"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

vinkkejä, plague marineiden kasvojen maalaukseen.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Piitter

vinkkejä, plague marineiden kasvojen maalaukseen.

Viesti Kirjoittaja Piitter »

Elikkäs, kaipaisin vinkkejä miten saada mun death guardin kypärättömille sotilaille, väriä naamaan, olen kokeillut erilaisia väri yhdistelmiä, mutta huonoin tuloksin, joten vinkkejä otetaan vastaan miten saan ne näyttämään ns kalpeilta?
Im immortal...till i die.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Harmaa iho on aina yhtä kuollutta ja kuvottavaa. Sopii hyvin monien värien kanssa. Esim chaosblack pohjalle, codex grey drybrush, ja sitten vielä hieman highlightia fortress graylla.
Raistlin Majere

Viesti Kirjoittaja Raistlin Majere »

voisi kokeilla high lightia myös catachan greenillä sillä onhan vihreä aika ruttomainen väri.
W.A.R is coming and i'm soooo waiting for it!!
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

figunarkki kirjoitti:Harmaa iho on aina yhtä kuollutta ja kuvottavaa. Sopii hyvin monien värien kanssa. Esim chaosblack pohjalle, codex grey drybrush, ja sitten vielä hieman highlightia fortress graylla.
Ja lopputulos näyttää GW:n muovi-spruelta? GW:n harmaat ovat ihan liian kliinisen harmaita tuohon. Vähintään sekoittaisin jotain rotting fleshiä tms. joukkoon.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Itse lähtisin varmaan catachan greenistä korostamaan rotting fleshillä.

-Jori
"If it bleeds, we can kill it."
Nicodemus von Traube

Viesti Kirjoittaja Nicodemus von Traube »

Itse laitoin Kaaos Squattini aika epäterveen värisiksi tällä reseptillä: Pohjalle Graveyard Earth, siitä Kommando Khakiin ja sitten Bleached Boneen.

Kliinisen harmaata en suosittelisi itse ollenkaan.
15mm for teh win
Drâyhèn

Re: vinkkejä, plague marineiden kasvojen maalaukseen.

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Piitter kirjoitti:Elikkäs, kaipaisin vinkkejä miten saada mun death guardin kypärättömille sotilaille, väriä naamaan, olen kokeillut erilaisia väri yhdistelmiä, mutta huonoin tuloksin, joten vinkkejä otetaan vastaan miten saan ne näyttämään ns kalpeilta?
Itse tein niin, että vedin pohjalle rotting fleshin ja codex greyn mixauksen. (60:40 jtn)
Lopuksi Dark angels greenillä washasin päälle reilusti ohennettuna jonka jälkeen korostukset rotting fleshillä varovasti ja ihan hyvän näköistä tuli, kuollutta ja sairaan näköistä.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”