"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tau Pathfindereista?

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Veripallo

Tau Pathfindereista?

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Joku tuli möläyttämään minulle että pathfindereiden sqout sääntö on turha koska devilfishi ei saa sqouttaa. Mutta eihän siinä mitään järkeä olisi vai mitä?
Hän on puhunut.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Oho, eka kysymys.

Adam Savagea mukaillen, "GW rejects your logic and substitutes its own".
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Veripallo

meinaako tämä nyt sitten että patfinderit tai mikä tahansa muu transportin omistava uniitti voi valita ettei olekkaan sen sisällä pelin alussa?
Hän on puhunut.
Max
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Max »

Veripallo kirjoitti:meinaako tämä nyt sitten että patfinderit tai mikä tahansa muu transportin omistava uniitti voi valita ettei olekkaan sen sisällä pelin alussa?
Totta kai.

Tosin pathfinderit ovat ainoita jotka voivat tulla reservistä peliin ilman transporttiaan. Eli sen sijaan että olisivat sanoneet "Hups! tuli kirjoitusvirhe, sori," GW loi ainutkertaisen poikkeustapauksen joka rikkoo ainakin kolmea eri sääntöä, ...kele.
Veripallo

Eli kun escalation jos se nyt noin kirjoitetaan on mukana niin pathfinderit voivat olla palissä ilman transporttia joka on reservissä. Mutta jos sääntö ei ole mukana niin voiko pathfinderit deployata devilfishin viereen ja sqouttaa eteempäin? (sori nyt etten vielä älynnyt mutta aivot toimivat tänään hitaasti)
Hän on puhunut.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Veripallo kirjoitti:Mutta jos sääntö ei ole mukana niin voiko pathfinderit deployata devilfishin viereen ja sqouttaa eteempäin? (sori nyt etten vielä älynnyt mutta aivot toimivat tänään hitaasti)
Joo, voivat. Tai vaikka ihan toiselle puolelle kenttää kuin devilfish.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Max kirjoitti: rikkoo ainakin kolmea eri sääntöä, ...kele.
Aivot toimivat alikeirroksilla. Ainoa sääntörikkomus mitä itse huomaan on se että ne voivat saapua eri aikaan kentälle escalaatiossa. Mitkä kaksi muuta sääntöä tässä särkyvät?
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

The Captain kirjoitti:Joo, voivat. Tai vaikka ihan toiselle puolelle kenttää kuin devilfish.
--- Vahvistaakseni Kapteenia:

4thEd sääntökirja, sivu 81, "Deploy Forces", vasen palsta, ensimmäinen kappale kokonaisuudessaan: "When deploying...". Viimeisen lauseen viimeistään pitäisi selventää asia lopullisesti: "Thus a squad does not..."
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Veripallo

Kiitoksi paljon avustanne. Eiköhän tämä ole jo selvä.
Hän on puhunut.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”