"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Minä Tomb kingit vs Vampire counts. En taho millään voittaa

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
St. Jimmy

Minä Tomb kingit vs Vampire counts. En taho millään voittaa

Viesti Kirjoittaja St. Jimmy »

Miten voittaa VC:t vaikka aika epätavallinen peli kyseessä, kun oon pelannu 4 kertaa VC:tä vastaan ja joka kerta hävinny.Kerran voittanu tombbareilla lissuja vastaan. (ranneliikkeessä kyllä hiottavaa, kun tulee kyl huonoja numeroita). Yleensä 1500-1700p. pelejä.
Viimeksi muokannut St. Jimmy, Ma 23.10.2006 14:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Chaos Orc

Viesti Kirjoittaja Chaos Orc »

voisit vähän kertoa, mitä itselläsi ja kaverillasi on. olisi mainaan helpompi auttaa..
Mitä zeroke-intiaani tekee, kun hänellä on kivi kengässä? No ottaa sen pois!
St. Jimmy

mulla on casket of souls, tomb king, 2 liche priest (foot, mounted), icon bearer, khalida, 35 koottua skelaria ja 13 kokoomatonta, 4 swarmii, 16 horsemanii, 6 chariottii, 5 ushabtii, 25 tomb guardii, 4 carrionii, 2 scorpparii, katapultti, ja 2 gianttii.

kaverilla on 40 zombii, ja aina summoneeraa skelareita, 6-8 heppaukkoo, necrach, 2 necromancerii , mounted wight lord, 25 grave guardii, ghouleja ainakin 17, 2 strigoita , 3 hostii, 5 fell batsii, banshee ja black coach jota ei oo viä käyttäny mua vastaan. Yleensä ainakin 2 taikojaa
St. Jimmy

Taktiikkana taikoo mun guardit tai skelarit mäsiksi ja muuten en oo vielä koittanu käyttää skorppareita sitä vastaan ja nopat on yleensä mua vastaan. En koskaan pysty taikoon koska mulla vaan yleensä 1 lissu. Ja kerran kun meni hyvin giantilla kun se oli tappanu 20 zombii niin se teki jollain nurglella taijan joka romauttaa sen koko hyypiön petskules
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

St. Jimmy kirjoitti: En koskaan pysty taikoon koska mulla vaan yleensä 1 lissu.
Tämä kertookin ongelmasi. Tomb kingit ovat kaikista armeijoista eniten riippuvaisia onnistuneesta magiasta. Ilman taikuutta yksikkösi ovat jähmeitä kuin tammikuinen liisteri 25 asteen pakkasessa, taikuuden toimiessa taas pyörität vastustajaasi miten tahdot.

Kuningas ja kolme pappia tai isopappi, prinssi tai pari ja pikkupappi tai pari + sopivat taikakalut mukaan, niin johan alkaa epäelämä hymyillä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
AssMuster

Viesti Kirjoittaja AssMuster »

St. Jimmy kirjoitti:en oo vielä koittanu käyttää skorppareita sitä vastaan

Kannattaa ehdottomasti käyttää. Ovat sen verran hyviä, että voivat voittaa pelejä yksinäänkin.
Kuninkaalla on keppihevonen.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

AssMuster kirjoitti: Kannattaa ehdottomasti käyttää. Ovat sen verran hyviä, että voivat voittaa pelejä yksinäänkin.
Kerropa, mitä vihollista vastaan VC:llä scorpionit ovat niin hyviä? Vähänkin huono scatteri tai vähänkin osaavampi vastapelaaja, niin eivät pääse chargaamaan necromankeleita yksiköistä. Killing blow sattuu black knighteihin kerran kuudesta.

Scorpioneihin en luottaisi VC:ja vastaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
St. Jimmy

Ookke! Meinnan, kun jouskareillakaan ei osu mihinkään kun ei tuu viitosii.
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

The Captain kirjoitti:
AssMuster kirjoitti: Kannattaa ehdottomasti käyttää. Ovat sen verran hyviä, että voivat voittaa pelejä yksinäänkin.
Kerropa, mitä vihollista vastaan VC:llä scorpionit ovat niin hyviä? Vähänkin huono scatteri tai vähänkin osaavampi vastapelaaja, niin eivät pääse chargaamaan necromankeleita yksiköistä. Killing blow sattuu black knighteihin kerran kuudesta.

Scorpioneihin en luottaisi VC:ja vastaan.
no, ei niihin luottaa kannata, mutta todella hyviä ne ovat. Pari sellaista raiskaakin jo sen black knight unitin. Yksi jumittaa mitä tahansa blokkia kierroksen tai neljä...

joku maagin syöminen on vain bonaria. scorppari on erittäin hyvä nappula ihan defaulttina.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

Ja toimivathan skorpparit ihan mainiosti deploymentillekin aseteltuna. Rajoittaa vastustajan velhojen liikkumistilaa ja mahdollisesti pääsee chargaamaankin. Sitten niitä voi käyttää tukiyksikköinä ja skorppari black knighteissa ei näytä VC-pelaajan kannalta kovin hyvältä.
blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili »

Ainakin se casketti ja pari skorppaa ja väh 2 licheä... sulla toimii magia, kun taas vastustajalla ei... ja light of death toimii myös undeadeihin. Hierophantille vois laittaa lento viitan ja hieratic jarin, niin saat magiaa sinne, missä sitä tarvitaan. Sitten jos joku skorppa käy heittämässä jonkun random killing blowin kenraaliin, niin sittenhän sulla vasta hauskaa on, muuten niillä voi jumittaa jotain perus unitteja... Jos kingille laittaa krown of kingsin, niin sen tahto alkaa kuluttaa vastustajan dispelliä, jolloin lichet ja alttari voi mellastaa vapaammin.

Moderaattori Squirreli sanoo: Ethän enää nosta ikivanhoja topicceja ylös ellei sinulla ole jotain äärimmäisen loistavan hyödyllistä sanottavaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”