Tau Pathfindereista?
Tau Pathfindereista?
Joku tuli möläyttämään minulle että pathfindereiden sqout sääntö on turha koska devilfishi ei saa sqouttaa. Mutta eihän siinä mitään järkeä olisi vai mitä?
Hän on puhunut.
http://uk.games-workshop.com/download/d ... ireFAQ.pdf
Errata pelastaa, valitettavasti.
Errata pelastaa, valitettavasti.
Totta kai.Veripallo kirjoitti:meinaako tämä nyt sitten että patfinderit tai mikä tahansa muu transportin omistava uniitti voi valita ettei olekkaan sen sisällä pelin alussa?
Tosin pathfinderit ovat ainoita jotka voivat tulla reservistä peliin ilman transporttiaan. Eli sen sijaan että olisivat sanoneet "Hups! tuli kirjoitusvirhe, sori," GW loi ainutkertaisen poikkeustapauksen joka rikkoo ainakin kolmea eri sääntöä, ...kele.
Eli kun escalation jos se nyt noin kirjoitetaan on mukana niin pathfinderit voivat olla palissä ilman transporttia joka on reservissä. Mutta jos sääntö ei ole mukana niin voiko pathfinderit deployata devilfishin viereen ja sqouttaa eteempäin? (sori nyt etten vielä älynnyt mutta aivot toimivat tänään hitaasti)
Hän on puhunut.
- The Captain
- Valvoja
Joo, voivat. Tai vaikka ihan toiselle puolelle kenttää kuin devilfish.Veripallo kirjoitti:Mutta jos sääntö ei ole mukana niin voiko pathfinderit deployata devilfishin viereen ja sqouttaa eteempäin? (sori nyt etten vielä älynnyt mutta aivot toimivat tänään hitaasti)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Aivot toimivat alikeirroksilla. Ainoa sääntörikkomus mitä itse huomaan on se että ne voivat saapua eri aikaan kentälle escalaatiossa. Mitkä kaksi muuta sääntöä tässä särkyvät?Max kirjoitti: rikkoo ainakin kolmea eri sääntöä, ...kele.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
--- Vahvistaakseni Kapteenia:The Captain kirjoitti:Joo, voivat. Tai vaikka ihan toiselle puolelle kenttää kuin devilfish.
4thEd sääntökirja, sivu 81, "Deploy Forces", vasen palsta, ensimmäinen kappale kokonaisuudessaan: "When deploying...". Viimeisen lauseen viimeistään pitäisi selventää asia lopullisesti: "Thus a squad does not..."
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.