Liikkumisesta charrujen kohdalla...
- hullukoira
Liikkumisesta charrujen kohdalla...
En löytänyt sääntökirjasta tähän tarkennusta joten kysyn täällä:
jos charru lähtee unitista joka ei vielä ole liikkunut, niin pystyykö tuo unitti sen jälkeen liikkumaan??? Eli niin että charru juokseen turvaan jonnekin samalla kun unitti menee toiseen suuntaan ottaakseen vastaan chargen???
Myös: voiko perustaikatavaroiden taikakilpeä (+5 save) käyttää kilpi+käsiase kombossa ja saada siten +1 savea lisää???
jos charru lähtee unitista joka ei vielä ole liikkunut, niin pystyykö tuo unitti sen jälkeen liikkumaan??? Eli niin että charru juokseen turvaan jonnekin samalla kun unitti menee toiseen suuntaan ottaakseen vastaan chargen???
Myös: voiko perustaikatavaroiden taikakilpeä (+5 save) käyttää kilpi+käsiase kombossa ja saada siten +1 savea lisää???
Ukkomiehet ovat sukupuolten välisen sodan sotavankeja!
- Karl Van Dieter
Mielestäni yksikkö voi liikkua normaalisti sen jälkeen kun karakteeri on poistunut yksiköstä. Sääntökirjassa ei ainakaan ollut mainintaa tätä vastaan.
Ja kyllä enchanted kilvestäkin saa hand weaponin kanssa parrybonuksen, ainakin niin olen itse aina pelannut.
Ja kyllä enchanted kilvestäkin saa hand weaponin kanssa parrybonuksen, ainakin niin olen itse aina pelannut.
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis
- Sotalammas
- The Captain
- Valvoja
Väärin. Ennen vanhaan tämä piti paikkansa, mutta seiskassa ei enää. Vaatimuksena on vain, että hand weapon ei ole maaginen (koska maaginen hand weapon ei saa hand weaponin mundaaneja bonuksia). Tai designer's intent voi olla jotain muuta, mutta eivät ole sitä ainakaan niin kirjoittaneet.Sotalammas kirjoitti:enchanted sield ei anna parry boonusta. parry boonuksen saa vain mundate esineillä.
FAQ:ia odotellessa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Mielestäni characteri eikä yksikkö voi liikkua enää tuon jälkeen (Reform).
Voit tosin silloin poistaa characterin yksiköstä ja sijoitat sen tuuman päähän yksikön laidalle (aivan sama mikä laita) ja käännät yksikön kohti vihun yksikköä characterin ollessa esim. yksikön vieressä tai takana.
Voit tosin silloin poistaa characterin yksiköstä ja sijoitat sen tuuman päähän yksikön laidalle (aivan sama mikä laita) ja käännät yksikön kohti vihun yksikköä characterin ollessa esim. yksikön vieressä tai takana.
-Mikäpä pahan tappaisi?
- The Captain
- Valvoja
Mielestäni puhut omiasi. Sääntökirja ei missään vaiheessa vertaa characterin poistumista yksiköstä reformiin, ja erikseen todetaan vielä, että unitti saa liikkua sen jälkeen, kun siihen on liittynyt character, eli yhden modelin kokoinen muodonmuutos ei vielä ole mikään reformi.DeathWizard kirjoitti:Mielestäni characteri eikä yksikkö voi liikkua enää tuon jälkeen (Reform).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Tuphon lisäyksenä kirjan "..the character cannot use the fact he is joining/leaving units to extend his move beyond the distance he could have moved if he was simply moving alone."
Character liikkuu sanotaan 4", marssii 8" päässä olevaan unittin eikä saa liikkua sen unitin kanssa toista 8", koska matka menisi hänen oman liikkumisensa rajojen ulkopuolelle.
Asiasta kolmanteen kuitenkin: Haittaako Charactereita 8" vihollisetäisyys. Minä sanon kyllä, koska en ole sääntökirjassa huomannut kohtaa, jossa mainittaisiin toisin.
Character liikkuu sanotaan 4", marssii 8" päässä olevaan unittin eikä saa liikkua sen unitin kanssa toista 8", koska matka menisi hänen oman liikkumisensa rajojen ulkopuolelle.
Asiasta kolmanteen kuitenkin: Haittaako Charactereita 8" vihollisetäisyys. Minä sanon kyllä, koska en ole sääntökirjassa huomannut kohtaa, jossa mainittaisiin toisin.
Häviäminen on miesten laji
Haittaahan tuo.Hoksu kirjoitti:Asiasta kolmanteen kuitenkin: Haittaako Charactereita 8" vihollisetäisyys. Minä sanon kyllä, koska en ole sääntökirjassa huomannut kohtaa, jossa mainittaisiin toisin.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Pahoitteluni. Pitäisi näköjään perehtyä asiaan tarkemmin, koska en ole ennen liittynyt/lähtenyt herolla yksiköstä.The Captain kirjoitti:Mielestäni puhut omiasi. Sääntökirja ei missään vaiheessa vertaa characterin poistumista yksiköstä reformiin, ja erikseen todetaan vielä, että unitti saa liikkua sen jälkeen, kun siihen on liittynyt character, eli yhden modelin kokoinen muodonmuutos ei vielä ole mikään reformi.DeathWizard kirjoitti:Mielestäni characteri eikä yksikkö voi liikkua enää tuon jälkeen (Reform).
Noh, onneksi kapu korjaa asian.
-Mikäpä pahan tappaisi?