä kaaoskäävistä välittänyt(älkää lyökö), mutta en osaa kuvitella heitä ilman Hattujaan. Ne minikaaoswarru-kääpiöt olivat huvittavia ja uusimmat...jotain.
Ainoa oikea kaaoskääpiö on pieni, pippurinen, torahampainen ja isohattuinen.
Ainoa oikea kaaoskääpiö on pieni, pippurinen, torahampainen ja isohattuinen.
Count me in jos tapahtuujos hatut lähtevät lähtee sculptaajilta päälaki johon asetetaan iso hattu! ja sculptataan sen naama!
Onneks mun kosmonautin ura katkes tähä lattiaa
-
Zymeth Salkir Dkhan
- riimumestari
Voi kuule hankkikaa se lentolippu Nottinghamiin (tai missä kiinassa ne figunsa tätä nykyä tuottavat). Helvetin tykistä päätellen hatut ovat jäämässä siihen editioniin mistä tulivatkaan.Mighty Muffin kirjoitti:Count me in jos tapahtuujos hatut lähtevät lähtee sculptaajilta päälaki johon asetetaan iso hattu! ja sculptataan sen naama!
Meillä on vielä ne babylonia parrat mihin takertua.
-
Mighty Muffin
- riimumestari
Luulenpa että otollisinta kohderyhmää kaaoskääpiöille olisi kaltaiseni nostalgiannälkäiset vanhat parrat. Tästä syystä GW tekee kyllä virheen jos yrittää muuttaa tyyliä liian "realistiseen" tai "pelottavaan" suuntaan. Toisin sanoen hatuttomaan.
Itse olen odottanut kaaoskäpsiä kuin kuuta nousevaa, mutta jos edellä mainittu uhkakuva toteutuu niin jätän väliin...
Itse olen odottanut kaaoskäpsiä kuin kuuta nousevaa, mutta jos edellä mainittu uhkakuva toteutuu niin jätän väliin...
- Air Defence
Nääh, ainoat oikeat kaaoskäpsät ovat näitä.Fimir kirjoitti:Luulenpa että otollisinta kohderyhmää kaaoskääpiöille olisi kaltaiseni nostalgiannälkäiset vanhat parrat. Tästä syystä GW tekee kyllä virheen jos yrittää muuttaa tyyliä liian "realistiseen" tai "pelottavaan" suuntaan. Toisin sanoen hatuttomaan.