"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark Eldarien maalaaminen:

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
.:Örkki:.

Dark Eldarien maalaaminen:

Viesti Kirjoittaja .:Örkki:. »

Dark Eldareitten codexissa monissa kuvissa näyttäytyy warriorit joissa on punasta, kultaa, harmaata (armori on melkein koko musta) (esimerkin löytää s.22 ja 17) itse olen maalannut tollein mutta minun warrioreiden musta armori ei näytä niin hienolta kuin noissa kuvissa. mistä se johtuu? onko noissa jokin harmaa highlight vai johtuuko se vain valosta?
Päin vaan ja voimalla niin eiköhän porukka kaadu!
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Näyttäisi siltä että 'eavy Metallin pojat ovat korostaneet Deldareiden mustia panssareita harmaalla.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

daider kirjoitti:Näyttäisi siltä että 'eavy Metallin pojat ovat korostaneet Deldareiden mustia panssareita harmaalla.
...Tai laittaneet päälle glos varnishia. Näin siinä muistaaksesni sanottiin.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Tas

Viesti Kirjoittaja Tas »

itse olen maalannut tollein mutta minun warrioreiden musta armori ei näytä niin hienolta kuin noissa kuvissa. mistä se johtuu?
Otathan huomioon että 'eavy metal tiimin jäsenet ovat kokeineita ammattilaismaalareita. Olisikin suoranainen ihme jos nyt jo figusi näyttäisivät yhtä hyviltä.
Jänkäkoira

Viesti Kirjoittaja Jänkäkoira »

Riippunee myös onko sinun armorisi käsin mustaksi sudittu, vaiko mustalla pohjasprayllä tehty.
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
MetalliMursu

Viesti Kirjoittaja MetalliMursu »

Mustan metallin voisi saada, kun laittaa ensin vaikkapa Chainmail/Mithril Silver pohjan, ja sitten useat kerrokset black inkkia. Siitä ainakin pitäisi tulla kiiltävä...
Folk metal? Check out Tarvas!

ok

Käytän kyllä chaos black sprayta. Tulisiko siitä hienompi jos pitäis blackin päälle hieman black inkiä. Siitä tulisi varsin tumma mutta tuskin se kovin hirveeltä näyttää?
Ratovaari

Re: ok

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

.:Örkki:. kirjoitti:Käytän kyllä chaos black sprayta. Tulisiko siitä hienompi jos pitäis blackin päälle hieman black inkiä. Siitä tulisi varsin tumma mutta tuskin se kovin hirveeltä näyttää?
Tuolla siis tarkoitettiin sitä, että pistät sen pohjamaalin päälle chainmailia\Mithril silveriä, ja sitten sen päälle sitä black inkkiä.

Blackin päälle black inkkiä jutusta ei tule yhtään metallin väristä. Mustaa mustan päälle? ;D

joo aivan

Kiitoksia teille ja anteeksi väärin ymmärrys.. Täytyy kokeilla.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Ratovaari kirjoitti:
.:Örkki:. kirjoitti:Käytän kyllä chaos black sprayta. Tulisiko siitä hienompi jos pitäis blackin päälle hieman black inkiä. Siitä tulisi varsin tumma mutta tuskin se kovin hirveeltä näyttää?
Tuolla siis tarkoitettiin sitä, että pistät sen pohjamaalin päälle chainmailia\Mithril silveriä, ja sitten sen päälle sitä black inkkiä.

Blackin päälle black inkkiä jutusta ei tule yhtään metallin väristä. Mustaa mustan päälle? ;D
Tässä tosin haettiin mustaa panssaria, eikä metallin väristä. Musta pohjamaali + black ink voisi toimiakkin.

-Jori
"If it bleeds, we can kill it."
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

TranssiApina kirjoitti:
Ratovaari kirjoitti:

Tässä tosin haettiin mustaa panssaria, eikä metallin väristä. Musta pohjamaali + black ink voisi toimiakkin.

-Jori
Aika helposti saat myös sen vetämällä mustan päälle reunat Shadow Greyllä ja sit vaikka sitä black inkiä (halutessa).
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Tas kirjoitti:
itse olen maalannut tollein mutta minun warrioreiden musta armori ei näytä niin hienolta kuin noissa kuvissa. mistä se johtuu?
Otathan huomioon että 'eavy metal tiimin jäsenet ovat kokeineita ammattilaismaalareita. Olisikin suoranainen ihme jos nyt jo figusi näyttäisivät yhtä hyviltä.
'eavy metal ei ole keskittynyt tuottamaan maailman parhaiten maalattuja figuja vaan pikapikaa maalauttamaan kansikuvakelpoisia nappeja alkoholisoituneilla maalareilla. Usein iso osa 'eavy metal tasosta saadaan kurottua näppäämällä laadukas kuva ja hieman sormeilemalla sitä. Joten mitään kamalaa gloss varnishia tai black inkkiä en suosittele laittamaan. Koska sitten livenä ne 'eavy metal figut ovat mystisesti paljon rumempia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”